Het TS forum

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Is het forum alleen voor transexuelen en mensen die hiermee worstelen ?

Ja, ik vind dat dit forum alleen voor TS is !
18
69%
Nee, het maakt mij niet uit wie er komen, hoe meer zielen hoe meer vreugde !
5
19%
Geen mening ( licht ook deze keuze toe aub )
3
12%

Totaal aantal stemmen: 26

capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Joost, joh, je hart zit wel op de goede plaats...geen twijfel...maar het ligt hier gevoelig...en dan kan juist een verkeerd gevallen opmerking hoe goed ook.....boem..
Misschien zoals ik......ik ben bang dat mijn geaardheid iets ~~~ieghhhh~~~#@&*%^%# seksueels heeft...en als je iets in die richting zegt.....oeiiiiiii....boem...en ..nog meer.
Ik ben er lang achter dat dit niets fetisch heeft bij mij...of veel erger...maar o my god..effe een opmerking daar naar toe....begrijp je me...snijdt me door mijn ziel! echt, en er zitten al zoveel striemen, kerfen op...

hert elfje....die best van je houd.
xxx
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Ik heb gekozen voor optie 3.

Omdat ik van mening ben dat deze hele poll eigelijk nergens voor nodig is.
Dit forum moet gewoon blijven wat het is.
Waarvoor is deze poll eigelijk, omdat één ts persoon van mening is dat één niet ts ander persoon niks op dit forum te zoeken heeft.
Het gaat mij gewoon veel te ver om doordat twee personen blijkbaar niet met elkaar overweg kunnen, over wogen word de regels voor het toelaten van mensen op dit forum te veranderen.

Nog even om misverstanden te voor komen mocht er tegen alle verwachting in besloten worden dat dit forum volledig open gaat. Ik me genoodzaakt zal voelen om al mijn berichten hier te laten verwijderen.

groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

Hoi Franciska,

Helaas moet ik je tegenspreken, het gaan niet over dat één TS-persoon een niet TS'r weg wil hebben van dit forum en nog minder dat ze deze niet TS'r niet mag.
Het criterium waar alles om gaat is dat er in het verleden bepaalde stellingen zijn geponeerd die niet op exactheid berustten waardoor er voor beginnende en zoekende TS'rs een verkeerd beeld is ontstaan hetgeen tot gevaarlijke situaties kan leiden.
Dus mi heeft deze poll wel degelijk een toegevoegde waarde teneinde in de toekomst andere zoekende TS'rs voor dit soort gevaarlijke situaties te behoeden.

groetjes
Kendra
I am proud to be transcommunity girl
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

De argumentatie van Fransciska is zeer juist en het is van jou dapper om derhalve voor optie 3 te kiezen. Ik ben het met je eens dat je al je berichten verwijdert als dit forumonderdeel volledig open wordt. Mijn formulering daarin was:
Optie 2 betekent feitelijk dat dit subforum net zo open is als het algemene forum, de informatie die hier wordt geschreven is daarvoor te vertrouwelijk en dikwijls zeer gevoelig.

Conclusie: Die tegenstand van optie 2 is zeer begrijpelijk en is een slechtere beslissing dan zo laten als het nu is.
Fransciska schreef:Waarvoor is deze poll eigelijk, omdat één ts persoon van mening is dat één niet ts ander persoon niks op dit forum te zoeken heeft.
Daar gaat het feitelijk om, je hebt gezegt wat publiek geheim is. Maar: moet ik me dan met boetekleed van travestie.org verdwijnen, de TS'en en overige T*'s met rust laten en me bezig te houden met m'n laarzen, snelwegen en dienstregelingen en misschien de NS redden die nu gedonder in Leiden heeft met een seinstoring? Of ligt het genuanceerder en moet ik van wat dingen wat ik over hormonen heb geschreven ver afstand nemen?

