Wie wil met mij mee?

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

An1973tv
daar ben ik weer

Wie wil met mij mee?

Bericht door An1973tv »

Dag allemaal. Het lijkt me heel leuk om met iemand uit Amsterdam een keertje iets te gaan drinken in “de Kat in de Wijngaert”. Daar wordt wel vaker op maandag iets georganiseerd. Ik ben een beetje klaar met de contactadvertenties. Het crossdressen trekt me ook maar veel is fake. Lijkt het je ook leuk, stuur me dan een berichtje. Ben thuis het liefste verkleed als vrouw. Ben zelf wat langer, slank en 50 jaar. Favoriete kousen; Wolford met een leuke schotse rok en normale trui. Cupmaat iets meer dan c. grtjes. An
laura.sparkle
ForumFan

Re: Wie wil met mij mee?

Bericht door laura.sparkle »

An1973tv schreef: vr mar 13, 2026 22:34 [...] Het lijkt me heel leuk om met iemand uit Amsterdam [...] Ik ben een beetje klaar met de contactadvertenties.

Het crossdressen trekt me ook maar veel is fake.

[...] Cupmaat iets meer dan c. grtjes. An
Hoi An,

Wat bedoel je precies met jouw post?

Je wil iemand ontmoeten, jij hebt cupmaat C+. Maar dit is toch geen 1:1 contactsite?

Dus veel van ons zijn fake, wanneer wij crossdressen, bedoel je dat?

Ik zie jouw toelichting graag tegemoet.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
An1973tv
daar ben ik weer

Bericht door An1973tv »

Hoi.
Ik wil graag samen met iemand een keer naar de Kat in de Wijngaert. Als daar een avond is voor transpersonen…..
ik krijg helaas geen reacties ….
Grtjes. An
RoméeAdmin
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door RoméeAdmin »

Ik heb ook even mijn bedenkingen met de post van An1973tv.
Het lijkt 2 verzoeken door elkaar, de ene een gezellige samenzijn organiseren met mede gestemde in een café wat op zich oké is.
Leuke initiatieven worden juist aangemoedigd.
Maar als dit een verkapte datingoproep is vanwege een aantal dingen die hier vermeld worden dan zal de post verwijderd worden.
Travestie.org/Transgender.nu is geen datingsite, noch zijn mensen die hier komen fake (wij treden daar adequaat tegen op).

Ter info: Ik ben uiteraard nog bezig met het wederom opzetten van een website waar men zichzelf kan profileren, foto's plaatsen, berichten sturen maar ook uitstapjes organiseren of medestanders zoeken voor evenementen.
Maar dit kost nogal wat tijd om te kunnen realiseren, zeker gezien mijn beperkte vrije tijd en dat alles vrijwilligerswerk is, we hebben geen financiële steun. Dat houdt ons ook onafhankelijk van iedereen.
laura.sparkle
ForumFan

An1973tv schreef: vr mar 13, 2026 22:34 [...] Het crossdressen trekt me ook maar veel is fake. [...] grtjes. An
Hoi An,

Dankjewel voor de toelichting op mijn eerste vraag.

Zou je ook nog de tweede vraag willen toelichten? Het lijkt, zo ongenuanceerd door jou gesteld, wel of je veel crossdressers fake vindt.

Liefs, Laura.
An1973tv
daar ben ik weer

Bericht door An1973tv »

Dag Laura. Dat is niet wat ik wil zeggen hier. Het gaat mij ook niet om een date. Ik spreek een wens uit om samen met iemand naar een travestie avond te gaan als gelijk gestemde. De crossdressing op dit forum neem ik serieus en waardeer ik enorm. Liefs. An
Sponstanietje
ff weer wat posten

Bericht door Sponstanietje »

Wat ik wel meekreeg van dating sites is dat er bot profielen, chasers ronddwalen.
Mijn eigen (beperkte) ervaring met een datingapp voor het zoeken van gelijk gestemden is dat er een hoop 'hetero' cis mannen (geen crossdressers, maar bijv wel aangemeld als crossdresser) op zaten die specifiek contact zoeken met crossdressers of trans profielen, ik hoefde alleen maar aan te geven dat ik CD was zonder profielfoto noch omschrijving en ik kreeg al meteen een hoop aandacht. Een hoop fake dus.

