Wie woont waar?

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Cindy74
ff weer wat posten

Re: Wie woont waar?

Bericht door Cindy74 »

En Jacky023 hopelijk niet te veel lawaai.
Liever een gelukkige man in een (zelfgemaakte)jurk of rok en soms met mevrouw aangesproken, dan ongelukkig in eender welke broek.(lang of kort)
Ruud1970
is nieuw hier

Bericht door Ruud1970 »

Teteringen.... zijn er nog leuke dames die daar ook in de buurt wonen?
Zijn er nog meer mannen die het leuk zouden vinden avondjes te organiseren met verkleedpartijtjes sexy jurkjes, leggings, make-up, higheels, pruiken.... helemaal compleet!
Krabke
ff weer wat posten

Bericht door Krabke »

Ik ben van Borsbeek-Antwerpen.
Zo te zien zijn er veel uit Nederland. Dat is op zich echt wel leuk: mijn zeiljacht(je) ligt in de buurt van Dinteloord - Noord Brabant.
I am sailing ⛵️
Krabke
ff weer wat posten

Bericht door Krabke »

Cindy74 schreef: di aug 19, 2025 17:51 Hoi, het viel me op toen ik ook hier eens ging zien, en het lijkt erop dat ik tot heden toe, de enige ben die aan de andere kant van de grens woon. In een gemeente in de provincie Antwerpen, België dus. Ik hoop dat dit geen bezwaar is,
Groetjes uit Borsbeek, Cindy!
I am sailing ⛵️
Cindy74
ff weer wat posten

Bericht door Cindy74 »

Dank u Krabke, daar woont (als ze nog leeft) iemand waar IK een oogske op had, zij wist dat, maar het was niet wederkerig. helaas
Liever een gelukkige man in een (zelfgemaakte)jurk of rok en soms met mevrouw aangesproken, dan ongelukkig in eender welke broek.(lang of kort)
Krabke
ff weer wat posten

Bericht door Krabke »

Cindy74 schreef: di sep 09, 2025 11:35 Dank u Krabke, daar woont (als ze nog leeft) iemand waar IK een oogske op had, zij wist dat, maar het was niet wederkerig. helaas
Oh, dat is pijnlijk! Ik heb min of meer hetzelfde hier in mijn gemeente: ze woont vlakbij, ik was er verliefd op, maar niet wederkerig. Ik heb er wel contact mee, en blijf er gevoelens voor hebben, zoveel jaren later nog steeds.
I am sailing ⛵️
Plaats reactie