TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

Anja Kok schreef:dissociaties.
namelijk de comorbiditeit die nu eenmaal speelt bij de oudere TS en het gebrek aan zelfreflectie. Het bevestigd wel trouwens het begin van deze topic, waarin gepleit wordt voor psychologische interventie.
Klopt en sterk dichotoom denken is een contra indicatie.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

Anja Kok schreef:dissociaties.
namelijk de comorbiditeit die nu eenmaal speelt bij de oudere TS en het gebrek aan zelfreflectie. Het bevestigd wel trouwens het begin van deze topic, waarin gepleit wordt voor psychologische interventie.
Klopt en sterk dichotoom denken is een contra indicatie.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

Haha,
Het blijft toch lachen met de huis en tuin psycholoog hier.
Zielig gewoon al jaren op een travestie site aan het rond spoken en nog steeds geen stap verder.
Geen wonder dat geen kat hier de laatste tijd nog iets heeft geschreven.

En lezen is ook niet zijn sterkste kant blijkbaar.
Nergens geschreven dat ik seks heb gehad met een moslim.
Het kan echter voor hen wel, blijkt geen probleem voor hun religie.

Al de Transgenders deden uiteindelijk hun SRS na een heel lang proces van aanvaarding,maar transen met jouw stoornis heb ik nog maar zelden gekend.
Op zich een interessant item, omdat je zeer veel afwijkingen tegelijk blijkt te hebben.
Ze zullen op de psychiatrie hun werk hebben.

Het is wel duidelijk dat je hier ook binnen 5 jaar, de enige zal zijn die nog rondjes zit te draaien.
De rest ging ondertussen verder met zijn leven.
Je bent het laatste geval dus dat nog niet in de definitieve map transseksueel zit.
Je gevecht begint wel steeds pijnlijker te worden.
Je afzetten tegen andere meiden die verder staan dan jij is echt niet de oplossing hoor.
Zoek hulp voor je Ziekelijke focus op transen, straks ga je nog moorden uit jaloezie.
Dat gaat hier al jaren door en dat met verschillende nep-accounts.
Ze kunnen je hier echt niet helpen hoor, dat is nu wel duidelijk.

Ik ben gelukkig en dat op mijn manier.
Maak je dus geen zorgen .....elke dag genieten en zonder beperkingen :)
Maar dat zijn echt jouw zaken niet.

Succes met je transitie als trans-vrouw, stel het vooral niet te lang meer uit.

Laatste update op dit forum.
Ook op de VGK zal je mij niet meer persoonlijk kunnen aanvallen, je zal dus echt moeten indringen in de persoonlijke levenssfeer om je internet stalking verder te zetten :D
Het is in elk geval al jaren ziekelijk en je hoort volgens mij eerder thuis onder de noemer: psychopaat.
Je zit ergens met een immens complex en het is echt niet gezond meer.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Anja Kok »

Pipa een moderne andere benoeming voor schizoïde gedrag is Troll, en dat is waar je nu mee bezig bent TROLLEN.
Pipa omdat je zo graag persoonlijk gekleurd subjectief communiceert spreek ik je dus maar direct aan in die zin,
Pipa met wijsheid of inzicht of jezelf blootgeven heeft dit weinig te maken.
Pipa het enige wat je nu uit is je gefrustreerde woede ten opzichte van anderen en de buitenwereld.
Pipa de juiste topic hiervoor is onder Hallo Allemaal. Daar kun je je voorstellen, met al je grieven zoals jij die persoonlijk hebt.
Pipa op andere forumplaatsen heeft dit geen tot weinig belang, hou je dus bij de passende topic.
Pipa nogmaals maak een profiel aan dan kun je via een PB gratis enkele beroepsmatige adviezen krijgen t.a.v je persoonlijke opstelling en je trangenderproblemen. Wat Pipa heb je nog te verliezen, behalve je anonimiteit!
Want staat Pipa nu voor; Persoonlijk Irritant Pesten Anoniem, of zit hier nog een echt mens achter PIPA?
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:
Het is wel duidelijk dat je hier ook binnen 5 jaar, de enige zal zijn die nog rondjes zit te draaien.
Allesbehalve, jij weet niets van mijn leven en hoe ik dat geslaagd en wel ingericht heb.
Jij maakt een wanhopig eenzame indruk met je jaren, bijna een decade lange zoektocht naar een partner...ik niet...lol!
in de definitieve map transseksueel zit.
Gefeliciteerd dat jij je daar in hebt weten te plaatsen. Post op transseksueel ja, géén vrouw.
straks ga je nog moorden uit jaloezie.
Er valt weinig jaloers te zijn op jou. Je hemelt jezelf schaamteloos op, maar tussen de regels door blijf je een zielig, eenzaam geval dat afwijzing na afwijzing na afwijzing te verduren krijgt.
Ipv bij jezelf, met je self proclaimed 'hoge IQ' te rade te gaan ben je een virulente mannenhater geworden en zgn 'bi seksueel' als 2e keus, uit wanhopige eenzaamheid.

