Wat is de maatschappij nog steeds bekrompen zeg , pfffff
Moderator: Moderators
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Wat is de maatschappij nog steeds bekrompen zeg , pfffff
Afgelopen dinsdag had ik bij www.focus-in.nl een interview over mijn transsexualiteit. Ik heb een flink boekje opengetrokken en mijn ongezouten mening gegeven over hoe ik in het leven sta en hoe de maatschappij daarop reageert. Wel, die maatschappij doet zijn 'naam' inderdaad 'eer aan' pfffff , als je de misselijkmakende reacties leest van mensen die reageren op mijn situatie, dan vinden ze me maar een aandachts trekker en er was iemand die zei: 'Ik schop er wel gratis een gat in!' en weer een andere mierenneuker zei: 'En wij als belastingbetalers moeten maar opdragen voor jouw behandelingen?', moet ik niet ook voor HUN kwaaltjes opdraaien dan? Als 'belasting betaler?' pffffff vreselijk.
Ik weet niet of jullie het artikel willen lezen, maar het staat op mijn weblog met enkele reacties van mensen erbij.
Kijk op http://zohratransgender.web-log.nlals je het ook wil lezen en hoe mensen erop reageren.
Ik zou graag een 'potenrammer-rammers project' op willen richten... of een 'T*-girl terminator squad' om dat soort mensen eens ff mores te leren, hihihihi....
Maar lees het eens en ik ben benieuwd naar jullie reacties...
Groetjes en liefs,
Zohra
Ik weet niet of jullie het artikel willen lezen, maar het staat op mijn weblog met enkele reacties van mensen erbij.
Kijk op http://zohratransgender.web-log.nlals je het ook wil lezen en hoe mensen erop reageren.
Ik zou graag een 'potenrammer-rammers project' op willen richten... of een 'T*-girl terminator squad' om dat soort mensen eens ff mores te leren, hihihihi....
Maar lees het eens en ik ben benieuwd naar jullie reacties...
Groetjes en liefs,
Zohra
- Chantal C.
- Forumdiva
Vreemd wat jij allemaal schetst heb ik totaal geen last van. Ik denk dat het ook komt hoe je jezelf opstelt in het leven.
Ik kijk graag naar de diepere achterliggende gedachte waarom mensen bepaalde dingen meemaken. Het zijn allemaal lesjes. Toeval bestaat niet. Je maakt bepaalde dingen mee om, er wat van te leren. Overigens geldt dat ook voor de personen die jou tegenkomen.
Ik zal ongetwijfeld ook nog wel minder leuke dingen tegenkomen. Wie dan leeft wie dan zorgt. Tot nu toe krijg ik hele leuke reacties.
Ik kijk graag naar de diepere achterliggende gedachte waarom mensen bepaalde dingen meemaken. Het zijn allemaal lesjes. Toeval bestaat niet. Je maakt bepaalde dingen mee om, er wat van te leren. Overigens geldt dat ook voor de personen die jou tegenkomen.
Ik zal ongetwijfeld ook nog wel minder leuke dingen tegenkomen. Wie dan leeft wie dan zorgt. Tot nu toe krijg ik hele leuke reacties.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Danielle Deborah
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Rustig rustig rustig voor je oordeelt, de redakteur heeft het verkeerd genuanceerd. Ik zet lotgenoten helemaal niet in een kwaad daglicht. Ik zeg VELEN niet ALLEN, voordat je begint met woorden als 'BAH, wat kun jij lotgenoten in een kwaad daglicht stellen', ik heb dit gezegd op grond van ERVARING DIE IK PERSOONLIJK HEB, ik spreek niet voor IEDEREEN... nou als het hier al net zo gaat als daar en mensen ook niet verder lezen dan hun neus lang is, ben ik ook weg hoor...Danielle Deborah schreef:Bah........... wat kun jij je lotgenoten....... in het zwart daglicht stellen zeg.... veelal als hoer leven..... in het duisternis leven....
Pfffffffffffffffffffffff
Leer eens te leven voor je iets gaat vertellen. En weet wat er bij je lotgenoten leeft.
