Gisteren zei iemand (een van de weinige "ze"s" die hier wel eens schrijven
Eerst twijfelde ik aan a. mijn oren, b. haar ogen en c. haar verstand.
Maar zowel mijn oren, als haar ogen en verstand zijn nog prima in orde.
Ik heb er maar niet even verder over nagedacht. Maar vanochtend na een korte nachtrust (maar 10 uur geslapen), schoot het weer door mijn hoofd.
Of ik het inderdaad ben weet ik eigenlijk zelf nog niet (zeker). Dat ik het wil zijn weet ik wel. Liever dan de parttime-heks die zo nu en dan haar gal spuwt. En gal spuwen is nog geeneens zo erg, zolang het maar iets oplevert. En dat doet het dus duidelijk niet. Nitwits die onzin schrijven, moderatoren die niet reageren op best serieuze vragen, eigenlijk kost parttime-heks zijn teveel energie. Energie die ik veeeeeeel beter kan gebruiken op het ogenblik. Ik blijf voorlopig nog wel even meelezen, want een mens moet zo nu en dan toch ook even kunnen lachen vind ik.
Als er echt iets interessants is kan ik altijd nog reageren per privemail of de telefoon. Kortom de parttime-heks gaat lekker in de VUT, of, om vooral in de hier tegenwoordig geldende stijl te blijven: De trein van tante Es gaat in de remise
Ik wens iedereen veel succes op zijn/haar reis, of het nu per Ferrari is (onverstandig, zeker met een slechte band), per Dafje, TGV of boemeltreintje.
Groetjes, Esther.