Hoi allemaal,
Allemaal stof. Het lijkt wel of mijn hele hoofd vol stof zit. Normaal relationeel denken lukt niet. Concentratie nul komma nul. Lekker race in mijn turbootje door het Twentse landschap, vergeet het maar, momenteel is 70 voor mij de max, anders wordt het sloot of boom. Alles zit vol stof. Alles lijkt op alles en lijkt nergens op. Elke dag lijk op elke dag altijd maar grijs.Stofgrijs. Humeur 0, humor 0, alles nul. Geen enkele zin in eten, huishouden of wat dan ook. Komt het doordat ik nog voordat ik de intake heb gehad al begin af te takelen. Komt het omdat het weekend is en de geest wordt ontlast van de werkdruk van alle dag? Somberheid. Weer denken, nee lukt niet weer stof. Afgelopen week heb ik me rustig gehouden. Geen inspiratie, alleen stof. Ook veel vragen: waarom moet mij dit overkomen, waarom zeggen zoveel mensen ik begrijp je wel maar achteraf weten ze niets. Ze weten niet in welke hel je leeft. Ze weten niet wat het is om een vrouw te zijn in een mannenlichaam. Dingen die er horen zijn er niet (borsten) er het rot ding wat er wel zit hoort er niet. Hoe langer je er mee zit hoe diper de put wordt. Ook de hoeveelheid stof neemt toe. Ik hoop de het komende week weer iets beter gaat. Mijn werk is een uitlaatklep.
Ik weet wel jullie zeggen rustig aan, je moet maar kunnen. Momenteel ben ik net een stofzuiger. Alle ellende stapeld zich op. Het wordt tijd om eens goed schoon te maken, anders kom ik vol stof bij het VU.
Stop ik ga er weer hard tegenaan, ik heb in het verleden geleerd dat ik veel problemen zelf kan oplossen met positief denken. Weer dat stof. Hogedrukspuit pakken en goed poetsen.
Aankomende week moet ik weer uit de negatieve spiraal komen, lekker weer werken in de automatisering (de directeur ken mijn problemen en zal mij niet drijven, maar moet wel commerciaal denken. Ik zal op dit moment niet afknappen op de werkdruk, hier zal ik niet overspannen van worden). Ook mijn salon draait lekker, bijna elke avond volgeboekt. Het werk in mijn salon is voor mij een echte uitlaatklep, hier kan ik lekker zijn wie ik ben GEWOON VROUW, de vrouw die ik altijd al had moeten zijn maar door een fout in de natuur niet ben geworden. Een avond lekker tutten en kwebbelen geeft je weer energie het ruimt het stof zo lekker op.
Zo nu weet ik niets meer,
Stof
Moderator: Moderators
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Stof

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Hoi Laura.
Jij omschrijft het anders dan ik, maar eigenlijk bedoel je precies hetzelfde. Geen zin hebben in dingen, je moeilijk kunnen concentreren (steeds dwalen je gedachten weer terug naar dat alles-overheersende onderwerp) taken uitstellen of in een kringetje ronddraaien zonder dat je echt opschiet. Het is voor mij allemaal heel herkenbaar.
Heb afgelopen maandag zelfs een baaldag opgenomen. Wekker ging, maar ik kon mezelf absoluut niet motiveren om mijn bed uit te komen.
1 dagje gaat nog, maar vind zelf dat het eigenlijk niet kan. Gek? Misschien wel, waarschijnlijk niet. Veels te veel in me hoofd zitten om nog helder te kunnen denken.
Maar dinsdag heb ik het intake-gesprek bij de VU. Moet me er niet teveel van voorstellen, want daarna begint het pas, maar het is toch een mijlpaaltje.
En daarna? Ik zie wel. Maar wil het zeker niet laten verstoffen.
Af en toe een buitje tegen het stof zou lekker zijn!
Jij omschrijft het anders dan ik, maar eigenlijk bedoel je precies hetzelfde. Geen zin hebben in dingen, je moeilijk kunnen concentreren (steeds dwalen je gedachten weer terug naar dat alles-overheersende onderwerp) taken uitstellen of in een kringetje ronddraaien zonder dat je echt opschiet. Het is voor mij allemaal heel herkenbaar.
