met welke dameskleding ben je wel eens naar buiten geweest
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
- cdjennifer
- dagelijks aanwezig
Re: met welke dameskleding ben je wel eens naar buiten geweest
ik met en bodycon panty.s en hakken het was en heerlijke ervaringmatthijsse schreef: di jul 01, 2025 21:03 met welke dameskleding ben je wel eens naar buiten geweest
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi allemaal,
Ik ga voor travestie eigenlijk vrijwel altijd naar buiten. Daar heb ik allerlei kleding gedragen: broek, rok en jurk; t-shirt, hemdje, blouse; sneakers, sandalen, laarzen, hakjes.
Recent heb ik een jumpsuit gedragen, dat had ik op dit forum gelezen en wilde ik ook eens proberen.
Meestal probeer ik niet te veel op te vallen, want als travestiet val je al genoeg op is mijn ervaring. Dus bijvoorbeeld qua make-up hou ik het bescheiden, eigenlijk zoals de meeste vrouwen.
Ik vind het leuk om het openbaar vervoer of de fiets te nemen en op terrasjes te zitten. Dat geeft ook een extra dimensie.
Het liefst ga ik met een vriendin uit, dan houden we damesgesprekken en krijg ik tips.
Liefs, Laura.
Ik ga voor travestie eigenlijk vrijwel altijd naar buiten. Daar heb ik allerlei kleding gedragen: broek, rok en jurk; t-shirt, hemdje, blouse; sneakers, sandalen, laarzen, hakjes.
Recent heb ik een jumpsuit gedragen, dat had ik op dit forum gelezen en wilde ik ook eens proberen.
Meestal probeer ik niet te veel op te vallen, want als travestiet val je al genoeg op is mijn ervaring. Dus bijvoorbeeld qua make-up hou ik het bescheiden, eigenlijk zoals de meeste vrouwen.
Ik vind het leuk om het openbaar vervoer of de fiets te nemen en op terrasjes te zitten. Dat geeft ook een extra dimensie.
Het liefst ga ik met een vriendin uit, dan houden we damesgesprekken en krijg ik tips.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ik draag ook veel gevarieerd maar over het algemeen wel met een "safe" uitstraling , waarmee ik bedoel niet te uitdagend naar de buitenwereld.
-
- Eredivisie
ik draag tegenwoordig , heel zichtbaar een voorgevormde beugel bh onder mijn shirt
en dan een jeansrok , pantys en hakken daar ga ik heel vaak mee naar buiten
een bh draag ik elke dag
een bh draag ik elke dag
Hallo,
Als ik naar het transcafe hier in Rotterdam ga draag ik leggings en pumps met blok hakje. Laatste keer had ik een rok meegenomen en mijn eerste nagellak, base coat en transparante longlasting van de hema. Tijdens het cafe mijn nagels gelakt en de hele week ook naar mijn werk laten zitten. Niemand is het opgevallen dat ik nagellak ophad. Ben ook boodschappen wezen doen in de leggings en gewone schoenen geen pumps.
Groetjes Debora.
Als ik naar het transcafe hier in Rotterdam ga draag ik leggings en pumps met blok hakje. Laatste keer had ik een rok meegenomen en mijn eerste nagellak, base coat en transparante longlasting van de hema. Tijdens het cafe mijn nagels gelakt en de hele week ook naar mijn werk laten zitten. Niemand is het opgevallen dat ik nagellak ophad. Ben ook boodschappen wezen doen in de leggings en gewone schoenen geen pumps.
Groetjes Debora.
-
- Eredivisie
het is bij mij al lang niet meer de vraag of ik een bh aan doe , maar welke
en ook niet of ik mijn nagels lak , maar in welke kleur
wat nog wel een vraag is elke dag is of ik wel of niet een panty aan doe
en of ik wel of niet een rok aan doe
en ook niet of ik mijn nagels lak , maar in welke kleur
wat nog wel een vraag is elke dag is of ik wel of niet een panty aan doe
en of ik wel of niet een rok aan doe
ten tijde van corona full femme wezen winkelen . Met een masker voeld dat veilig. Nu durf ik dat niet(meer)
zou wel graag weer willen. Maar is ooklastig omdat iknu geen auto meer heb. Om met een rok of jurk op een herenfiets te gaan is lastig en raar.
