Favoriete dameskleding
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Re: Favoriete dameskleding
maar ik heb rechts boven niks staan ! ook niet mijn forumnaam!
Zijde
Op maandag 25 augustus draag ik:groene rok, beige zijde blouse, beige vest,bruine laarzen, PANTY zwart, pruik zwart haar.
Op maandag 25 augustus draag ik:groene rok, beige zijde blouse, beige vest,bruine laarzen, PANTY zwart, pruik zwart haar.
Goedemorgen allemaal,
Het liefste heb ik zo sexy mogelijke dameskleding aan. Een doorschijnend strak jurkje met higheels, panty, string . Dit is dan wel de stijl waar ik van houd. Ik weet dat ik hier niet mee over straat kan (al zou ik dat zeker wel willen) en dus alleen aandoe bij een date bijvoorbeeld....
Het liefste heb ik zo sexy mogelijke dameskleding aan. Een doorschijnend strak jurkje met higheels, panty, string . Dit is dan wel de stijl waar ik van houd. Ik weet dat ik hier niet mee over straat kan (al zou ik dat zeker wel willen) en dus alleen aandoe bij een date bijvoorbeeld....
Zijn er nog meer mannen die het leuk zouden vinden avondjes te organiseren met verkleedpartijtjes sexy jurkjes, leggings, make-up, higheels, pruiken.... helemaal compleet!
Ik ben een absolute newbie. Nog maar pas 'uit de kast' met mijn Sanne, en nog een massa te leren.tonia schreef: vr nov 03, 2023 18:40 Mijn favoriete dameskleding is een geel A-lijn minirokje met plooien en een daarbij passende croptop met kant.
Ik weet echt nog helemaal niets van wat er allemaal op mij af komt.
Wat ik al begin te begrijpen: vrouw zijn kost tijd en geld

Mijn vraag: wat is een A-lijn rokje?
I am sailing 
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Beste Krabke,
Gelieve nieuwe vragen zoals "wat is een A-lijn rokje" in een nieuw draadje te zetten en niet in een reeds bestaande draadje.
Dat kan wel in deze rubriek "Make-up, uiterlijk en kleding".
Mijn excuses, ik was hier niet van op de hoogte.RoméeAdmin schreef: wo sep 10, 2025 10:37
Beste Krabke,
Gelieve nieuwe vragen zoals "wat is een A-lijn rokje" in een nieuw draadje te zetten en niet in een reeds bestaande draadje.
Dat kan wel in deze rubriek "Make-up, uiterlijk en kleding".
Ik zal mijn vraag onder de vermelde topic plaatsen
I am sailing 
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Geen probleem, daar zijn we voor.
Lees anders voor de zekerheid ook even het reglement door.
Veel plezier op het forum.
Lees anders voor de zekerheid ook even het reglement door.
Veel plezier op het forum.