op zoek naar Makeover Transitie
Moderator: Moderators
op zoek naar Makeover Transitie
Dag allemaal,
Ik ben Cillyjet en ben opzoek naar een adres om een dagje Cillyjet te zijn voor een volledige transitie naar Cillyjet en wat mooie foto's te schieten.
Ik zelf beschikt niet over kleding en alle attributen die nodig zijn voor een make-over.
Graag hoor ik wie of waar deze mogelijkheden nog mogelijk zijn.
Ik ben Cillyjet en ben opzoek naar een adres om een dagje Cillyjet te zijn voor een volledige transitie naar Cillyjet en wat mooie foto's te schieten.
Ik zelf beschikt niet over kleding en alle attributen die nodig zijn voor een make-over.
Graag hoor ik wie of waar deze mogelijkheden nog mogelijk zijn.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: op zoek naar Makeover Transitie
Er zijn wel diverse adresjes waar je dit kan laten doen bv. backstage in Amsterdam.
Soms (na goed overleg) help ik anderen hun wens of droom te verwezenlijken maar er zijn wel beperkingen hierbij zoals afstand en van de kleding en schoeisel de maten , ik heb natuurlijk zoals een shop niet alle maten liggen , maar make-up en pruiken lukt meestal wel goed.
S6 en gr Marjan.
Soms (na goed overleg) help ik anderen hun wens of droom te verwezenlijken maar er zijn wel beperkingen hierbij zoals afstand en van de kleding en schoeisel de maten , ik heb natuurlijk zoals een shop niet alle maten liggen , maar make-up en pruiken lukt meestal wel goed.
S6 en gr Marjan.
Dank je wel voor de tip, interessante site
is er ook 1 in het zuiden van het land?
- Marina_ae
- dagelijks aanwezig
Je zou Mariëlle van Ziazan kunnen vragen of zij dit wil doen. Haar specialiteit is kleding, maar wie weet...
https://ziazan.nl/
Dank je wel Marina, mooie site ga binnenkort contact opnemen.
Groet Cilly