zo maar een verhaaltje, plaats pleintje in een Mexicaanse havenstad vol van restaurants en barretjes, allen met terrasjes in de buurt van de haven, kortom horeca mensen die wel wat gewend zijn

zat op mijn terrasje

Ze hadden het gezellig druk met zijn vieren en er werd veel gelachen,

Alle ogen ook van de omringende horeca gelegenheden waren op hun gericht. Op een gegeven moment stonden ze op en liepen vrolijk langzaam langs de terrasjes naar ???.
In het voorbij gaan veel visuele reacties en ook mijn ober gaf me een wel betekenende blik van zie je het ook

Het feit dat ze verder niet werden lastig gevallen kwam denk ik doordat de 2 vrouwen duidelijk buitenlanders waren en ja daar heb je niet zo gauw kritiek op.
Weet niet ofdat ze gay waren of wat anders, maar ze waren wel duidelijk vrouw en wilden zo gezien worden.
Mijn punt,
ik heb ze in dat half uurtje op het terras enorm bewonderd dat ze beiden het lef hadden (zou haast zeggen de ballen -maar moet hiermee voorzichtig zijn

Vroeg mij af ofdat ik het in hun schoentjes ook gedurft zou hebben op die lokatie, nee.

Wat bewoog dan die 2 vrouwen dan toch speciaal op zo een lokatie zichzelf te zijn.... ik denk het antwoord is .. ze konden niet anders dan zichzelf zijn en de rest, ach zijn allemaal voorbijgangers zoals de meesten in ons leven.
Nu ik dit schrijf komt het beeld weer terug en ik ben weer net zo verbaasd en geloof me ik heb inmiddels wel wat gezien in "ons T" land of wat dan ook.
Is het naar buiten gaan als "vrouw" en niet passabel lef

groetjes Adriana
(Die er overigens als een als man