Ik ben de bron van die drie weken... Jullie gaven aan nog twee weken bezig te zijn met verhuizen en zo... enne... gegeven de problemen lijkt een week extra me meer dan genoeg om, al is het maar provisorisch, orde op zaken te stellen...
Ik heb ditmaal de aangegeven route gevolgd... in een vroeg stadium het bestuur op de hoogte gesteld van wat er zich afspeelde op de advertentiesite en het prikbord. Ik heb aangegeven dat een aantal T-girls bezig waren deze site "onderuit te halen", puur uit ergernis over het niveau van de advertenties...
Ik ben lang loyaal geweest aan deze site en het bestuur en het creatieve oplossingen gezocht om in elk geval een beetje modererende en matigende werking te kunnen uitoefenen.
De reactie van Sascha (helaas weer eens op persoonlijke titel: waar blijft het bestuursstandpunt???) maakt me dan ook verre van vrolijk... ik ben het met Pompel eens... er staat gewoon: hou op met je gezeik. OK, so be it...
En lieve Joanne... ik heb dat ook al (uitvoerig op een andere thread toegelicht...) die sexuele vrijheid... perfect! Maar daar gaat het niet om... Waar het om gaat is dat ik langzamerhand tot de conclusie moet komen dat dit bestuur een volstrekt autocratisch geheel is. Een soort van directie van de site die zich weinig gelegen laat liggen aan de mensen die met hun postings en links toch een belangrijke bijdrage vormen aan het succes ervan...
Democratie... inspraak... stemmen??? Nee dus... het is de site van plusplex en wij worden er op gedoogd... Net... Zolang we geen kritiek hebben...
En da's dus niet van deze tijd vind ik... In zekere zin is het bestuur slachtoffer van het eigen succes... Het is de leading TV-TG-TS-site... Maar dat schept dus ook verplichtingen... Een uitstekend initiatief, dat zeker... Hartstikke goed ontwikkeld... dat ook... en ik snap ook nog dat je dat dan niet zomaar uit je handen wilt laten slaan...
Wat dit bestuur zich niet realiseert is dat - als ze de boel opengooien en democratiseren - ze waarschijnlijk allemaal in het nieuwe bestuur gekozen zouden worden... want velen zijn geroepen... maar weinigen voelen er voor de kar te trekken...
Maar dan hebben we tenminste wel een situatie waarin we invloed kunnen uitoefenen... dingen in stemming kunnen brengen etcetera
Ik ben bijna zover dat ik me niet meer geroepen voel om dan ook nog maar iets aan deze site bij te dragen... Laat het bestuur de pagina's maar volschrijven... alleen... ik ben zo eigenwijs te denken dat ik zo heel nu en dan, al is het maar in 1 op de 10 postings, nog wel eens iets zeg waar anderen, collega T's, iets aan hebben...
Maar op deze wijze kost het me meer energie dan het me oplevert. Dus ik kots het er maar gewoon uit... Ik baal van de laksheid, de gebrekkige betrokkenheid en het ondemocratisch gehalte van dit bestuur.
Echt hoor... ik doe niks af aan de inzet en betrokkenheid in het verleden, maar zo maken jullie er echt een zooitje van.
Een uiterst pissige Ilona
PS... als jullie niet meer van me horen... ben ik blijkbaar gewieberd... Maar als dat gebeurt zal mijn geest nog lang onder jullie rondwaren

Liefs,
Ilona