Groetjes, Joost
transcommunity-girl2
ForumFan

Hallo Joost,

Je pakt het weer eens verkeerd op het gaat NIET om
dat één TS'r een niet Ts'r weg wil hebben van het forum.
Het gaat om de gevaarlijk situaties die er kunnen ontstaan door opmerkingen van leken ten opzichte van beginnende en zoekende TS'rs dus om jou aan te halen: neem afstand van dingen die je geschreven hebt over hormonen die onjuist bleken te zijn. Dus het ligt wel degelijk genuanceerder dan jij het nu doet voorkomen.

groeten Kendra

Ps die slachtoffer-rol staat je niet
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Ha Joost,
Fransciska schreef:Waarvoor is deze poll eigelijk, omdat één ts persoon van mening is dat één niet ts ander persoon niks op dit forum te zoeken heeft.
Daar gaat het feitelijk om, je hebt gezegt wat publiek geheim is.

Ik heb een vreselijke hekel aan een "publiek geheim".
Je bedoelt dus, net als Franciska (maar dat verrast me niet), jouw persoontje en mijn persoontje. Laten we daar dan duidelijk over zijn en niet zeuren over een publiek geheim.

Esther
Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Optie 1

Reden: waarom een forum Transseksualiteit maken als jan en alleman erin kan, kun je het net zo goed onder algemeen zetten.

Ik vind dus dat niet iedereen er toegang tot moet hebben en het TS only is eventueel partners erbij maar voor de rest nee.

Er worden dingen bepraat die 9 van de 10 keer puur trans gericht zijn en daarom vind ik het reden genoeg om te zeggen trans only.

Lisette
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Er zijn op dit forum al meerdere meningsverschillen uitgevochten zonder dat het nodig was om hier een poll voor te houden of één van die personen van het forum moest verdwijnen of niet. Het lijkt er toch verdacht veel op dat het nu tot een poll leid omdat één van deze personen geen ts is.

Wat de achtergrond van deze ruzie is weet ik niet en intereseerd mij ook niet.

Dat er uitspraken op dit forum gedaan worden die soms niet blijken te kloppen is ook niks nieuws, ik heb mezelf daar waarschijnlijk ook wel eens schuldig aan gemaakt. Ook dat is tot nu toe geen reden geweest om een poll te houden om de toelatings regels aan te passen dus waarom zou dit nu wel zo moeten gaan. wanneer er echt gevaarlijke uitspraken waren dan was en is er altijd wel een meer ervaren iemand die de boel weer in het juiste perspectief zet en het gevaar van die uitspraak ongedaan maakt.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
transcommunity-girl2
ForumFan

Hoi Franciska :wink:

Gelukkig is het geen ruzie hoor, alleen maar een open discussie over , welke toelatings criteria worden gehanteerd bij een aanvraag om te mogen participeren op een gesloten forum.

Lieve groetjes,
Kendra
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Kendra,

Dank je, dit is waar het omgaat en het is zeker geen ruzie !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

laat ik het nu misschien eens duidelijker stellen, ik heb voorgesteld om b.v. iedereen die hier post (dus niet de meelezers - als die kennis willen nemen van b.v. TS moeten ze er ook maar wat voor doen of anders naar de bibliotheek gaan) ongeacht TV,TG,TS toegang te geven tot een gedeeltelijk besloten site om in goed Nederlands "issues to the matter" te kunnen ventileren of absorberen, simpel gezegd de site invullen waarvoor hij/zij bestemd is, Transseksualiteit en alles wat daar op betrekking heeft.

Dus diegenen die hier posten zijn welkom en er zullen er best heel wat zijn die zeggen, het interresseerd mij geen bal en dat is ook goed.

Er word hier op deze site heel weinig gepost en als het wordt gedaan is het over algemene oppervlakkige zaken, willen we dat zo houden, dan niets veranderen, willen we hier bij trav. org. een kwalitatief en daardoor een aantrekkelijker site hebben, dan moet er iets veranderen.

Andere besloten sites speciaal voor TS geven vaak een schat aan info en ervaringen waar je allemaal op zijn tijd iets aan hebt, zoiets zou hier ook kunnen.
Ik vergeet niet TG tenoemen waar ik bijzonder veel respect heb omdat deze "levenswijze" baanbrekend is voor ons allemaal.

