handige tip?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cindy74
ff weer wat posten

handige tip?

Bericht door Cindy74 »

misschien een handige tip: als ik een berichtje schrijf, dan maak ik dat eerst op op een word blad, zodat ik het 1) niet per ongeluk doorstuur en 2) dan kan ik het rustig nakijken, en eventueel hier en daar nog wat aanpassen, en (zeker niet onbelangrijk) moest er onverhoopt toch iets misgaan, en het berichtje nog eens moet posten, dan kan ik het gewoon overtrekken, kopiëren en dan hier op het forum terugplaatsen. Makkelijker kan toch niet he
Liever een gelukkige man in een (zelfgemaakte)jurk of rok en soms met mevrouw aangesproken, dan ongelukkig in eender welke broek.(lang of kort)
Lidia
daar ben ik weer
Contacteer:

Re: handige tip?

Bericht door Lidia »

Leuke tip Cindy, inderdaad handig en je kan de spellingscontrole doen, ik wil nog wel ens verkeerde letters aanslaan :)
Cindy74
ff weer wat posten

Bericht door Cindy74 »

en als je dan eens een woord verkeerd schrijft dan is de kans heel groot dat het met rood onderlijnt word en als je dan op zo'n woord klikt dan komt er de juiste schrijfwijze staan en dan klik je daarop en verbetert het zo.
in iedergeval graag gedaan,
Liever een gelukkige man in een (zelfgemaakte)jurk of rok en soms met mevrouw aangesproken, dan ongelukkig in eender welke broek.(lang of kort)
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door RoméeAdmin »

Cindy74 schreef: wo nov 12, 2025 21:00 misschien een handige tip: als ik een berichtje schrijf, dan maak ik dat eerst op op een word blad, zodat ik het 1) niet per ongeluk doorstuur en 2) dan kan ik het rustig nakijken, en eventueel hier en daar nog wat aanpassen, en (zeker niet onbelangrijk) moest er onverhoopt toch iets misgaan, en het berichtje nog eens moet posten, dan kan ik het gewoon overtrekken, kopiëren en dan hier op het forum terugplaatsen. Makkelijker kan toch niet he
Hoi Cindy,

Je kan als je een bericht geschreven hebt, bij je geplaatste bericht rechtsboven je eigen bericht op het potlood icoontje klikken waarna je je bericht altijd nog kunt bewerken.
Wil je een bericht verwijderd hebben, dan kan je altijd een verzoek neerleggen bij de moderator Johnn of ondergetekende.
Cindy74
ff weer wat posten

Bericht door Cindy74 »

Danku voor deze tip, want ik wist het niet. Ik ben eventjes gaan kijken op het berichtje waar ik deze post gestart ben, maar het potloodje zie ik daar toch niet staan, verdwijnt dat dan na een bepaalde tijd?
Ik heb ook enkele andere forums, en daar kun je, als je meer dan 10 berichten gepost hebt, dan kun je altijd je eigen berichtjes aanpassen, en verwijderen.
Ik weet ook dat elk forum andere regels heeft en anders in mekaar steekt. Maar het is goed dat ik nu weet, moest het nodig zijn dat er een berichtje onverhoopt moet “verdwijnen“, dan ken ik nu de weg.
Ik ben altijd bereid om bij te leren.
bij dit berichtje heb ik het potloodje gezien, maar ik vraag me af hoelang het er blijft staan.
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door RoméeAdmin »

Dat is een goede Cindy.
Je kon de berichten bewerken en verwijderen tot 10 minuten nadat je ze geschreven had.
Dit heb ik even aangepast naar 60 minuten, zodat je nog even kunt overdenken.
Mocht het na die tijd niet meer mogelijk zijn dan kun je altijd even het verwijder of aanpas verzoekje neerleggen bij Johnn of mij.

Veel (edit) plezier op het forum :wink:
Cindy74
ff weer wat posten

Bericht door Cindy74 »

dankuwel
Plaats reactie