Laserontharing
Moderator: Moderators
Laserontharing
Gezien het feit dat permanent ontharen voor de meesten onder ons niet meer vergoed wordt door de ziektekostenverzekeraar, lijkt het me toch zinvol om een zeer voordelig adres voor laserontharing met modernste laser hier te posten.
Ik ben er zelf al een tijd onder behandeling en het resultaat is gewoon heel goed en de manier waarop je wordt behandeld is ook zeer prettig te noemen (als mens bedoel ik dan, want het laseren op zich blijft natuurlijk pijnlijk).
Kosten op dit ogenblik voor ontharen van gezicht (baard en snor) = 50 euro per behandeling.
Het betreft Bodyflair in Rotterdam (Pleinweg) en tegenwoordig ook in Essen (Belgie).
Kijk op http://www.bodyflair.nl voor verdere details.
Wellicht dat dit voor een aantal van ons, het permanent ontharen toch weer binnen handbereik brengt.
Groetjes, Abby
Ik ben er zelf al een tijd onder behandeling en het resultaat is gewoon heel goed en de manier waarop je wordt behandeld is ook zeer prettig te noemen (als mens bedoel ik dan, want het laseren op zich blijft natuurlijk pijnlijk).
Kosten op dit ogenblik voor ontharen van gezicht (baard en snor) = 50 euro per behandeling.
Het betreft Bodyflair in Rotterdam (Pleinweg) en tegenwoordig ook in Essen (Belgie).
Kijk op http://www.bodyflair.nl voor verdere details.
Wellicht dat dit voor een aantal van ons, het permanent ontharen toch weer binnen handbereik brengt.
Groetjes, Abby
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik hoor ook goede verhalen over Korpos in Den Haag. Zij maken gebruik van de ELOS-techniek (ELOS staat voor: ELectrical-Optical Synergy. Het is een combinatie van een milde lichtflits met een electrisch stroompje. De flits geleidt het electrisch stroompje via de haarschacht precies naar de haarpapil. De warmte komt zo altijd op de goede diepte, en nooit dieper dan het haarzakje. Het voelt aan als een kort prikje en warmte.).
http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html
De kosten zijn vergelijkbaar. Bij deze methode worden naar verluid ook witte en grijze haren verwijderd. Maar de meningen lopen hierover nog uit een.
http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html
De kosten zijn vergelijkbaar. Bij deze methode worden naar verluid ook witte en grijze haren verwijderd. Maar de meningen lopen hierover nog uit een.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal,
Even een kleine correctie.
De laser werkt gewoon als een laser.
maar via de zijkant van de laserkop wordt een elektrische stroom gestuurd, die via de huid naar de andere zijkant van de laserkop gaat. En door de afstand van de laserkop schijnt die stroom precies tot 5 mm diep in je huid door t edringen. En wat zit er op die diepte?
Jawel, de haarwortel.
Tsjakka
Even een kleine correctie.
De laser werkt gewoon als een laser.
maar via de zijkant van de laserkop wordt een elektrische stroom gestuurd, die via de huid naar de andere zijkant van de laserkop gaat. En door de afstand van de laserkop schijnt die stroom precies tot 5 mm diep in je huid door t edringen. En wat zit er op die diepte?
Jawel, de haarwortel.
Tsjakka
Cyn.
Chantal,
Ik heb ook even op de site gekeken van Korpos. Ik kan niet direct zeggen dat de prijs vergelijkbaar is met de prijs bij Bodyflair. Bij Korpos kost laseren van gezicht 150 euro per behandeling tegen 50 euro per behandeling bij Bodyflair.
Voordeel van Korpos is wel dat ze de allernieuwste techniek hebben, waardoor ook blonde/grijze/rode haren behandeld kunnen worden. Deze nieuwe laser komt boinnenkort ook bij Bodyflair, alleen wat de prijs daarvan zal zijn, weet ik ook nog niet.
Groetjes,
Abby
Ik heb ook even op de site gekeken van Korpos. Ik kan niet direct zeggen dat de prijs vergelijkbaar is met de prijs bij Bodyflair. Bij Korpos kost laseren van gezicht 150 euro per behandeling tegen 50 euro per behandeling bij Bodyflair.
