Wel leuk dat je er iets mee kan

Moderator: Moderators
hmmmRobijntje schreef:TOUCHéSnoopy schreef:hihih vind je wat jij zelf doet wel normaal dan?hahahah ik dacht dat jij lak had aan elke maatschappelijke norm?Frederique_ schreef: Zoek eventueel hulp, want normaal is het niet -
whahahaha
Verliefdheid speelt bij ons gelukkig geen rol (Godzijdank).Snoopy schreef:Ik heb er toen niets mee gedaan ookal wilde ik dat wel... was ook een beetje veel voor me om te verteren want ik had moedergevoelens en voelde me ook heel sterk vrouw bij hem. Hij was een echte jongen maar had ook een hele kwetsbare kant. Ik was ook verliefd op die jongen.
Wel leuk dat je er iets mee kanIk zou zoiets nu niet meer willen of zoeken maar het overkwam me toen ook.
De vergelijking tussen "moedergevoelens voor een volwassene" en "iemand doodschieten" slaat werkelijk he-le-maal nergens op!Saartje schreef:hmmmRobijntje schreef:TOUCHéSnoopy schreef: hihih vind je wat jij zelf doet wel normaal dan?hahahah ik dacht dat jij lak had aan elke maatschappelijke norm?
whahahaha
Beetje gemeen dit...
Ze probeert alleen maar te helpen denk ik.
Tg zijn, moedergevoelens voor een volwassene, een kei van een viaduct op een auto, iemand dood schieten.
Allemaal niet "normaal".
Alleen de gradatie..., sja...
Ik vind het ook niet normaal, zelfs zéér overdreven.
Maar wie weet krijg ik het ook en stel ik mijn mening bij. :p
We leven niet in een fantasie!Chloe'tje schreef:Ach, ik heb gisteren zitten wegzwijmelen bij The Lake House, en dat zal ook wel niet normaal zijn....
Ik heb het idee dat je je eigen gevoelens niet moet ontkennen, maar wel moet oppassen dat je anderen niet in een onmogelijke situatie brengt. Bij kinderen is die grens al snel bereikt, vind ik. Maar bij volwassenen...Zolang beiden zich er maar bewust van zijn en ermee instemmen, soit.
Robijntje schreef:We leven niet in een fantasie!Chloe'tje schreef:Ach, ik heb gisteren zitten wegzwijmelen bij The Lake House, en dat zal ook wel niet normaal zijn....
Ik heb het idee dat je je eigen gevoelens niet moet ontkennen, maar wel moet oppassen dat je anderen niet in een onmogelijke situatie brengt. Bij kinderen is die grens al snel bereikt, vind ik. Maar bij volwassenen...Zolang beiden zich er maar bewust van zijn en ermee instemmen, soit.
Hij woont nog gewoon thuis bij zijn biologische moeder, waarvan ik het bestaan heus niet ga ontkennen. Ik wil ook geen concurrente van haar zijn.
Ze heeft hem keurig opgevoed, en ze hebben een goede band.
Ik ga, kan, en wil daar niet tussenkomen.
Ik ben zijn "pret"mamma.
Ik neem hem mee naar musea, bioscoop, weekendjes weg naar een hotel enzovoorts.
En ja; ik knuffel hem, ben bezorgd om hem, trootst hem wanneer dat nodig is.
Wat is daar mis mee?
Zouden we niet allemaal stiekum 2 mamma's willen hebben? Die allebei van ons houden, lief voor ons zijn enz??????
Daar hoeft niets mis mee te zijn, hangt van de reden af waarom hij jouw als 2e moeder beschouwt. Mijn ex vriend wilde dat ik een soort 2e moeder voor hem was terwijl ik een vriend wilde. Ik ben hier helaas pas heel laat achter gekomen. Ik heb zelf 3 kinderen en of die mij nu als papa of mama zien, zolang ik me maar als hun ouder voel is hel gewoon goed.Robijntje schreef:Ik ben zijn "pret"mamma.
Wat is daar mis mee?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit vragen op kan roepen.Anna. schreef:Daar hoeft niets mis mee te zijn, hangt van de reden af waarom hij jouw als 2e moeder beschouwt. Mijn ex vriend wilde dat ik een soort 2e moeder voor hem was terwijl ik een vriend wilde. Ik ben hier helaas pas heel laat achter gekomen. Ik heb zelf 3 kinderen en of die mij nu als papa of mama zien, zolang ik me maar als hun ouder voel is hel gewoon goed.Robijntje schreef:Ik ben zijn "pret"mamma.
Wat is daar mis mee?
Hoe graag je het soms ook zou willen of soms ook eigenlijk niet, een ouder/kind relatie zal zelden gelijkwaardig zijn. Het zijn en blijven mijn kinderen, op elk moment van de dag. Verwennen ? Telt op een bepaalde leeftijd niet zo meer normaal gesproken. Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen is een gezegde wat helaas ook nog weleens opgaat.Robijntje schreef:Ondanks dat er een duidelijke rolverdeling is, is onze vriendschap absoluut van twee kanten en gelijkwaardig.
Met die laatste zin ben ik het volledig eens.Anna. schreef:Hoe graag je het soms ook zou willen of soms ook eigenlijk niet, een ouder/kind relatie zal zelden gelijkwaardig zijn. Het zijn en blijven mijn kinderen, op elk moment van de dag. Verwennen ? Telt op een bepaalde leeftijd niet zo meer normaal gesproken. Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen is een gezegde wat helaas ook nog weleens opgaat.Robijntje schreef:Ondanks dat er een duidelijke rolverdeling is, is onze vriendschap absoluut van twee kanten en gelijkwaardig.
Dat schijnt n shot heroïne ook te zijn....Robijntje schreef: Jammer voor jullie! Want het is een geweldige ervaring!