Leuk trouwens om te horen dat de website nog op de radar staat.
laura.sparkle
ForumFan

Hoi Sponstanietje,

Aha! Ja die context van het woord "fake" kan ik me nu beter voorstellen.

Komt misschien omdat ik daar helemaal geen ervaring mee heb. Maar nu je het zegt komt er heel soms wel eens een enkele man op mij af als ik op straat loop. Terwijl ik dan eigenlijk een soort van lesbisch ben, hahaha, sammasegge.

Dankjewel voor de heldere toelichting.

Liefs, Laura.
An1973tv
daar ben ik weer

Bericht door An1973tv »

Graag gedaan Laura. Fijn om jouw reactie te lezen. Liefs. An
laura.sparkle
ForumFan

Hallo An,

Ik bedankte Sponstanietje hoor, haha. Jouw posts begrijp ik vaak niet zo goed.

Liefs, Laura.
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

He' An, voor mij was het meteen duidelijk hoor meid 😉.
Ik ben ook op zoek naar iemand die me kan helpen met mijn crossdres gevoelens. ( helemaal niet voor sex) .
Maar dan wel om in alle discretie mij te ontvangen en samen gezellig vrouw te zijn ( breien, haken, praten over dames mode ...)
Eerder is er van mij ook al een post verwijderd omdat die verkeerd begrepen was.
Al begrijp ik zeker en vast wel de voorzichtigheid van de moderrators.

Liefs Evelien
Lekker strak kontje :P
An1973tv
daar ben ik weer

Bericht door An1973tv »

Klopt. Mijn intentie is om mezelf meer te kunnen ontwikkelen op het gebied van crossdressing en travestie. Beide gevoelens komen bij mij boven. Juist het delen hierover kan mij richting geven. Thx voor het leuke berichtje. Liefs. An
laura.sparkle
ForumFan

Hoi An,

Interessant wat je zegt over crossdressen en travestie.

Meestal zijn dat synoniemen, maar jij gebruikt ze om onderscheid te maken. Bedoel je dan misschien met crossdressen "half" (androgyn?, metro?) en met travestie "helemaal" ofzo? De terminologie maakt mij niet zo veel uit, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe jij kennelijk twee situaties beleeft.

Heb je ook dit draadje gelezen? Volgens mij gaat het daar ook een beetje over.
viewtopic.php?p=124758

Liefs, Laura.
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Ik heb inmiddels al wat contact met enkele van jullie wat ik heel fijn vind ,maar ik heb mijn "ontvangstruimte annex dressroom" nog niet af , ik heb deze wel gehad maar heb deze verplaats naar een bovenruimte omdat ik daar meer plaats heb om er kleding en een aparte make-up ruimte in te richten en ook extra spiegels te plaatsen om te kunnen kijken hoe alles eruit ziet wat je op hebt en draagt.
Ik doe m'n best maar alles vergt veel energie (afgezien van de kosten) en de nodige tijd om het netjes en enigszins logisch in te vullen ,maar er komen gaat het zeker.
Fijne paasdagen allemaal en groetjes Marjan.
An1973tv
daar ben ik weer

Bericht door An1973tv »

Dag Laura.

Mij gaat het om het verkleden naar vrouw met alle lingerie van kousen tot jarretelbodys en plisérokjes. Bij het travestie gedeelte voel ik me dan weer heerlijk vrouw als ik met een rokje over straat loop en de wind langs mijn kousen voel waaien. Ik moet het crossdressen nog meer ontdekken.
Grtjes. An
Plaats reactie