Voordeel van Korpos is wel dat ze de allernieuwste techniek hebben, waardoor ook blonde/grijze/rode haren behandeld kunnen worden. Deze nieuwe laser komt boinnenkort ook bij Bodyflair, alleen wat de prijs daarvan zal zijn, weet ik ook nog niet.
Groetjes,
Abby
Ik pas ELOS en laser toe voor het ontharen van de schaamstreek als voorbereiding voor m'n SRS, maar helaas.... blond en grijs reageert helemaal niet. Het groeit gewoon vrolijk door. Rood reageert redelijk.Abby schreef: Voordeel van Korpos is wel dat ze de allernieuwste techniek hebben, waardoor ook blonde/grijze/rode haren behandeld kunnen worden.
Kitty.
het is bij korpos idd nog niet mogelijk ook lichte haartjes te laten verwijderen, simpelweg omdat de techniek er geen vat op heeft
ik ben nu op 65 % in gezicht, en pas nu zie ik hoeveel blonde haartjes ik heb
no worries, die verdwijnen wel met hormonen, en geen enkele vrouw heeft een spekglad gezicht
ik ben nu op 65 % in gezicht, en pas nu zie ik hoeveel blonde haartjes ik heb
no worries, die verdwijnen wel met hormonen, en geen enkele vrouw heeft een spekglad gezicht
heb je dan helemaal niet die witte of grijze haren Joy? alleen maar donshaar? bij mij het zwarte na 2 behandelingen (2maanden) al 80% weg maar er is veel lang wit haar dat zacht is, moet geelecctrocuteerd worden. Komt dat zwarte terug bij een nieuwe groeiperiode of is weg=weg?
werkt elos bij iedereen niet of alleen bij jou niet Kit? (bij wit haar) ook wel grijs genoemd
wil het toch wel eens een kans gunnen anders moet elk haartje en elke groeifase blablabla ben je een jaar verder
en als laatste: is het beter hormonen te gebruiken of juist niet als het alleen om het aspect haarverwijdering gaat?
liefs Dorine
die clean van oestrogenen/androcur is en heel sjagerijnig daarover, braaf wachten maar weer
werkt elos bij iedereen niet of alleen bij jou niet Kit? (bij wit haar) ook wel grijs genoemd
wil het toch wel eens een kans gunnen anders moet elk haartje en elke groeifase blablabla ben je een jaar verder
en als laatste: is het beter hormonen te gebruiken of juist niet als het alleen om het aspect haarverwijdering gaat?
liefs Dorine
die clean van oestrogenen/androcur is en heel sjagerijnig daarover, braaf wachten maar weer
blonde haartjes heb ik, worden bij andro zachter en dunner, ziet ze bijna nietDorine schreef:heb je dan helemaal niet die witte of grijze haren Joy? alleen maar donshaar? bij mij het zwarte na 2 behandelingen (2maanden) al 80% weg maar er is veel lang wit haar dat zacht is, moet geelecctrocuteerd worden. Komt dat zwarte terug bij een nieuwe groeiperiode of is weg=weg?
liefs Dorine
volges korpos kun je niet veel met blonde haartjes, maar kan zijn dat er ene nieuw etechniek/apparaat op de markt is
na 2 maanden zijn je baardharen idd weg, maar er komt nog een lichting, en nog 1 en nog 1, etc,omdat de laser simpelweg alleen effect heeft op haartejs in een bepalde groeifase, de rest ligt dan nog dieper etc
reken maar op 2 jaar laseren
hormonen slikken vanwege baardhaar dat is et zoiets als je teennagels bij knippen met een heggeschaar
niet bepaald verstandig
Voor mijn baardharen ben ik al meer dan 3 jaar en 6 systemen onderweg. Niets werkt echt goed, heb tot twee keer toe brandwonden op m'n gezicht gehad. Nu is 50% weg. Ik moet nu zelfs noodgedwongen ermee stoppen omdat het ontharen van m'n schaamhaar voor gaat - ik kan niet alles betalen. Voor schaamhaartjes werkt ELOS een beetje, ook laser, de rest moet er elektrisch uit.Dorine schreef:hwerkt elos bij iedereen niet of alleen bij jou niet Kit? (bij wit haar) ook wel grijs genoemd![]()
Mijn gezicht epileer ik nu even, zodat ik in ieder geval haarvrij blijf. Na mijn SRS laat ik mijn gezicht weer elektrisch doen. Flitstechnieken wil ik daar niet meer hebben, ik heb al pigmentvlekken...