Groetjes Danielle
Er wordt neit eens gelezen wat ik zeg, er worden dus weer alleen maar de negatieve dingen uitgepikt wat er gezegd is, het IS gewoon zo, veel travestieten en transsexuelen DOEN het ook om de sex en de prostitutie, laten we dat niet ONTKENNEN, maar daarmee ZEG IK NIET DAT IEDEREEN DAT DOET!! COMPRENDE???
Dus voordat je met een boos antwoord komt moet je eerst ff goed lezen Danielle
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo Chantal, je ik ken dat 'oorzaak en gevolg' en 'karma' en nog meer van dat soort troep. Ik heb er mijn buik vol van, ik leef gewoon. Ik stel me helemaal niet negatief op ik handel op basis van ervaringen, Misschien ben jij wat minder opvallend en groot dan ik, ik weet het niet wat het is... maar ok, soms ben je wat onzekerder dan anders en is je uitstraling wat minder goed waaardoor je dan ook weer andere situaties aantrekt. op het moment dat ik het interview gaf was ik ook een beetje depressief waardoor dingen misschien wat negatiever uitkwamen maar toch heb ik precies gezegd wat ik dacht en wat ik vond en WAT IK OM ME HEEN HEB GEZIEN!!! En dan krijg je gelijk zo'n negatieve reactie van Danielle die maar vindt dat ik alle T*-girls in een kwaad daglicht stel, dat is helemaal mijn bedoeling niet, ik heb het nooit over ALLE Tgirls gehad maar over VELE.......ChantalC schreef:Vreemd wat jij allemaal schetst heb ik totaal geen last van. Ik denk dat het ook komt hoe je jezelf opstelt in het leven.
Groetjes,
Zohra
Voor veel travestieten is hun T beleving inderdaad seks gerelateerd, voor transseksuelen juist niet. Van geslacht veranderen doe je niet omdat je het geil vindt. Transen proberen juist van het seks imago af te komen. Jouw stukje, waarin je transen, trava's en she males op 1 hoop gooit draagt daar niet echt aan bij, integendeel. Dat transen vaak in de prostitutie belanden is waar, maar dat is voor mij een reden om aan hun transseksualiteit te twijfelen, tenzij ze het doen om een srs te kunnen betalen, maar dat is in Nederland gelukkig niet nodig. Als je probleemloos aan seks kunt doen als pre opje, lijkt het me verstandig om nog maar eens te overwegen of een srs wel echt is wat je wilt.Zohra schreef: veel travestieten en transsexuelen DOEN het ook om de sex en de prostitutie, laten we dat niet ONTKENNEN, maar daarmee ZEG IK NIET DAT IEDEREEN DAT DOET!! COMPRENDE???
- Danielle Deborah
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik heb je verhaal goed gelezen en daar in staat dat vele transseksuelen in prostitutie belanden. En dat een man vinden voor transseksuelen onmogelijk is....... enz. En dat velen niet overstraat gaan en meestal in duisternis leven........ Dit stukje beschrijf voor velen en niet voor jou. Daar maakte ik me heel erg boos over. Velen kunnen geen normaal werk vinden enz. Je spreekt in deze intervieuw van velen. En voor dat je over velen praat moet je oppassen wat je zegt hier in betrekje lotgenoten. Natuurlijk zullen er ook transseksuelen zijn die in de prostitutie gaan maar dat dit vaak voorkomt is iets daar moet je erg voorzichtig mee zijn.Zohra schreef:Rustig rustig rustig voor je oordeelt, de redakteur heeft het verkeerd genuanceerd. Ik zet lotgenoten helemaal niet in een kwaad daglicht. Ik zeg VELEN niet ALLEN, voordat je begint met woorden als 'BAH, wat kun jij lotgenoten in een kwaad daglicht stellen', ik heb dit gezegd op grond van ERVARING DIE IK PERSOONLIJK HEB, ik spreek niet voor IEDEREEN... nou als het hier al net zo gaat als daar en mensen ook niet verder lezen dan hun neus lang is, ben ik ook weg hoor...Danielle Deborah schreef:Bah........... wat kun jij je lotgenoten....... in het zwart daglicht stellen zeg.... veelal als hoer leven..... in het duisternis leven....
