TS Familie is een besloten groep voor familieleden (ouders, broers, zussen en kinderen) van transseksuelen. Deze groep wil contacten stimuleren tussen familieleden van transseksuelen, met als doel het uitwisselen van ervaringen, gevoelens en wat nog meer ter sprake komt.
http://groups.yahoo.com/group/ts_familie
Heb je familie die graag in contact komen met andere familieleden van transseksuelen, geef bovenstaande url dan even door.
Yahoo Group voor familieleden van TS'en
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Yahoo Group voor familieleden van TS'en
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Chantal, wil je misschien uitleggen, hoe dit groep zich onderscheidt van de groep die al op onze partnerpagina wordt genoemd, want hun doelstelling is als volgt:
LisaDit is een support/emailgroep voor partners en familie van T*girls (crossdressers/travestieten transgenders en transsexuelen)
Deze groep is uitsluitend bedoeld ter ondersteuning, en om te leren van elkaars ervaringen.
If all else fails, buy new shoes
- Chantal C.
- Forumdiva
Deze groep is speciaal gericht op familie van transseksuelen. Dus niet voor partners van tv's oid.
Familie zit vaak met vragen en of emotionele dingen nadat zij te horen kregen dat zij een transseksueel in de familie hebben. Uit mijn omgeving hoorde ik telkens signalen dat hier behoefte aan is. Humanitas voorziet hier in niet vreemd genoeg.
Gister kreeg ik een mailtje van een medewerker van het VU dat er regelmatig vraag naar is. Die persoon is blij dat hij mensen nu kan doorsturen naar deze Yahoo Group.
Familie zit vaak met vragen en of emotionele dingen nadat zij te horen kregen dat zij een transseksueel in de familie hebben. Uit mijn omgeving hoorde ik telkens signalen dat hier behoefte aan is. Humanitas voorziet hier in niet vreemd genoeg.
Gister kreeg ik een mailtje van een medewerker van het VU dat er regelmatig vraag naar is. Die persoon is blij dat hij mensen nu kan doorsturen naar deze Yahoo Group.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.