liefs Rita
zou wel graag weer willen. Maar is ooklastig omdat iknu geen auto meer heb. Om met een rok of jurk op een herenfiets te gaan is lastig en raar.
liefs Rita
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Koop je gewoon een damesfiet, kost niet veel ... ergens op een 2de hans siterita100 schreef: vr aug 01, 2025 14:27 ten tijde van corona full femme wezen winkelen . Met een masker voeld dat veilig. Nu durf ik dat niet(meer)
liefs Rita

Lekker strak kontje 

-
- Eredivisie
een herenfiets , dat is pas echt uit de mode !
misschien op de fiets van mijn vrouwEvelien# schreef: za aug 02, 2025 8:47Koop je gewoon een damesfiet, kost niet veel ... ergens op een 2de hans siterita100 schreef: vr aug 01, 2025 14:27 ten tijde van corona full femme wezen winkelen . Met een masker voeld dat veilig. Nu durf ik dat niet(meer)
liefs Rita![]()
Hallo,
Gisteren wezen wandelen in vrouwenkleding, Leggings, een beha met protheses, witte halter top en een witte blouse. Heerlijk gewandeld hier in het kleine bos hier in de buurt. Wel wandelschoenen gedragen. Geen vreemde reacties gehad van de mensen die ik tegenkwam.
Groetjes Debora.
Gisteren wezen wandelen in vrouwenkleding, Leggings, een beha met protheses, witte halter top en een witte blouse. Heerlijk gewandeld hier in het kleine bos hier in de buurt. Wel wandelschoenen gedragen. Geen vreemde reacties gehad van de mensen die ik tegenkwam.
Groetjes Debora.
-
- Eredivisie
Hallo,
Zoals ik bij mijn voorstel post heb gemeld ben ik afgelopen zondag met mijn twee zussen naar het transcafe in Rotterdam geweest. Ik droeg een mooie blouse die ik samen met mijn zus bij de kringloop had gekocht. Daaronder een zwarte rok tot op de knie en een huidkleurige panty en mijn zwarte pumps met blokhak. Was erg gezellig. In de metro op weg naar huis stond een jongen op om mij naast mijn zus te laten zitten. Werd dus gezien als vrouw op leeftijd. Leuke ervaring.
Groetjes Debora.
Zoals ik bij mijn voorstel post heb gemeld ben ik afgelopen zondag met mijn twee zussen naar het transcafe in Rotterdam geweest. Ik droeg een mooie blouse die ik samen met mijn zus bij de kringloop had gekocht. Daaronder een zwarte rok tot op de knie en een huidkleurige panty en mijn zwarte pumps met blokhak. Was erg gezellig. In de metro op weg naar huis stond een jongen op om mij naast mijn zus te laten zitten. Werd dus gezien als vrouw op leeftijd. Leuke ervaring.
Groetjes Debora.
Ik zit nog helemaal in het begin om het zo te noemen.matthijsse schreef: do jul 31, 2025 9:20 ik draag tegenwoordig , heel zichtbaar een voorgevormde beugel bh onder mijn shirt
een bh draag ik elke dag
Mijn Sanne heb ik nog maar net aanvaard en vorig weekend voor het eerst echt beleefd.
Voorbije zondag mijn vriendin over Sanne verteld en dat had nare gevolgen.
De storm is stilaan gaan liggen en verbazend genoeg: gisterenavond stond mijn vriendin plots op, ging naar de badkamer en gaf me wat sminkspulletjes. (Ik ken er nog niets van, dat is dus al spannend op zich). Daarna sprong ze op haar fiets en ging lippenstift voor me halen want ze had niet de juiste kleur liggen, vond ze.
Wow!
Maar me omkleden en als Sanne in huis rondlopen, daar heb ik me nog niet aan gewaagd, de schaamte is (nog) veel te groot.
Raar wel: ik zou bijna als Sanne naar buiten willen, maar thuis zo rondlopen durf ik dan weer niet.
Ik heb nu een BH (gisteren geleverd) en protheses die ik er kan in stoppen, maar die een hele dag dragen... Ik wil wel, zeer zeker, maar de durf om het te doen...
I am sailing