Pfffffffffffffffffffffff
Leer eens te leven voor je iets gaat vertellen. En weet wat er bij je lotgenoten leeft.
Groetjes Danielle
Er wordt neit eens gelezen wat ik zeg, er worden dus weer alleen maar de negatieve dingen uitgepikt wat er gezegd is, het IS gewoon zo, veel travestieten en transsexuelen DOEN het ook om de sex en de prostitutie, laten we dat niet ONTKENNEN, maar daarmee ZEG IK NIET DAT IEDEREEN DAT DOET!! COMPRENDE???
Dus voordat je met een boos antwoord komt moet je eerst ff goed lezen Danielle
Groetjes Danielle.
Hoi Zohra,
Heb je interview gelezen....
Je zegt dat bij de vu verschillende lichaamelijke onderzoeken plaats vinden zoasl een chromosomenonderzoek. Ik heb hier nog nooit over gehoord, in wat voor stadium krijg je dat?
Heb zelf net groen licht gehad maar tot nu toe geen lichaamelijke onderzoeken....
Of veel T's in de prostitutie terechtkomen weet ik niet, valt denk ik wel mee. Ik ken er maar ééntje en inmiddels ken ik er een behoorlijk aantal waarvan de meeste trouwens een goede baan hebben. Ik ken ook alleen ts-en, denk dat tg's wel zich meer in de prostitutie bevinden, er zijn iedergeval genoeg films van.....
Misschien ligt het er aan in welk milieu je je begeeft......
Dat het moeilijk is om een vaste relatie te krijgen geloof ik wel ja. Mijn ervaring is dat ze je leuk vinden tot dat je verteld dat je TS bent dan hoor je vaak niks meer, sommige willen dan nog wel verder mailen maar dat is dan meer omdat ze niet al te bot willen overkomen, uiteindelijk wordt het een hele klus om aan de man te komen..... ik praat trouwens over date-sites......
Gekke reacties zul je altijd krijgen, zeker via internet. Het is makkelijk om iemand af te maken op internet. In het gewone leven vallen mij de slechte reactie's 100% mee, dat licht dan denk ik ook vaak aan je eigen instelling.
Verder was het wel een aardig stukje hoor.
Groetjes, Amanda
Je zegt dat bij de vu verschillende lichaamelijke onderzoeken plaats vinden zoasl een chromosomenonderzoek. Ik heb hier nog nooit over gehoord, in wat voor stadium krijg je dat?
Heb zelf net groen licht gehad maar tot nu toe geen lichaamelijke onderzoeken....
Of veel T's in de prostitutie terechtkomen weet ik niet, valt denk ik wel mee. Ik ken er maar ééntje en inmiddels ken ik er een behoorlijk aantal waarvan de meeste trouwens een goede baan hebben. Ik ken ook alleen ts-en, denk dat tg's wel zich meer in de prostitutie bevinden, er zijn iedergeval genoeg films van.....
Dat het moeilijk is om een vaste relatie te krijgen geloof ik wel ja. Mijn ervaring is dat ze je leuk vinden tot dat je verteld dat je TS bent dan hoor je vaak niks meer, sommige willen dan nog wel verder mailen maar dat is dan meer omdat ze niet al te bot willen overkomen, uiteindelijk wordt het een hele klus om aan de man te komen..... ik praat trouwens over date-sites......
Gekke reacties zul je altijd krijgen, zeker via internet. Het is makkelijk om iemand af te maken op internet. In het gewone leven vallen mij de slechte reactie's 100% mee, dat licht dan denk ik ook vaak aan je eigen instelling.
