~*anouk*~ schreef:Zohra, klaag maar lekker hoor

, ik vind dat we dit wel mogen!!
En helaas het vu is niet zoals in mijn dromen, ga slapen als een man en wordt wakker als mezelf.
Maar het gaat gebeuren, dit weet ik zeker.....ietsje pietsje geduld, en daarnaast ook genieten van het leven die ik nu heb.
Dit weekend ben ik ook weer aan het stappen geweest, heerlijk de hele nacht dansen......op hihi transmuziek.
Geniet van je leven en voordat je het weet dan is het zover
Anouk
x
Oh jazeker Anouk, genieten van het leven doe ik zeker hoor. Ik ga echt niet wachten tot St. Juttemis met uitgaan, leven en genieten. Ik ken van die mensen die wachten echt totdat ze helemaal perfekt zijn en dan durven ze zich pas aan de wereld te laten zien, nou, ik heb er mooi maling aan. Dit weekend ga ik ook weer lekker naar REXANE in Rotterdam, daar kun je je heerlijk uitleven en er komen ook heel veel T*'s daar. Tja, ik vind het voorlopig wel leuk om er te komen. Het leven is maar kort en daarom ga ik liever zoveel mogelijk en zolang de energieniveau's dat toestaan, lekker genieten en lekker stappen.
Ook al ben ik nog niet volledig vrouw, ik voel en kleedt mij wel dagelijks zo. Vroeger was het zo van: In het weekend als vrouw leven en doordeweeks als man. Maar nee, dat is iedere keer weer zo'n trauma. dan ging die pruik weer af, de dameskleding uit, plamuur van je gezicht af en dan was je weer 'man'. Iedere keer kreeg ik daarvan geestelijk weer zo'n enorme klap totdat ik vond dat ik een beslissing moest maken. Of helemaal MAN of helemaal VROUW. Zo kwam ik daar langzaam overheen en werd het een tweede natuur voor mij, een EERSTE natuur eigenlijk, mijn WERKELIJKE natuur. Laat ik het zo maar stellen.
Er zijn veel van die 'gelegenheidstravestieten', veel mensen die zich omkleden tot travestiet in het weekend om zich dan helemaal uit te leven, de rest van de week zijn we weer gewoon man. Ik kan dat niet meer. Ik wil all the way. Gelukkig is het obessieve er nu wel een beetje van af en wen ik langzaam aan mijn leven als 'vrouw' hoewel dat ding nog wel tussen de benen zit. Als ik over straat ga ziet ook niemand dat ik een man ben eigenlijk nog steeds, het enige waar ik op aangekeken wordt ik mijn enorme lengte. Daardoor kan ik soms nog weleens door de mand vallen. Ik ben namelijk TWEE METER lang. Ik krijg dus vaak opmerkingen als: 'Zooooooooooooow, dat is een lange vrouwwwwwwww!' hahaaha, nou dan lach ik iin mijn vuistje en geniet ervan. Maar vaak krijg ik ook vragen of ik niet toevallig een travestiet ben.... dan zeg ik: 'Jongen, kijk eens goed, heb je die tieten weleens gezien? Hebben travestieten TIETEN?' whahaahaha. Tja, je moet er met een beetje humor mee omgaan he?
Nou ik ga eens verder met mijn website...
Liefs,