kelsey schreef: za jun 22, 2024 16:28 Dankjewel Evelien
Dat weet ik dat smorgens brengen en savonds halen is.... maar op het moment voel ik ofdat ik een trap in mijn kruis heb gehad.
En ik moet om het half uur naar de wc....
En ik ben wat futloos....
.... voor de zomervakantie zou het fijn zijn als het opgelost is.....
Dat ga ik bij die intake horen...
Groeten van Kelsey.![]()
Maandverband / tampon
Moderator: Moderators
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Re: Maandverband / tampon
Lekker strak kontje 

- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Hey dames,
De laatste tijd zijn er een aantal nieuwe leden bijgekomen die ook vrij actief op het forum zijn.
Ik vroeg me af of jullie ook gebruik maken van maandverband ( zo ja welke) of steken jullie ook wel eens een tampon op ?
Ik heb juist alvast weer een nieuw pak maandverband gekocht ( always ... normale dikte " nr1")
Ohh wat een zalig gevoel is dat in mijn maxi slipje.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
Groetjes
Evelien
De laatste tijd zijn er een aantal nieuwe leden bijgekomen die ook vrij actief op het forum zijn.
Ik vroeg me af of jullie ook gebruik maken van maandverband ( zo ja welke) of steken jullie ook wel eens een tampon op ?
Ik heb juist alvast weer een nieuw pak maandverband gekocht ( always ... normale dikte " nr1")
Groetjes
Evelien
Lekker strak kontje 

Hee Evelien,Evelien# schreef: ma dec 02, 2024 17:53 Hey dames,
Groetjes
Evelien![]()
Ik doe dit zelf niet! Ik wil vooral aan de buitenkant vrouwelijk lijken en het maakt mij eigenlijk vrij weinig uit wat ik eronder draag. Ik ben mezelf nog aan het ontdekken dus misschien heb ik er ooit behoefte aan, maar voor nu niet! Maar het moet zeker kunnen
Liefs,
Robine
dag dames,
het is heerlijk om een maandverband in mijn slip te doen. Ik ga voor een nog dikkere variant. Heerlijk hoe dat voelt.
liefs Rita
het is heerlijk om een maandverband in mijn slip te doen. Ik ga voor een nog dikkere variant. Heerlijk hoe dat voelt.
liefs Rita
Hoi meiden.
Altijd leuk om dat zo te kunnen zeggen..
Ik las net mijn bericht terug van een half jaar geleden. Liesbreuk is verholpen... de eerste week wel pijn maar dat werd snel minder. De tweede week thuis is er heel veel Kelsey langs geweest.. toch alleen thuis .. uiteindelijk ook nog ff Kelsey buiten uitgelaten... stil weggetje en een groen gebied hier in de buurt. Dat was een openbaring. Komende donderdag weer naar Rucphen T feest.
Voor die tijd een andere afspraak. Daarna zo snel moge
Altijd leuk om dat zo te kunnen zeggen..
Ik las net mijn bericht terug van een half jaar geleden. Liesbreuk is verholpen... de eerste week wel pijn maar dat werd snel minder. De tweede week thuis is er heel veel Kelsey langs geweest.. toch alleen thuis .. uiteindelijk ook nog ff Kelsey buiten uitgelaten... stil weggetje en een groen gebied hier in de buurt. Dat was een openbaring. Komende donderdag weer naar Rucphen T feest.
Voor die tijd een andere afspraak. Daarna zo snel moge
Mogelijk naar Etten-Leur om op te laten maken. En dan helemaal Kelsey zijn. De avond er voor alles klaar zetten in de auto en donderdag als kids de deur uit zijn snel naar Den Haag. Daarna KELSEY!!!!

