RTCW

Algemeen

Moderator: Moderators

lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

RTCW

Bericht door lynne »

.Hi iedereen,

Wist niet goed waar ik dit moest zetten vandaar dat ik het maar hier
geplaatst heb.

Zijn er mensen hier die RTCW spelen? Eventueel om een clan op te
richting. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar een CTF. Ben en blijf een
gamer (was feitelijk de vrouwelijk vorm van 'gamer') en dacht dat het
is leuk zou zijn om dit te doen in 'T'eamverband 8)

grtz

Lynne
AD ASTRA PER ASPERA
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Moi Lynne,

Ik niet maar mijn kids wel.
Return to Castle Wolfenstein.
Hierbij wat tips voor geinteresseerden, zodat je mogelijk tegenstanders kunt vinden. Kunnen ze oefenen......

voor XP een cmd file aanmaken in kladblok met onderstaande regel.
bv rtcwcheats.cmd

wolfsp.exe set sv_cheats 1

daarna spel starten via zojuist gemaakte file en cheats ingeven.
met een ~ (een tilde) open je het cheatscherm. ziet er ms-dos achtig uit.

/god - je bent onkwetsbaar
/notarget - niemand ziet je
/no clip - kun je vliegen en dwars door muren
/give all - alle wapens en maximale gezondheid
/give health - maximale gezondheid
/give amor - alle wapens

nog een keer ~ en je kunt weer gamen.

Met gamende groeten,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lynne, leuk dit voorstel...wat speel je ?? Concreet...!!
Momenteel speel ik c&c the generals...maar kan nog alle kanten op..sims, tycoon..say it.
Bestaan er dan tsgamers?? :D :wink:
Doe wat je leuk vindt.

het elfje die toveren toch de mooiste game vindt :D ..yeaah
pinkslipper
ForumFan

Re: RTCW

Bericht door pinkslipper »

Lynne schreef:Zijn er mensen hier die RTCW spelen?
Ja. Maar alleen in IRL LAN verband. Ben opzich geen gamer. Af en toe een spelletje is wel leuk. Daarom doe ik wel mee met enkele LAN's (niet die grote, maar gewoon met vrienden/kennissen).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ook ik ben een gamer maar speel andere spellen. Ben op dit moment druk in de weer en in een ver gevorderd stadium met Indiana Jones and the Emperors Tomb. Daarnaast speel ik ook Nightfire ( 007 )

Weet niet eens welk spel ljullei bedoelen. :cry: :cry:

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
pinkslipper
ForumFan

Pamela- schreef:Weet niet eens welk spel ljullei bedoelen. :cry: :cry:
Return to Castle Wolfenstein. Remake/vervolg van Wolfenstein 3D (die als eerste gezien als First Persoon Shooter).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

hi iedereen,

Wat ik speel? Mmm ff zien. Vanwege de configuratie (Athlon 700 en Riva TNT 2) is mijn keuze drastisch beperkt.

RTCW
Freelancer
AOK + expanision
Rogue Spear
Jedi Outcast
Elite Force
Birth of the Federation
Red Alert IICataclysm

Zijn zowat de multiplayer titels die ik frequent bovenhaal. Is nu wel ff geleden dat ik nog serieus gespeeld heb.

Single players zijn bv
DX
Dungeon Siege
Klingon Academy
Starcraft

grtz

Lynne

en ja Ts gamers bestaan 8) en we are :evil:
AD ASTRA PER ASPERA
pinkslipper
ForumFan

Hi Lynne

Ik zie een hoop Star Wars en Star Trek games voorbij vliegen. Altijd goed voor games. :)

Ik kijk graag uit naar Star Wars® Jedi Knight®: Jedi Academy(tm)
Idd van Star Wars uit de Jedi Knight series, wat van oorsprong uit de Dark Forces series gekomen is.

Ik speel ook een andere game. Getiteld, Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball. Eigenlijk een lief meisjes spel :D want van echt vechten (lees geweld) in Dead or Alive 3 komt er niet van. Gewoon volleyballen, daarna (virtueel) zonnen. Nieuwe badpakken kopen en slippers (mits ik win van volleyballen).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Voor mij begon het allemaal met:

Wolfenstein (2d-arcade) en wolfenstein 3d.

Toen kregen we Duke Nukem "I want to kick ass and shoot bubblegum, but I'm all out of gum" 8) , gevolgd door Duke Nukem II.

Daarna kwam werd het focus gelegd op Quake 1, 2 en nu 3. Heel veel van geleerd. Maar er was een beter alternatief.

Het werd de hoogste tijd voor Unreal (snellere engine, betere graphics, veel mooiere gameplay).

Niet lang daarna gevolgd door Unreal Tournament . Man, (m/v) dat was pas gamen. Aaaaavonden, wat zeg ik, NACHTEN heeft me dat gekost in Multiplayer mode. Alleen moest ik het (toen nog) afleggen tegen de beruchte railguns.

Veel later kwam het anders opgezette maar zeker ook een erge mooie leerzame shooter: Army operations. Heeft even geduurd, dit avontuur. Voor een rasechte fragger duurde het te lang om te wachten op een volgende missie. Ook Roque Spear kon me niet voldoende bekoren.

