Clip-on oorbelletjes?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Wanneer je het aandurft zelf die gaatjes te prikken raad ik aan om geduren enkele minuten wat ijs tegen je oren te houden zodat het min of meer verdoofd is. ( narcose zuster geweest he ) ! elsa
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Elsa schreef:Wanneer je het aandurft zelf die gaatjes te prikken raad ik aan om geduren enkele minuten wat ijs tegen je oren te houden zodat het min of meer verdoofd is. ( narcose zuster geweest he ) ! elsa
Ach, wanneer je het "aandurft", kan je natuurlijk ook even langs de plaatselijke juwelier lopen. Wel zo makkelijk, netjes en hygienisch.
Voor het geld hoef je het iig niet te laten. Maar ja, dat zal wel "eng " zijn. :evil:

Wat een gemuts zeg.

Esther
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Esther schreef:......Maar ja, dat zal wel "eng " zijn.

Wat een gemuts zeg.

Esther
Nee, jij trekt volle zalen met je eeuwige gemekker...
Ik heb je nog maar weinig positiefs zien bijdragen.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Elsa schreef:Mijn ervaring met gaatjes in de oren is dat je zeker 6 weken nodig hebt, met elke dag draaien aan de oorbel en het schoonmaken met ontsmettingsmiddel. Wanneer je daar tevroeg mee stopt dan heb je kans op ontstekingen. Ik heb nu al jaren in beide oren 2 gaatjes die geen enkel probleem geven. Vind het trouwens niet vreemd wanneer mannen een oorring dragen, t'is toch 2004!! Elsa
Dat dagelijks draaien aan de oorbellen wordt op die Duitse site van Francoise juist afgeraden omdat je de wondjes dan telkens weer open maakt. Geen wonder dat het dan zes weken duurt.
Ik heb gelezen dat het beter is om het door een piercer te laten doen. Geeft mooiere gaatjes en geneest daardoor sneller.

En een jongeman met een oorbel is inderdaad niets bijzonders meer. Maar in mijn situatie, 53 jaar oud en dan plotseling met ringetjes in mijn oren op het werk komen, lokt volgens mij aardig wat reacties uit.
En aangezien ik voor mijn werk ook nog wel eens op stap moet om mijn baas te vertegenwoordigen in allerlei bijeenkomsten, kan ik mij voorstellen dat mijn baas daar problemen mee kan hebben.
Oke, het is gemuts, maar het is wel mijn muts :lol:
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Adeline_
dagelijks aanwezig

Clip-on oorbelletjes

Bericht door Adeline_ »

Ben ook 52 en hebook gaatjes in m'n oren en draag altijd oorbelletjes kleintjes in de week als ik moet werken en alle modellen als ik uitgaa
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :wink:

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie