Justitie vermoedt toename illegale hormonen
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Justitie vermoedt toename illegale hormonen
AMSTERDAM - Justitie beschikt over sterke aanwijzingen dat Nederlandse T-girls en hormoonproducenten steeds vaker illegale hormonen gebruiken. Ze houden daarbij geen enkele rekening met de voedselveiligheid en de volksgezondheid. Dat zegt de Maastrichtse officier van justitie A. Rogier in De Limburger. Rogier is belast met de aanpak van de hormonenmaffia.
Bronnen binnen de Algemene Inspectiedienst en het ministerie van T-zaken zeggen ook dat T-girls steeds vaker op onnatuurlijke manier worden behandeld. Het Openbaar Ministerie wil daarom meer geld en mankracht inzetten om de opsporing van illegale hormonen te intensiveren. Hiervoor moet mogelijk de wetgeving worden aangepast, omdat de T-girls en hormoonproducenten middelen gebruiken die wel schadelijk zijn voor de volksgezondheid, maar die niet verboden zijn.
Justitie en het ministerie verklaarden recentelijk nog dat verboden hormonen niet of nauwelijks in Nederland werden gebruikt. Rogier zegt nu echter rekening te houden met het feit dat de illegale hormonen op grote schaal toegepast worden. Ook zegt hij dat er signalen zijn dat er maskerende middelen worden gebruikt, zoals foundation ed.
Minister Cees Veerman van T-zaken heeft eind februari in een debat in de Tweede Kamer al het vermoeden uitgesproken dat er in T-sector verboden middelen worden gebruikt. “Er zijn signalen dat er meer aan de hand zou zijn”, aldus Veerman in het debat.
Bronnen binnen de Algemene Inspectiedienst en het ministerie van T-zaken zeggen ook dat T-girls steeds vaker op onnatuurlijke manier worden behandeld. Het Openbaar Ministerie wil daarom meer geld en mankracht inzetten om de opsporing van illegale hormonen te intensiveren. Hiervoor moet mogelijk de wetgeving worden aangepast, omdat de T-girls en hormoonproducenten middelen gebruiken die wel schadelijk zijn voor de volksgezondheid, maar die niet verboden zijn.
Justitie en het ministerie verklaarden recentelijk nog dat verboden hormonen niet of nauwelijks in Nederland werden gebruikt. Rogier zegt nu echter rekening te houden met het feit dat de illegale hormonen op grote schaal toegepast worden. Ook zegt hij dat er signalen zijn dat er maskerende middelen worden gebruikt, zoals foundation ed.
Minister Cees Veerman van T-zaken heeft eind februari in een debat in de Tweede Kamer al het vermoeden uitgesproken dat er in T-sector verboden middelen worden gebruikt. “Er zijn signalen dat er meer aan de hand zou zijn”, aldus Veerman in het debat.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Hi Cynthia,
, is dit een vakminister d.w.z. heeft hij praktijk ervaring, alhoewel van dag de dag iedere boerenlul
(met respect voor de boeren
) minister kan worden, dus ben zeer kritiesch.
Naar je weet heeft hij wel eens een moontje geslikt
of op zijn minst een T&T avond bezocht als TV/TG/TS en niet in het kader van een of ander werk bezoek, maar gewoon genieten m.a.w. jezelf zijn.
Als dit niet zo is kan ik de man niet serieus nemen en zou hij wel eens een schertsfiguur
kunnen zijn en die verdwijnen meestal geruisloos
en vaak weer terug in de kast, waar zij....!!!! wel horen
groetjes,
Adriana
als je geen antwoord hebt, weet ik genoeg zit hij weer waar hij hoord.

Heb nog nooit van deze minister gehoord, zal wel lang in de kast gezeten hebben
Naar je weet heeft hij wel eens een moontje geslikt
Als dit niet zo is kan ik de man niet serieus nemen en zou hij wel eens een schertsfiguur
groetjes,
Adriana
als je geen antwoord hebt, weet ik genoeg zit hij weer waar hij hoord.
- pinkslipper
- ForumFan
Hoi,
Zit de AID nu ook al achter deze hormonen aan?????? (kan hen dan geen ongelijk geven)
Ik hoorde dat de heren en dames van de algemene inspectie dienst nogal druk bezig waren met het opvangen van uitwerpselen van koeien, ook iets met hormonen geloof ik toch maar eens na vragen aan mijn zusje.
groetjes een onzekere Nataschja
Zit de AID nu ook al achter deze hormonen aan?????? (kan hen dan geen ongelijk geven)
Ik hoorde dat de heren en dames van de algemene inspectie dienst nogal druk bezig waren met het opvangen van uitwerpselen van koeien, ook iets met hormonen geloof ik toch maar eens na vragen aan mijn zusje.
groetjes een onzekere Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Hoi,
Aan de ene kant zou ik het ook wel willen om op eigen houtje hormonen te gaan gebruiken, maar ik ben er dus helemaal niet zeker van of ik dat wel wil... mede omdat ik niet echt meer de drang heb om me om te moeten kleden, net of het T-gevoel verminderd is maar het kan natuurlijk ook komen omdat ik deze drang tot omkleden een slag voor ben door elke dag tenminste een stuk dameskleding te dragen. Als je deze gevoelens tenminste voor kan zijn!!!
Was er maar zoiets als magie waardoor wij van geslacht konden veranderen als wij dat willen. Zonder het gebruik van hormonen en andere ingrepen waar ik niet zo op zit te wachten
Groetjes, Nataschja
Aan de ene kant zou ik het ook wel willen om op eigen houtje hormonen te gaan gebruiken, maar ik ben er dus helemaal niet zeker van of ik dat wel wil... mede omdat ik niet echt meer de drang heb om me om te moeten kleden, net of het T-gevoel verminderd is maar het kan natuurlijk ook komen omdat ik deze drang tot omkleden een slag voor ben door elke dag tenminste een stuk dameskleding te dragen. Als je deze gevoelens tenminste voor kan zijn!!!
Was er maar zoiets als magie waardoor wij van geslacht konden veranderen als wij dat willen. Zonder het gebruik van hormonen en andere ingrepen waar ik niet zo op zit te wachten
Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
-
transcommunity-girl2
- ForumFan
weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op zo jul 11, 2004 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Mijn huisarts weigerde ook iedere vorm van medewerking, toen ik hem vertelde zelf wel aan hormonen te kunnen komen, wou hij in ieder geval wel de bloedtesten doen maar de informatie die ik heb gegeven had, heeft hij nooit gelezen bleek al snel. Maar goed HRT is misschien ook wel een treedje te hoog voor een huisarts, helemaal voor eentje die alles denkt te kunnen genezen met een paracetamolletje. Maarreh, ik denk niet dat er een levendige handel in placebo hormonen bestaat hoor, wel bestaat het risico op het nooit aankomen van je bestelling. In mijn doe het zelf tijd was ik dan ook lid van een betrouwbare internet apotheken forum. Gelukkig hoefde ik alleen de progynova te bestellen, omdat iemand uit Lelystad mij verrast had met een wagonlading cyproteron acetaat.