Nog een paar jaar en je bent 50 en eenzamer dan ooit, met je oude dag in het vooruitzicht.
Misschien dat de mannen van je vriendinnen dan een Sabram voor je gaan knutselen ;-)
Ik ben gelukkig en dat op mijn manier.
Maak je dus geen zorgen .....elke dag genieten en zonder beperkingen :)
Maar dat zijn echt jouw zaken niet.
Doe ze hier niet zo schaamteloos overschreeuwend uit de doeken dan.
Succes met je transitie als trans-vrouw, stel het vooral niet te lang meer uit.
Ik ben allang gearriveerd hoor, maar dat had je natuurlijk al begrepen.
Ook op de VGK


Je blaatte toch dat je je helemaal terug getrokken had uit de T wereld? Wat doe je dan nog op VGK? Daar transgenders ook mannen noemen omdat die niet geopereerd zijn en jij wel? Alsof die hun identiteit van een grootbekkende ex man/eunuch als jij laten afhangen...lol!
Je zit ergens met een immens complex en het is echt niet gezond meer.
Je leest ergens over heen: namelijk dat jij transgenders en nonop transen als een levende afwijzing beschouwt van jouw verworven vrouwelijkheid in de vorm van je neovagina.
Dat is de reden waarom je maar blijft doordrammen over hun non op status.

En je vergeet gemakshalve even je vroegere stokpaardje: het paspoort.
Iedere tv kan zonder behandeling, hormoongebruik en operaties na een gesprek met een deskundoloog nu een V paspoort aanvragen én krijgen.

En dat maakt jouw V paspoort volgens je eigen opvattingen waardeloos dus. Het bewijst niet meer dat je toch echt, heus waar, een vrouw bent. Je kunt met dat paspoort net zo goed een tv of een cd zijn.
Of oh, gruwel, quelle horreur, voor een non op transgender versleten worden :P

Ik zie je er voor aan dat jij en publique schuimbekkend je rok optilt of je broek laat zakken om je neovagina te laten zien als 'bewijs'...zonder er ook maar een moment bij stil te staan dat zelfs plattelands opoes van achter in 80 en zwakbegaafde kleuters weten van het bestaan van geslachtsveranderende operaties.

Je bent een doorgeschoten travestiet met alle gevolgen van dien.

Hou je niet meer zo bezig met de bio geslachtsdelen van een ander, probeer te accepteren dat je post op bent en zoek een goeie psychiater die je kan helpen je narcisme, je grootheidswaan en je mannelijke agressie wat te reguleren.
En zoek via T fora een T partner gezien je verworven 'wijsheid' over dat het geslacht van je vurig verlangde partner 'er niet toe doet'

Je laatste kans voor je te oud bent en nóg verbitterder dan nu.

Je eenzaamheid is een zware last om mee te torsen, vooral in combinatie met je narcisme. Niemand behalve jijzelf steekt een veer in je kont of hemelt je op.
Laat staan een relatie met je aan gaan.

Heel erg veel sterkte verder!

Adieu!
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Anja Kok »

Fijn toch Pipa dat er geen actieve en alerte moderator op dit moment is die dit draadje van jou als totaal irrelevant sluit en verwijderd.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

Dat is al bezig sinds 2005 hoor. Komt hier ook nog met verhalen van periode 2005-2008.
SRS was in 2006, dus dat geeft te denken hoe hard die persoon onder de indruk van mij moet geweest zijn.
Ik heb er wel meer last van.
Psychopaten die me overal blijven volgen en steeds meer willen weten over mijn huidig leven.

Daarom ga ik hier mijn account verwijderen na 8 jaar.
Het is mooi geweest, ...... Andere verplichtingen nu.
Doei
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Anja Kok »

Triest, maar begrijpelijk hoor. Juist zij met een hart voor en door transgenders zijn zo nodig, En dat lief dinnetje lees ik wel degelijk tussen de regels wat jou betreft hoor.
Dag lief dinnetje en je moet maar denken die goede en waarachtige dingen die in de jaren hier gezegd zijn bestaan nog steeds en is nog voor ieder toegankelijk die daar behoefte aan heeft.

Liefs Anja
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef: Ik ken ze allemaal hoor.
Elke zogenaamde transgender op de VGK onderging zoals ik voorspelde ondertussen een SRS, inclusief Frederique.
De transgender der transgenders :)
Ik kreeg steeds gelijk.