Maar toen werd de 'mother of all FPS games' uitgebracht Medal of Honor. Tot nu de beste shooter die ik heb gezien. Schitterende gameplay, ontzettend gave graphics, authentieke wapens, (who needs a snotgun, give me a mg42 any time :roll: ) en voor het eerst: magistrale muziek. Tot nu toe speel ik eigenlijk alleen dat nog maar, inclusief de Spearhead Expansion. En eigenlijk uitsluitend nog multiplayermode op supersnelle servers, met ping lager dan 30 :) De top drie is het hoogste doel. Clans heb ik gedaan, sterker nog ik heb er ooit zelf een geformeerd in de UT tijd. Maar gaf me te weinig eigen bewegingsvrijheid.

Tussentijds wil ik me ook nog wel eens te buiten gaan aan de supermooie en moderne Delta Force - BlackHawk Down. Uitsluitend singleplay, Multiplayer is me hier teveel moeite.

Hoe dan ook: Medal of Honor wint met vlag en wimpel. Ik kan niet wachten op de in oktober geplande MOHAA BreakThrough expansion.
Laatst gewijzigd door Nathalie op di aug 26, 2003 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
pinkslipper
ForumFan

Nathalie schreef:Maar bijna tegelijkertijd werd de 'mother of all FPS games' uitgebracht Medal of Honor. Tot nu de beste shooter die ik heb gezien. Schitterende gameplay, ontzettend gave graphics, authentieke wapens, (who needs a snotgun, give me a mg42 any time :roll: ) en voor het eerst: magistrale muziek. Tot nu toe speel ik eigenlijk alleen dat nog maar, inclusief uiteraard de Spearhead Expansion. Ik kan niet wachten op de in oktober geplande Outbreak expansion.
Wel leuk om te vertellen voor diegene die het nog niet weten. Het verhaal van Medal Of Honor is bedacht door Steven Spielberg. Zijn verhaal is een deel op gebaseerd van het boek Citizen Soldiers (later bekend als Band Of Brothers) geschreven door Stephen Ambrose. Stephen en Steven kennen elkaar van Saving Private Ryan.

Binnenkort komt ook Medal of Honor: Rising Sun uit. Ook hier zit weer een Band Of Brothers connectie. Deel 2 van de mini serie gaat zich afspelen in Azië (voorlopig heet het Untitled World War II Pacific Theater Project).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Band of brothers, ja.. een van de meest gave tv series die ik heb gezien. Heel erg intrigerend. Heeft een behoorlijke indruk gemaakt. Vooral die aflevering in de Ardennen.
Steven Spielberg kun je inderdaad nog steeds om een boodschapje sturen, hoor :)

Even off topic, je had het over Saving Private Ryan. Ik hoorde op Noordzee FM vandaag dat er ook een X rated versie van was uitgebracht met de eigenzinnige titel Shaving Ryan's Privates. Mag jij raden waar die film over gaat :roll: :-?
Afbeelding
pinkslipper
ForumFan

Nathalie schreef:Band of brothers, ja.. een van de meest gave tv series die ik heb gezien. Heel erg intrigerend. Heeft een behoorlijke indruk gemaakt. Vooral die aflevering in de Ardennen.
Steven Spielberg kun je inderdaad nog steeds om een boodschapje sturen, hoor :)
Vrienden die Spearhead gekocht hebben, zeggen dat Band Of Brothers opnieuw beleven.
Nathalie schreef:Even off topic, je had het over Saving Private Ryan. Ik hoorde op Noordzee FM vandaag dat er ook een X rated versie van was uitgebracht met de eigenzinnige titel Shaving Ryan's Privates. Mag jij raden waar die film over gaat :roll: :-?
Hmm X-Rated bij Noordzee FM. Jensen zeker ;) Een andere xXx-Rated film die blijft "hangen" is Lord Of The Strings. De cover lijkt verdacht veel op The Two Titties...euh The Two Towers. En verrek daar is ook een game van.

Jaja naast het boek In de ban van de ring (ben nog aan het lezen, veels te dik) heb ik ook The Two Towers game helemaal uitgespeeld. Tja Aragorn is mijn mannenlijke held hé. 8)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Ik sluit me bij Nathalie aan MOHAA met Spearhead is gewoon de topper.

Al zijn Elite Force 2 en Unreal 2003 ook niet onaardig.

Lisette
sharon
ff weer wat posten

Bericht door sharon »

[quote="Nathalie"]Band of brothers, ja.. een van de meest gave tv series die ik heb gezien. Heel erg intrigerend. Heeft een behoorlijke indruk gemaakt. Vooral die aflevering in de Ardennen.

Hoi,

Ff een vraagje, zowel aflevering 6 als 7 speelde zich af in de Ardennen. Mag ik er vanuit gaan dat je ze allebei goed vond?

Om ff terug te komen op de vraag van dit topic. Ik ben niet zo'n gamer. Ik heb er over het algemeen geen geduld voor. Alhoewel ik Black Hawk Down wel een keer gespeeld heb. Was wel mooi maar beetje te simpel. Het begin dan.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

sharon schreef: Ff een vraagje, zowel aflevering 6 als 7 speelde zich af in de Ardennen. Mag ik er vanuit gaan dat je ze allebei goed vond?
het is alweer een tijdje geleden maar ik geloof wel dat beide afleveringen even indrukwekkend waren ... Wat me met name is bijgebleven was de manier waarop de camera de sfeer, de hopeloosheid, de uitzichtloosheid en de kameraadschap van Easycompany wist vast te leggen. De manschappen die omwille van het belegeren van een stuk bos dagen lang koste wat het kost voet bij stuk moesten houden ondanks niet aflatende mortiersalvo's en onvermoeibare scherpschutters. Zelden heb ik een dergelijke scene zo weergaloos vastgelegd gezien.

(en Demi Moore kwam er niet eens in voor :D ;) )
Afbeelding
Plaats reactie