Nogmaals als ik voor mijzelf spreek heeft deze discussie totaal niets temaken met personen, alleen om te komen tot een kwaliteits verbetering (meer leven in blazen) van trav. org. over Transseksualiteit.

groetjes, Adriana

zie je wel dat we best een zinvolle discussie kunnen opzetten, de nagellak enz. :D hoord er ook wel bij, maar eerst het andere.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Meiden,

Als ik het allemaal even mag samenvatten; zit ik er dan ver naast als ik concludeer, dat we:
- niet willen dat dit een open groep is
- we toch ook niet-ts'ers als partners en serieuze zoekenden willen toelaten
- Er een vorm van screening moet zijn wie toegang krijgt

Als we hat daar over eens zijn (en dat is volgens mij de teneur van alle postings), kunne we het dan gaan hebben over hoe die screning eruit zou moeten zien.
Zelf had ik voorgesteld het hebben van een profile (wat zou daar dan minimaal in moeten staan?), ik heb ook al zoiets gehoord als een motivatie (soort van sollicitatie).
Kortom; hoe willen we dit nu geregeld zien?
Misschien een idee voor een nieuwe po;ll hih :lol: i
Cyn.
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Pamela,

In optie 1.5 methode Adriana, kan ik mij vinden.
Zou ook zeggen 1,5 en dat de toegang tot de TS site, alleen zou zijn voor diegenen die hier op trav. org op zijn minst regelmatig posten, dus actief zijn hier op deze wijze met hun "T" beleving ongeacht TV,TG,TS, dit geeft o.a. ook diegene die vinden dat ze TV of TG zijn ook de mogelijkheid kennis tenemen van wat TS in (kan) houden.
Ook iemand die wordt voorgedragen die duidelijk TS is of denkt dat zij/hij dit is (we gaan helemaal voorbij aan V/M die er ook hopelijk eens zich hier zullen manifesteren).

Sommige TS gaan eerst door het "proces" van TV of TG, dus ook voor hun is een gesloten TS site waar ze toegang toe hebben, van belang
Ik weet n.l. voor mijzelf nog niet waar het zal eindigen en 1 van mijn kinderen zou mogelijk TS kunnen zijn. Uit info van het Yahoo-TS forum voldoet 1 van mijn kids aan de uiterlijke kenmerken en op zijn school is e.e.a. ook niet on opgemerkt gebleven. Ik post weliswaar weinig op beide fora, maar ik heb wel veel aan de hoeveelheid info die in de loop der jaren verzameld is.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi Racine,
Ik weet n.l. voor mijzelf nog niet waar het zal eindigen en 1 van mijn kinderen zou mogelijk TS kunnen zijn. Uit info van het Yahoo-TS forum voldoet 1 van mijn kids aan de uiterlijke kenmerken en op zijn school is e.e.a. ook niet on opgemerkt gebleven.
Daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen, hoe je kunt zien of iemand TS is?
Aan mij hebben ze iedergeval nooit wat gezien.....

Groetjes, Amanda
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Racine,

Ik weet n.l. voor mijzelf nog niet waar het zal eindigen en 1 van mijn kinderen zou mogelijk TS kunnen zijn. Uit info van het Yahoo-TS forum voldoet 1 van mijn kids aan de uiterlijke kenmerken en op zijn school is e.e.a. ook niet on opgemerkt gebleven. Ik post weliswaar weinig op beide fora, maar ik heb wel veel aan de hoeveelheid info die in de loop der jaren verzameld is.

Met vriendelijke groet,
Racine
met alle respect voor je posting, hier hebben we een goed voorbeeld waarbij ik durf te stellen dat het onderwerp dat Racine aansnijd over haar zelf en een van de kids, verder diepgaand zou worden besproken in een meer gesloten TS site, waarom, omdat we niet meer over vrijblijvende "issues" schrijven.

Racine kan alleen maar zeggen neem alle tijd en een kind kan in een paar jaar veranderen, weet er alles van.

groetjes, Adriana
Gesloten