Heb afgelopen maandag zelfs een baaldag opgenomen. Wekker ging, maar ik kon mezelf absoluut niet motiveren om mijn bed uit te komen.
1 dagje gaat nog, maar vind zelf dat het eigenlijk niet kan. Gek? Misschien wel, waarschijnlijk niet. Veels te veel in me hoofd zitten om nog helder te kunnen denken.
Maar dinsdag heb ik het intake-gesprek bij de VU. Moet me er niet teveel van voorstellen, want daarna begint het pas, maar het is toch een mijlpaaltje.
En daarna? Ik zie wel. Maar wil het zeker niet laten verstoffen.
Af en toe een buitje tegen het stof zou lekker zijn!
Cyn.
-
transcommunity-girl2
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Hoi meiden,
Ik weet het wel, maar ik kan mij zo moeilijk concentreren. Vanochtend was ik de salon aan het schoonmaken (echt een zondagmorgen bezigheid) telkens moest ik stoppen om emotionele redenen. Ik hield het niet droog. Dit heeft allemaal te maken met het stof. Ik zie al weer uit naar een normale werkdag overdag lekker proggen en proberen correcte beslissingen te nemen. Het werkt wel mee als de meeste mensen van je lijden afweten, deze laten je wel met rust. Meer problemen heb ik met een vrouwelijke collega, die achter mijn rug om haar beklag doet over mijn gedrag bij de directie. (rot trut)
Een open beklag bij mij was meer op zijn plaats. (ik krijg haar nog wel, ik kom absoluut niet meer voor haar op, ze kan gewoon oprotten uit mij omgeving. Is misschien wel hard gezegd, maar zo is het wel)
Ook het werk 's avonds in de salon geeft mij wel positieve energie. Lekker tutten en werken aan iemands uiterlijk, heerlijk je ziet de mensen weer stralen. Ik zeg altijd: schoonheid is het in balans zijn van het innerlijke en het uiterlijke. Het zal wel moeilijk worden voor mij om mij telkens weer zover op te laden, maar bijna alle klanten weten de achtergrond en zeggen dat ze mij steunen. (ik hoop dat hier het stof niet zal toeslaan).
Cynthia,
Ik wens je dinsdag een hele leuke start toe voor een toekomst die jij voor ogen hebt en dat je over enkele jaren kunt stralen en zijn die je altijd al had willen zijn. Ook hier geldt weer mijn gezegde over schoonheid.
Groetjes en met natte oogjes (bijna rood van emoties),
Ik weet het wel, maar ik kan mij zo moeilijk concentreren. Vanochtend was ik de salon aan het schoonmaken (echt een zondagmorgen bezigheid) telkens moest ik stoppen om emotionele redenen. Ik hield het niet droog. Dit heeft allemaal te maken met het stof. Ik zie al weer uit naar een normale werkdag overdag lekker proggen en proberen correcte beslissingen te nemen. Het werkt wel mee als de meeste mensen van je lijden afweten, deze laten je wel met rust. Meer problemen heb ik met een vrouwelijke collega, die achter mijn rug om haar beklag doet over mijn gedrag bij de directie. (rot trut)
Een open beklag bij mij was meer op zijn plaats. (ik krijg haar nog wel, ik kom absoluut niet meer voor haar op, ze kan gewoon oprotten uit mij omgeving. Is misschien wel hard gezegd, maar zo is het wel)
Ook het werk 's avonds in de salon geeft mij wel positieve energie. Lekker tutten en werken aan iemands uiterlijk, heerlijk je ziet de mensen weer stralen. Ik zeg altijd: schoonheid is het in balans zijn van het innerlijke en het uiterlijke. Het zal wel moeilijk worden voor mij om mij telkens weer zover op te laden, maar bijna alle klanten weten de achtergrond en zeggen dat ze mij steunen. (ik hoop dat hier het stof niet zal toeslaan).
Cynthia,
Ik wens je dinsdag een hele leuke start toe voor een toekomst die jij voor ogen hebt en dat je over enkele jaren kunt stralen en zijn die je altijd al had willen zijn. Ook hier geldt weer mijn gezegde over schoonheid.
Groetjes en met natte oogjes (bijna rood van emoties),

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden