DAg,
de laatste weken worstel ik ontzettend metmijn travestie. Ik vindt het heerlijk om me om te kleden en op te maken. Of het nu een zomerjurkje is of als secretaresse. In mijn hoofd voelt het niet goed richting mijn vrouw. Maar ik durf niet uitde kast te komen want bangvoor haar reactie. Ga ik al mijn kleren nu wegdoen en hopen dat ik nietweer verleid wordt om ze aan te trekken. Of gewoon stilletjes doorgaan. Ik heb al eerder mijn garderobe weg gedaan maar kon het niet laten om weer nieuw te kopen.
liefs Rita
Graag een vrouw willen zijn , maar...
Moderator: Moderators
Re: Graag een vrouw willen zijn , maar...
Hey Rita100!
Ik ben een drie weken geleden meteen uit de kast gekomen naar mijn vriendin toe.
Ik las ergens een artikel dat het verbergen niet OK is, en de meeste relaties knappen omdat het ergens 'plots aan het licht komt'.
Het vertrouwen is dan helemaal zoek.
Eventueel kan je mijn intro lezen onder 'Hallo allemaal - Nooit te laat'=
viewtopic.php?t=9487
Ik herken me volop in je verhaal hoor, ik zit nu thuis te werken als Sanne, met de bijhorende rok aan
Ik ben een drie weken geleden meteen uit de kast gekomen naar mijn vriendin toe.
Ik las ergens een artikel dat het verbergen niet OK is, en de meeste relaties knappen omdat het ergens 'plots aan het licht komt'.
Het vertrouwen is dan helemaal zoek.
Eventueel kan je mijn intro lezen onder 'Hallo allemaal - Nooit te laat'=
viewtopic.php?t=9487
Ik herken me volop in je verhaal hoor, ik zit nu thuis te werken als Sanne, met de bijhorende rok aan

I am sailing 
Re: Graag een vrouw willen zijn , maar...
I am sailing