Gelezen in het A.D.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Gelezen in het A.D.

Bericht door Elsa »

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... iger.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Re: Gelezen in het A.D.

Bericht door Emma B »

Indrukwekkend. Heb de uitzending gemist maar ga hem zeker nog bekijken.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Gelezen in het A.D.

Bericht door pipa »

Ik viel midden in de uitzending en ik dacht aanvankelijk werkelijk dat het satire was of een grap. Tot mijn stomme verbazing bleek echt te zijn.
Hoe een clichébeeld zichzelf in stand kan houden....<<verschijning met haar glinsterende ketting, zwart kanten top en hakken van 11,5 centimeter>>
Alsof de gemiddelde vrouw zich zo kleedt in het dagelijks leven, laat staan zo naar haar werk gaat.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Gelezen in het A.D.

Bericht door pipa »

<<Want vrouw zijn is toch gewoon het mooiste dat er is? Een vrouw is veel completer dan een man en heeft niet dat haantjesgedrag en het bezitterige van de man.>>

*Cringe!!* Alle vooroordelen over mannen worden hier even van stal gehaald als 'argument' (om een fetisj te verklaren?) Of misschien omdat Leo zich zo gedroeg? It takes one to know one...


<<Ik deed vooral mee aan het programma om het onderwerp transgenders acceptabeler te maken>>

Oh, wat een nobel streven....alleen bevestigd Leontien feilloos alle bestaande vooroordelen over TG/TS op deze manier.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Re: Gelezen in het A.D.

Bericht door Emma B »

Ik ken zat vrouwen, cis en trans, die op zulke hakken lopen. Is hier in Spanje volkomen normaal.
Plaats reactie