Inmiddels leef ik parttime als vrouw, want ik ben al uut de kast gekomen
als een mooie dame.. voor de rest niet veel bijzonderheden.
Ik heb toch nog ergens hoop, dat het goed zal komen...
Komend jaar weer diverse gesprekken, mag ik hopen.
Het jaar 2009 bracht wel verandering, :zoals dat ik compleet als mezelf uit mag gaan in mijn vrije tijd,

en gelijkgestemden ontmoeten maar dit is nog niet genoeg, dat ik zeg van wauw wat een jaar. Er zijn nog veel blokkades te vermurwen. Dit jaar is er een dat ik inmiddels al weer een jaartje als single vrouw leef, dat is aan een kant wel bevrijdend, zo heb ik meer tijd aan eigen ontwikkeling te besteden, en aan de andere kant is het soms wel erg eenzaam zonder vrouwelijke partner.. Ik mis toch die warme arm om mijn schouder, en een knuffel om me heen. Ik ben in elk geval niet zo meer op zoek naar een partner, maar meer afwachtend, zo van wat komt dat komt. Het was een jaar waar ik meerdere momenten gehad heb van

en afwisseling in mijn emoties het wachten op een goed bericht van een instantie zoals een genderteam duurt voor mij te lang.. ze willen me ntoch lees voorlopig niet in behandeling nemen. Hoe het komend jaar verloopt..? ik weet het echt niet! ik hoop op een beter jaar dan het vorige
Ik vecht voor mijn rechten als vrouw, nu het nog kan
Ik ben wie ik ben.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.