Tja nu jij nog, ik zie je graag spartelen.



Ik kijk wel uit naar je finale update hier voor de SRS.
En niet liegen hoor ...... Ik kom het toch wel te weten. :)

Je bent echt het laatste geval dat ik nog volg ......de rest deed ondertussen netjes wat ik had verwacht.
lief dinnetje schreef: Psychopaten die me overal blijven volgen en steeds meer willen weten over mijn huidig leven.
En JIJ hebt het over een psychopatische stalker?? HAHAHAHAHAHA!

Jij hoort thuis in een gesloten kliniek, in een gecapitonneerde cel...om je te voorkomen dat je je haartransplantatie, je nosejob en je bijgeschaafde kin en kaak beschadigd als je in je doorgedraaide gekte je kop tegen de wand slaat...als het tot je doordringt wat voor een vergissing jij gemaakt hebt en dat niemand je moet....hahahahahahahahaha!

Thanks for the good laugh I've had with your highly amusing posts!
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Lisa met een S »

Anja,

Dat Pipa een troll is, dat weten wij inmiddels al jaren. Ik ben de tel kwijt van onder hoeveel namen, e-mail adressen en IP nummers wij haar hebben verbannen, en toch komt ze steeds terug, en toch herhaalt zij zich keer op keer met altijd dezelfde ongenuanceerde uitlatingen. Ergens is het een beetje zielig, allemaal, alsof zij al jaren stilstaat in haar ontwikkelingen. Natuurlijk is ze "damaged goods"; dat zijn wij allemaal op de een of andere manier, en wij zoeken allemaal een manier om daarmee om te gaan. De een lukt het beter dan de andere; voor degenen voor wie het allemaal teveel wordt, is er helaas te vaak maar een uitweg.

Waar andere komen (of kwamen) naar Travestie.org om ervaringen uit te wisselen, om informatie te zoeken of alleen om met mensen van gelijke soort te kunnen praten, schijnt Pipa hier gekomen om haar sterke afkeer te ventileren voor mensen in de T-wereld die anders zijn dan zij. Het is voor Pipa noodzakelijk om steeds weer haar gelijk aan te tonen, door het in haar ogen ongelijk van de keuzen van mensen zoals Lief Dinnetje (en waarschijnlijk ook mijn keuzen) neer te sabelen. Eigenlijk vind ik het een beetje zielig; ze komt bij mij over als iemand met heel veel bitterheid (hoewel zij dat waarschijnlijk zou ontkennen).

Maar denk niet dat Lief Dinnetje hiermee helemaal schuldenvrij wegkomt. Waar twee kijven hebben twee schuld. Zoals zelfs de nieuwste lezeres al snel merkt, is Lief Dinnetje ook geen nieuweling hier op de site, en is dit niet de eerste keer dat zij en Pipa de degens kruisen. Integendeel, dit gaat al jaren zo.

Mark Twain heeft ooit gezegd: "Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference", waarop George Carlin misschien meer doeltreffend, in dit geval, zei "Never argue with a fool, they'll drag you down to their level and beat you with experience". Nou is Pipa allesbehalve een dwaas; zij is zeker zeer intelligent en zeer bekwaam in alle facetten van het debatteren, en weet ook precies hoe zij iemand op kan stoken. Zij weet feilloos onze pijnpunten te treffen. Een troll, dus.

Lief Dinnetje wil haar gelijk aantonen. Zoals ik al in het begin schreef, is Pipa, integendeel, alleen geinteresseerd om Lief Dinnetje's ongelijk aan te tonen. En zij zal net zo lang doorgaan, totdat het haar lukt om haar tegenstaander tot razernij te drijven. Wat al met Lief Dinnetje gebeurt zodra ze de naam Pipa ziet in een reactie. Ze zou inmiddels beter moeten weten. Laat Pipa maar haar gal spuwen, Pipa heeft het kennelijk nodig om haar psychisch gesteldheid in evenwicht te houden. Haar mening is bij ons allemaal al lang bekend, het zal ook nooit veranderen. Volgelingen heeft zij weinig, want ze is bijna nergens meer welkom op T-fora. Als zij maar gelukkig, en dat is zij waarschijnlijk wel, op haar manier. Lief Dinnetje ook, en wij mogen zelf allemaal voor onszelf beslissen, wie van de twee beter af is.

Met andere woorden, om het kort te houden: DON'T FEED THE TROLL. Negeer haar, je geeft haar eigenlijk precies wat ze zoekt, om met haar in discussie te gaan. Negatief aandacht is ook aandacht.

En nu gaat dit draadje op slot.
If all else fails, buy new shoes
Gesloten