Eindeljik een afspraak gemaak voor de intake
Moderator: Moderators
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Eindeljik een afspraak gemaak voor de intake
Hoi allemaal,
Stijf van de zenuwen, de telefoon leek wel een vibrator, heb ik ongeveer 1,5 uur terug het VU gebeld voor een intake. Zoals jullie weten heb ik hier weken tegenaan lopen hikken. Ik was er klaar voor, alleen de laatste stap zetten was nog een te grote hindernis. Ik had het er vanmorgen nog met mij directeur er over, zit trouwens aan het bureau tegenover mij. Hij zei nog: "bel als je er klaar voor bent". En in een keer was de kogel door de kerk. Niet denken maar gewoon doen. Gewoon beginnen aan de grote reis.
Stijf van de zenuwen, de telefoon leek wel een vibrator, heb ik ongeveer 1,5 uur terug het VU gebeld voor een intake. Zoals jullie weten heb ik hier weken tegenaan lopen hikken. Ik was er klaar voor, alleen de laatste stap zetten was nog een te grote hindernis. Ik had het er vanmorgen nog met mij directeur er over, zit trouwens aan het bureau tegenover mij. Hij zei nog: "bel als je er klaar voor bent". En in een keer was de kogel door de kerk. Niet denken maar gewoon doen. Gewoon beginnen aan de grote reis.

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Hoi lieve meiden,
Hartelijk dank voor jullie medeleven. Toen ik het stukje getikt had, kwam ik een een soort roes. HOERA,
ik heb de eerste stap gezet maar mijn echte leven, het ging toch eenvoudiger dan ik dacht.
Ook de vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn werkte echt mee. Ik heb nu ca 2 maanden om mij verder voor te bereiden. Mijn besluit staat vast: ik ga er voor. De beren
zijn opgeruimd.
Net nog een telefoongesprek gehad met een goede vriendin over de grote stap in mijn leven. Het einde was dat we maar besloten hebben om eens lekker de bloemen buiten te zetten en lekker te gaan shoppen
, ik moet toch tegen de tijd dat alles zover is over een leuke gaderobe beschikken. Ook moet ik voor mijn werk er representatief uitzien. Ik ga binnenkort ook nieuwe kleding voor de salon aanschaffen. Geen amorfe mannelijke hobbelzakken, naar mooie elegante kleding: nette blouse, bijpassende broek en voor de afwisseling een rok. Ik heb op de beurs leuke ideeen gekregen. In een woord super.
Ik zie het al helemaal voor mij: lekker door het leven gaan als de persoon die ik al die jaren heb willen zijn, maar de de natuur niet mocht zijn. Jammer dat ik er zolang tegenaan heb gehikt. Jullie zullen wel zeggen alles op zijn tijd. Klopt, mijn tijd is nu gekomen.
Ik heb geluk dat ik zeer goede vriendinnen heb, in een woord super.
Het is toch geweldig om eens lekker met vriendinnen onder elkaar te zijn. Lekker dingen doen waarbij de aanwezigheid mannen niet op prijs wordt gesteld. Jullie weten dan voldoende.
Ik laat jullie nog wel weten hoe een an ander uitpakt.
Hartelijk dank voor jullie medeleven. Toen ik het stukje getikt had, kwam ik een een soort roes. HOERA,
Net nog een telefoongesprek gehad met een goede vriendin over de grote stap in mijn leven. Het einde was dat we maar besloten hebben om eens lekker de bloemen buiten te zetten en lekker te gaan shoppen
Ik zie het al helemaal voor mij: lekker door het leven gaan als de persoon die ik al die jaren heb willen zijn, maar de de natuur niet mocht zijn. Jammer dat ik er zolang tegenaan heb gehikt. Jullie zullen wel zeggen alles op zijn tijd. Klopt, mijn tijd is nu gekomen.
Ik heb geluk dat ik zeer goede vriendinnen heb, in een woord super.
Het is toch geweldig om eens lekker met vriendinnen onder elkaar te zijn. Lekker dingen doen waarbij de aanwezigheid mannen niet op prijs wordt gesteld. Jullie weten dan voldoende.
Ik laat jullie nog wel weten hoe een an ander uitpakt.

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Hi Laura,
er is voor alles een tijd en de stap die je nu gezet hebt is daar een deel van, het is een lange reis en er kan nog veel gebeuren, neem de tijd op het vinden naar jezelf, het gaat om jouw toekomst en geluk.
Weet een beetje hoe je je voelt, ik kreeg het bericht van de datum van intake een uurtje voordat ik naar schiphol ging, was inderdaad in de wolken op de grond en in de lucht, dus dubbel op
Veel succes op je reis,
groetjes, Adriana
er is voor alles een tijd en de stap die je nu gezet hebt is daar een deel van, het is een lange reis en er kan nog veel gebeuren, neem de tijd op het vinden naar jezelf, het gaat om jouw toekomst en geluk.
Weet een beetje hoe je je voelt, ik kreeg het bericht van de datum van intake een uurtje voordat ik naar schiphol ging, was inderdaad in de wolken op de grond en in de lucht, dus dubbel op
Veel succes op je reis,
groetjes, Adriana
-
transcommunity-girl2
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Joost, ik vind het treffend dat je de groet van Tuvok aanhaalt.
Misschien een restverschijnsel van je vorige leven, een déjà vu, ..voor in de toekomst...first contakt.....ik weet niet waar onze psyché zich op houdt...
We zullen zien....wie ik misschien was, of nog moet worden?…..Dianna Troi
het elfje die ook een trekkie is/ was/blijft??
O sh't zie nu pas, zit in de verkeerde film...starwars natuurlijk...sorry sorry nix gezegt
..of zit ik nu te mutsen
Misschien een restverschijnsel van je vorige leven, een déjà vu, ..voor in de toekomst...first contakt.....ik weet niet waar onze psyché zich op houdt...
We zullen zien....wie ik misschien was, of nog moet worden?…..Dianna Troi
het elfje die ook een trekkie is/ was/blijft??
O sh't zie nu pas, zit in de verkeerde film...starwars natuurlijk...sorry sorry nix gezegt
Laatst gewijzigd door capt haok op vr sep 12, 2003 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.