Stapjes

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cynthia
Chat Ops

Stapjes

Bericht door Cynthia »

Hoi allemaal.

Heb zomaar zin jullie even op de hoogte te houden.
Heb vorige week opnieuw intake gesprek gehad bij het VU, nu een maand of 3, 4 wachten. Op het werk gaat het ondertussen beter. Of dat nu komt door de stappen die ik ondertussen heb gezet of dat de gevoelens weer wat afzwakken, heb geen idee. Maar ben er wel blij mee.

Ook ben ik vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest om hem in te lichten over het proces dat er aan zit te komen. Hij was heel blij dat ik er nu al mee kwam, en bood spontaan aan om te helpen met een integratieplan wanneer ik eraan toe ben om naar buiten te komen.
Bedrijf heeft anti-discriminatie heel hoog in het vaandel staan, en het is een heel nuchtere cultuur. Ik had het slechter kunnen treffen.
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Cynthia,

In de eerste plaats leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Ook jij gaat met een sneltreinvaart de juiste richting uit! :D

Ook goed om te horen is dat het bedrijf waar je werkt er zo'n moderne opvattingen op na houdt. Kan die kluns van een directeur, waar Kendra zo'n problemen mee heeft, wat van leren!

Keep up the good work! Straks word ik nog jaloers op je! :wink:

Allerliefste groetjes, ook ik ben er weer bovenop. Gelukkig! :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi Cynthia,

Wat fijn dat je hier op het forum de andere transen onder ons die het traject nog niet ingegaan zijn of mischien alwel op de hoogte te willen houden.
ik vind het toppie zo kun je ook vaak nog dingen lekker van je afschrijven wanneer het nodig mocht zijn..

Ik denk dat er nu een last van je schouder is afgevallen omdat jij je nu hebt aangemeld bij het Vu.
Daarom is het mischien nu ook iets rustiger in je hoofd je hoeft niet meer te malen.
Ook is het fijn om te horen dat het op het werk nu ook een stuk beter gaat het valt niet mee want daar word je dagelijks mee geconfronteerd voor de meesten onder ons is het op de werkvloer heel vaak het zwaarst.

Dat jullie bedrijfarts hier allemaal positief mee omgaat is iets wat iedereen graag mag horen lekker hoor dat hij achter je staat en je eventueel wilt helpen..
Plaats reactie