We weten nu ook waarom de technieken niet werken in m'n gezicht: de haren zitten vaak meer dan 5 mm diep... Flitstechnieken komen niet verder dan 3 mm.
Kitty.
Lieve Kitty
veel sterkte met die ontharings perikelen, mijn blender (je weet wel elektro nogwat) zei dat we elkaar heel goed gingen leren kennen vanwege de tijd die het gaat kosten..... ze is heel lief dus da s eigenlijk alleen maar leuk, overigens heb ik wel eens echte zeemeerminnen gezien in mijn dromen ! Ik wou dat wij nederlanders wat meer als de Ieren waren, meer folklore, elfjes enzo ik wordt zo moe van dat nuchtere gedoe
@Joy mijn behandelaar zei half jaar voor laser maar veel langer met die naaldjes. Ben ik niet blij mee als er weer een lichting zwarte haartjes wakker wordt dan zet ik mn hele coming out wat langer op pause ik kan die baard gewoon niet handlen ook al is er nu al weinig meer te zien. Die (illegale) hormonen slik ik niet meer dat had ik je al gezegd, en op[ jouw advies, de Vu was heel begripvol maar vond het 'stom' en haargroei was zeker niet de reden, god je lijkt Mila wel!
Ik ben allang blij als mijn erecties wegblijven, en ik weet dat alles de goede richting opgaat (niet mannelijk) maarja ben wel gestopt omdat ik nu in 'protocol' zit. Het ergste vind ik dat ik vanmijzelf af lijk te drijven zonder hormonen/androcur
Ik vind die wachttijd belachelijk en ben geneigd mn spaarpotje open te breken en naar Thailand te gaan met mn psychiatrische verslagen van de afgelopen 15 jaren mee te zeulen.
Uiteindelijk weet de huidtherapeute meer van je dan ze in 5 gesprekken van je kunnen weten, bovendien heb ik geen twijfels, dat is al heerlijk
Maar de wereld valt ook niet tegen, misschien komt het allemaal wel goed Joy!
liefs
Dorine
veel sterkte met die ontharings perikelen, mijn blender (je weet wel elektro nogwat) zei dat we elkaar heel goed gingen leren kennen vanwege de tijd die het gaat kosten..... ze is heel lief dus da s eigenlijk alleen maar leuk, overigens heb ik wel eens echte zeemeerminnen gezien in mijn dromen ! Ik wou dat wij nederlanders wat meer als de Ieren waren, meer folklore, elfjes enzo ik wordt zo moe van dat nuchtere gedoe
@Joy mijn behandelaar zei half jaar voor laser maar veel langer met die naaldjes. Ben ik niet blij mee als er weer een lichting zwarte haartjes wakker wordt dan zet ik mn hele coming out wat langer op pause ik kan die baard gewoon niet handlen ook al is er nu al weinig meer te zien. Die (illegale) hormonen slik ik niet meer dat had ik je al gezegd, en op[ jouw advies, de Vu was heel begripvol maar vond het 'stom' en haargroei was zeker niet de reden, god je lijkt Mila wel!
Ik ben allang blij als mijn erecties wegblijven, en ik weet dat alles de goede richting opgaat (niet mannelijk) maarja ben wel gestopt omdat ik nu in 'protocol' zit. Het ergste vind ik dat ik vanmijzelf af lijk te drijven zonder hormonen/androcur
Ik vind die wachttijd belachelijk en ben geneigd mn spaarpotje open te breken en naar Thailand te gaan met mn psychiatrische verslagen van de afgelopen 15 jaren mee te zeulen.
Uiteindelijk weet de huidtherapeute meer van je dan ze in 5 gesprekken van je kunnen weten, bovendien heb ik geen twijfels, dat is al heerlijk
Maar de wereld valt ook niet tegen, misschien komt het allemaal wel goed Joy!
liefs
Dorine