Advies: kleding verstoppen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Advies: kleding verstoppen

Bericht door Catulus_V »

Hallo allemaal,

Ik woon nog bij mijn ouders (dit is waarschijnlijk het laatste jaar). Mijn ouders weten niet van mijn crossdress praktijken af, en dit wil ik graag zo houden. Ik heb 1 bak en 2 tassen met kleding. Dit ligt nu onder mijn bed maar dit is niet echt een goede plek om kleding verstoppen. Hebben jullie nog tips of ideeën hoe je het beste kleding kan verstoppen
Voor de duidelijkheid: Mijn ouders inlichten is iets wat ik niet wil.

Groetjes x
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Advies: kleding verstoppen

Bericht door Excalibur212 »

Hoi .. het is erg vervelend maar wij hebben allemaal meegemaakt.. er zijn tegenwoordig klein koffers te koop bij action en daar kan je een hangslot er op doen , dat is ook niet zo gek , je ouders moet ook begrijpen dat wat in je kamer is, is ook prive .

Veel suc6 :(
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Re: Advies: kleding verstoppen

Bericht door Catulus_V »

Excalibur212 schreef: zo apr 28, 2019 14:07 Hoi .. het is erg vervelend maar wij hebben allemaal meegemaakt.. er zijn tegenwoordig klein koffers te koop bij action en daar kan je een hangslot er op doen , dat is ook niet zo gek , je ouders moet ook begrijpen dat wat in je kamer is, is ook prive .

Veel suc6 :(
Thanks! Daar ga ik eens naar kijken!
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Plaats reactie