Selena eerste keer buiten!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Selena eerste keer buiten!!

Bericht door Selena Maria »

Yes!Het is me voor het eerst gelukt naar buiten te gaan!!En het voelde zo te gek en tegelijk heel gewoon.
Ik had zoiets van en nou ga ik het doen.De enige opmerking die je zou kunnen plaatsen is dat ik om ongeveer 23.30 uur de straat ben op gegaan en nu weer terug.Dus niet veel mensen.....Beste meiden ik wou maar niet naar huis!!En dan de kick dat er een auto door de straat gaat terwijl je daar doodgewoon(en zo moet het eigenlijk ook zijn!) door de straat banjerd.Voor mij was sit zo'n overwinning....15 November here I come!! :D
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Selena

En weer een stappie verder he. Zo krijg je langzamerhand steeds meer vertrouwen, en ga je het ook steeds gewoner vinden om te doen. Op een gegeven moment ga je zelfs overdag winkelen als Selena :P .
Geweldig he.
Cyn.
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Hee Selena,

Wat leuk voor je... ook al was het zo laat, gewoon je huis uit zijn, eindelijk uit die vervelende eenzame kast. Je hoort je stappen in de straat, je voelt de frisse lucht en de opwinding in je hartslag... Gweldig meid ! Gefeliciteerd met je overwinning !! Ik zie je wel in Nieuwegein...

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

gefeliciteerd Selena M.

Eindelijk naar buiten, ik heb vaak gelezen bij je dat je naar buiten wil.

Het is inderdaad een grote stap die je maakt. :lol:

Ik zelf loop vaak in de avond buiten, maar het enige probleem is de lastige en nieuwsgierige tegenoverburen.
Die kijken direct op mijn voordeur en auto met een lantaarnpaal voor de deur !!!!!
Hoe heb jij of jullie dat gedaan.....de eerste meters vind ik nog steeds doodeng.
Ik schiet snel weg, als ik zie dat ze weer eens niet zitten te gluren maar als ik terugkom dan heb ik de bibbers.
Het geeft net zo als je aangeeft een goed gevoel als er een auto of voorbijgangers (die ik probeer te vermeiden) aankomen.

Heel leuk voor je Selena :D en ga vooral door meid
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Ik heb me op een stille plek in de stad omgekleed in de auto omdat ik met meerdere mensen in een pand woon.Dat is een zeer lastige situatie.
Ik denk wel en dat geldt voor ons allebei Tonnie dat als we iemand dan al tegenkomen of het nou je buren zijn of wie dan ook,je gewoon door moet lopen en niet omdraaien of zoiets want dat valt op en je staat niet meer achter jezelf.Toen ik daar zo liep waren er momenten dat ik dacht zoals Cynthia treffend aangeeft.er is eigenlijk niets geks aan dit!Ik mag nou eenmaal graag net als iedereen wil mijn hele persoontje recht aandoen!!

Heel grappig was dat ik eerst met mijn jas helemaal dicht liep tot boven aan toe en daarna steeds meer open ging,ik maakte mij steeds minder zorgen!Wij moeten zorgen dat we niet er bij lopen als zijn wij criminelen,want zo voelde het eerst in 't begin.En dan val je op denk ik.
(dit zeg dan in ieder geval tegen mezelf!! :wink:
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hey Selena,

Wat leuk voor je, de eerste stapjes als 'jezelf' gewoon op straat. Ik ben echt blij voor je! :D :D :D

Mijn enige stapjes in 'the world outthere' zijn meestal van de auto naar de T*ontmoetingsgelegenheden en weer terug naar de auto. Het zijn meestal maar enkele tientallen meters, maar ik geniet er vaak meer van dan de avonden zelf. Het wordt voor mij ook eens tijd voor een lange wandeling. Eh, volgende keer de auto maar eens wat verder parkeren. Hihi. :D :D

Liefste groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

hoi die Selena,

Gisterenavond met een plastic tas naar buiten...in de auto... en in de auto omgekleed....wat een gedoe zeg, ik had al wel zowat alles aan met uitzondering van de korte spijkerrok. Dus laarzen uit. spijkerbroek uit. laarzen aan en dan de panty goed doen, en de spijkerrok aan. pruik op enz enz.

Daarna een goede wandeling gemaakt van ong. een uur (goed voor de lijn) :D toch.
Daarna in de auto weer omgekleed en naar huis toe. Ik voel me er inderdaad minder gespannen van ...de ontdekking door de buren is dus weg.

Ik had wel koude benen ondanks de panty van 40 den :( .
Maar het voelde heerlijk aan...alleen... dat alleen lopen is minder met zijn 2e is gezelliger dus als en een ander T-girl op de NW-Veluwe woont ??

XXX van Tonnie
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Allemaal bedankt dames!!Dat is wel zo fijn!Steeds zoveel steun te krijgen!! :D Soms denk ik dat het te goed gaat en dat ik nog een flinke klap krijgmaar genieten zolang het kan zeg ik altijd.Het is belangrijk om in het heden te leven.
Dat is toch een prima idee Kathleen want inderdaad iedere meter die je meer maakt is wel zo fijn!Ik wou steeds omdraaien maar steeds weer liep ik door!
En Tonnie,ik heb het inderdaad ook zo gedaan....met de auto naar een redelijke stille plek en omkleden!...En hahaha ja ook dat is me thuis ook wel in de spanning overkomen....verkeerde volgorde van kleden.En natuurlijk te gek Tonnie dat je je niet meer om die nare buren hoeft te denken!
Ik vond het mooiste moment dat ik dacht...verdorie!Ik ben wie ik ben en ik ben geen crimineel! Vanaf dat moment...te gek gevoel !!
Jullie zijn lief meiden!!Bedankt! :P
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hoi Selena,

ook gefeliciteerd met je stappen in de buitenwereld, uit ervaring weet ik dat het je goed doet, zelf ben ik nog niet gaan wandelen enfemme, maar al enkele keren naar huis gekomen enfemme in de auto, na een avond T&T of een andere bijeenkomst .
Iedere keer een stapje verder, rustig aan uitbreiden met je " coming out ", doe zo verder meid, fijn dat je durft te zijn wie je bent ......

liefste groetjes

Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Selena,

Dat is het betere werk. Over een tijdje ga je zeer gemakkelijk als Selena naar buiten, ook overdag en ook op drukke momenten en trek je jezelf van niemand meer aan. Nu nog vreemd maar kijk maar over een jaar. Na een 'coming out' gaan dingen in een stroomversnelling
liefs, Josette
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

hoi hoi,

of het nu 23:30 was of 13:30 het is toch weer een stapje en ik durf het zelf nog niet dus wat dat betreft....dus het is gewoon een stap in de goede richting!! ;)

suc6
Plaats reactie