Groetjes, Amanda
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
een chromosome onderzoek?Amanda schreef:Hoi Zohra,
Groetjes, Amanda
Ik heb wel bloed moeten prikken en urine moeten afgeven
Maar ze kijken naar de waardes in je bloed, je geslachthormone, stollings gehalte, rode en witte bloedlichaampies, lever functie. maar chromosome?
volgens zag ik dat nie op die lijst staan wat ik moest afgeven voor bloed te prikken.
verder gaan ze kijken naar je stembanden en krijg je een botscan
zover ik weet zijn dat de onderzoeken die je krijgt in het VU na groen licht
I am, who i am!!!!
Iedereen heeft recht zijn of haar eigen levenswijze, maar ook ik neem aanstoot aan opmerking in de trant van "En omdat veel transseksuelen en she-males er bijna nooit in slagen een normale baan te vinden of een vaste partner, eindigen heel veel in de prostitutie. "
Verreweg de meeste transseksuelen die ik ken hebben een baan èn vaker wel dan niet een goede baan. Ik denk veel eerder dat de problemen die je beschrijft niets te maken hebben met T-aspecten, maar veel meer met een 'swinger' bestaan.
Verreweg de meeste transseksuelen die ik ken hebben een baan èn vaker wel dan niet een goede baan. Ik denk veel eerder dat de problemen die je beschrijft niets te maken hebben met T-aspecten, maar veel meer met een 'swinger' bestaan.
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ok als het jullie dan ZO raakt neem ik mijn woorden terug, ik vertelde enkel van MIJN ervaringen, ik zeg niet dat het allemaal werkelijk zo IS dat het bij IEDEREEN zo het geval is maar bij VELEN en niet iedereen. Misschien heb ik dan de verkeerde dingen meegemaakt in mijn leven, ik kan het ook niet helpen zoals het op mijn pad komt en zoals ik het gepresenteerd krijg en naar aanleiding DAARVAN mijn bevindingen geef.
Goed dat er nog opmerkzame mensen zijn die mijn bevindingen 'bijsturen' pffff
Mensen zijn echt meedogenloos!!!
Goed dat er nog opmerkzame mensen zijn die mijn bevindingen 'bijsturen' pffff
Mensen zijn echt meedogenloos!!!
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Waarom moet een SRS als 'ijkpunt' hebben dat je geen seks kan hebben voordat je daadwerkelijk een meisje bent? Heb je psychologie gestudeerd ofzo? Zit je vol met boekenkennis en moet de kennis die jij daarover hebt dan maar voor IEDEREEN gelden?Violet Skye schreef:Voor veel travestieten is hun T beleving inderdaad seks gerelateerd, voor transseksuelen juist niet. Van geslacht veranderen doe je niet omdat je het geil vindt. Transen proberen juist van het seks imago af te komen. Jouw stukje, waarin je transen, trava's en she males op 1 hoop gooit draagt daar niet echt aan bij, integendeel. Dat transen vaak in de prostitutie belanden is waar, maar dat is voor mij een reden om aan hun transseksualiteit te twijfelen, tenzij ze het doen om een srs te kunnen betalen, maar dat is in Nederland gelukkig niet nodig. Als je probleemloos aan seks kunt doen als pre opje, lijkt het me verstandig om nog maar eens te overwegen of een srs wel echt is wat je wilt.Zohra schreef: veel travestieten en transsexuelen DOEN het ook om de sex en de prostitutie, laten we dat niet ONTKENNEN, maar daarmee ZEG IK NIET DAT IEDEREEN DAT DOET!! COMPRENDE???
Ik ben niet tevreden met mijn piemel nee , maar ook ik heb lichamelijke en sexuele behoeftes en wie zegt dat mijn sexueel verkeer PROBLEEMLOOS is? Ik vind het ook niet prettig als een man mij oraal bevredigd want dan voel ik me alsnog een 'man' maar als ik tijdens de seks mijn gedachten heel even de a dere kant op draai en fantaseer dat het een clitoris is dan kan ik toch seks hebben en een orgasme beleven!
Moet ik dan maar wachten tot na mijn operatie met seks hebben en tot ik in het bejaardentehuis zit ofzo?
Zohra