struisvogelpolitiek, potvolkoffie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

struisvogelpolitiek, potvolkoffie

Bericht door lynne »

Nu heb ik wat aan mijn been. De huisarts van een vriendin vroeg aan haar of haar tel mocht doorgeven aan een patient die volgens haar sterke indicaties vertoonde richting trans (is maar een GP dus weet er niet echt veel van). Mijn vriendin was der akkoord mee naar wat die huisarts kon zeggen over die patient. Mits die patient eigenlijk mijn leeftijd heeft dacht ze dat het beter was dat ze mijn tel en mail doorgaf. Geen probleem tot daar.

Probleem is echter dat die patient op moment volgens de huisarts heel sterk in de ontkenningsfase zit. Zou ze contact opnemen?? geen flauw idee. Ben zelf zo nooit voor mijn eigen zo geweest, wel tegenover derden maar dat is weer wat anders. Nu heb ik niet echt de makkelijkste achtergrond, ts er buiten gelaten bedoel ik. Die kan je met geen mogelijkheid normaal noemen. Zullen zien water gebeurd als, nadruk op als, ze contact opneemt. Weet nog niet goed hoe ik het ga aanpakken, zal op het gehoor/gevoel moeten afgaan.

Ben toch een raar mens, ken er nog niet en loop me nu al zorgen te maken ove er. En ben zelf weer met mijn vooroordelen op de loop der bovenop. Ben al 'haar' aan het zeggen. Hoop dat ik het ietwat beter aanpak dan dat ik het hier geschreven heb :oops: als 'hij', alhoewel als ie inderdaad trans is zou ik toch 'zij' moeten zeggen, contact opneemt.

L
AD ASTRA PER ASPERA
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Lynne,

Ik kan je maar 1 tip geven als die persoon contact met je opneemt luister dan even goed naar hoe hij/zij zich meld. Dan weet je meteen of je hij of zij kan zeggen.

Het lijkt mij dat wanneer hij echt nog in de ontkenning fase zit dat het nog best wel eens lang zou kunnen duren voor hij beld.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

Hi Franciska,
Het lijkt mij dat wanneer hij echt nog in de ontkenning fase zit dat het nog best wel eens lang zou kunnen duren voor hij beld.
Weet het maar loop nu al in cirkels,but that's me. Is al de tweede keer dat men mensen probeerd in contact te brengen met mij. Al ist maar om te praten. Het is al lastig in België buiten TS-NL of hier. De vorige keer ist er niks van gekomen zien wat deze brengt, big '?'.

Zullen moeten zien

grtz

Lynne

PS misschien tot zondag
AD ASTRA PER ASPERA
Plaats reactie