Het voelt best persoonlijk om dit te delen. Maar onder de noemer safe place met begrip . Doen we dit toch eventjes.
Maandverband en inlegkruisjes probeerde ik al tijdens mijn vrouwlijke momentje. En dit vond ik ook wel erg aangenaam. Ook een tampon probeerde ik al. Dit was zeker niet aangenaam ( of deed het verkeerd)
Maandverband en inlegkruisjes probeerde ik al tijdens mijn vrouwlijke momentje. En dit vond ik ook wel erg aangenaam. Ook een tampon probeerde ik al. Dit was zeker niet aangenaam ( of deed het verkeerd)
-
- ff weer wat posten
Hmm, voordat ik mij aanmeldde bij dit forum zag ik dat je best al veel kunt lezen zonder account (wat voor mij ook eerst een reden was om mij nog niet aan te melden). Alleen het even voorstellen gedeelte kon ik niet bij. Dus wellicht goed om in het achterhoofd te houden dat in principe iedereen dit kan zien.Evelien86 schreef: za jul 26, 2025 6:16 Het voelt best persoonlijk om dit te delen. Maar onder de noemer safe place met begrip . Doen we dit toch eventjes.
Maar ontopic: Nee ik ben niet bekend met CDs die maandverband/tampons gebruiken; ik lees dit voor het eerst. Ik zie het mijzelf eerlijk gezegd ook niet doen, al kan ik prima inkomen waar de aantrekkingskracht vandaan komt.
Verder heb ik mijn vrouw weleens horen zeggen dat ze tampons onaangenaam vindt zitten (en dan hebben we het dus nog niet eens over een strak gaatje waar het ingaat

Kan mij goed voorstellen dat als je het comfortabeler/rekbaarder wilt maken dat dat hetzelfde zou gaan als wanneer iemand met een plug aan de gang gaat om de rek op te bouwen.
Ik heb er zelfs niet bij nagedacht dat werkelijk iedereen dit kan lezen. Voelt dus inderdaad extra dubbel. Maar klopt tampon is dus echt niet aangenaam. Niet voor ons en niet voor de dames die het helaas echt nodig hebben. Het is trouwens ook echt volgens mij één ding dat niet iedere dame hier heeft. Ik zelf ben bi gender en voel me op bepaalde momenten echt vrouw. Dit heeft niet iedereen denk ik
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Hey , Evelien 86 ( naamgenootEvelien86 schreef: vr aug 01, 2025 7:26 Ik heb er zelfs niet bij nagedacht dat werkelijk iedereen dit kan lezen. Voelt dus inderdaad extra dubbel. Maar klopt tampon is dus echt niet aangenaam. Niet voor ons en niet voor de dames die het helaas echt nodig hebben. Het is trouwens ook echt volgens mij één ding dat niet iedere dame hier heeft. Ik zelf ben bi gender en voel me op bepaalde momenten echt vrouw. Dit heeft niet iedereen denk ik
Inderdaad een tampon is niet echt leuk.. toch niet als je hem wil verwijderen uit een droog nauw gaatje.
Ik heb het zelf een paar keer gedaan omdat ik me volledig vrouw wil voelen als ik me omkleed. Nu gebruik ik enkel nog maandverband , ik kan me niet dikwijls full femme kleden en opmaken dus als het er dan van komt wil ik de volledige ervaring.
Lekker strak kontje 

Altijd fijn een naamgenote
en ja klopt inderdaad het verwijderen was niet top. En erna zorgen dat niemand het nog zou vinden oook niet
maar het gevoel van volledig vrouw zijn is wel zo fijn
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hierbij sluit ik dit draadje.
Te vaak moet ik hier berichten verwijderen die een seksueel getinte lading bevatten.
Zoals ook eerder in andere draadjes uitgelegd zijn we een open forum waarbij ook mensen mee kunnen discussiëren en lezen die onder de 18 zijn en moeten we daarom ook strenger modereren.
Dat men uit wil leggen wat het gevoel is, is één maar tot in de puntjes uitleggen wat erbij komt kijken is een tweede.
Inmiddels hebben er genoeg mensen de mogelijkheid gehad om zich te uiten, dus het algemene idee hierbij is nu wel bekend.
Te vaak moet ik hier berichten verwijderen die een seksueel getinte lading bevatten.
Zoals ook eerder in andere draadjes uitgelegd zijn we een open forum waarbij ook mensen mee kunnen discussiëren en lezen die onder de 18 zijn en moeten we daarom ook strenger modereren.
Dat men uit wil leggen wat het gevoel is, is één maar tot in de puntjes uitleggen wat erbij komt kijken is een tweede.
Inmiddels hebben er genoeg mensen de mogelijkheid gehad om zich te uiten, dus het algemene idee hierbij is nu wel bekend.