Sportievelinges?????
Moderator: Moderators
Dames,
Uiteraard gaan we ook uit eten als ik verlies. Alleen ...................... dan wordt het ipv een 5 ***** restaurant Mac Donalds. Het is even niet anders !
Wel waardeer ik dat jullie me eten even voor kauwen of pureren. Kan ik het heerlijk weg zuigen met een rietje voor sophietje !
LIefs,
Uiteraard gaan we ook uit eten als ik verlies. Alleen ...................... dan wordt het ipv een 5 ***** restaurant Mac Donalds. Het is even niet anders !
Wel waardeer ik dat jullie me eten even voor kauwen of pureren. Kan ik het heerlijk weg zuigen met een rietje voor sophietje !
LIefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Maar Kathleentje toch.
Als echte ladies hoeven we toch niet zelf ons eten te halen?
Ik had tenminste begrepen dat we werden uitgenodigd.
Dadelijk moeten we ook nog zelf ons eigen eten gaan betalen. Daar doe ik het niet voor hoor!
Maar als we er gewoon goed uitzien (zoals jij op die foto) zal dat gevaar zich niet zo snel voordoen hoor.
Als echte ladies hoeven we toch niet zelf ons eten te halen?
Ik had tenminste begrepen dat we werden uitgenodigd.
Dadelijk moeten we ook nog zelf ons eigen eten gaan betalen. Daar doe ik het niet voor hoor!
Maar als we er gewoon goed uitzien (zoals jij op die foto) zal dat gevaar zich niet zo snel voordoen hoor.
Cyn.
-
transcommunity-girl2
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Zo, mevrouw is misschien om te kopen. Als ik hier onwelgevallig of polletiek post, hoeveel moet ik je betalen, in Euro's en in laarzen, dat je niet reageert? (geintje)kendra schreef:maar zoals je weet zijn wij misschien wel om te kopen wat schuift het
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor is www.ebay.nl of IRL de veiling in Aalsmeer of in Boskoop (meer bij jou in de buurt). En voor de echt dure gevallen antiekveilingen als Christie's en Sotheby's.kendra schreef:wij gaan voor de hoogste biedster nietwaar lady's?
Dit was ook een stukkie spanning van mij, maar vanzelfsprekend moet je voor de hoogste bieder te gaan.
liefs, Josette