Franciska

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Franciska

Bericht door Joanne »

Hoi allen.

Heb daarnet Franciska aan de telefoon gehad en op haar verzoek even de gegevens waar ze bereikbaar is voor mensen die haar een kaartje willen sturen of een belletje willen geven. De gegevens zijn alvolgt:

Franciska de Vos:
Afdeling F1 Kamer 110
Van het slingelandziekenhuis in Doetinchem.
Verdere adresgegevens kun je vinden op deze link:
http://www.slingelandziekenhuis.nl/indexbezoeker.html

Ook heeft ze telefoon op haar kamer met het nummer:
0314 358719
Laatst gewijzigd door Joanne op wo mei 26, 2004 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
capt haok
Eredivisie

Re: Franciska

Bericht door capt haok »

Joanne schreef:Hoi allen.

Heb daarnet Franciska aan de telefoon gehad en op haar verzoek even de gegevens waar ze bereikbaar is voor mensen die haar een kaartje willen sturen of een belletje willen geven. De gegevens zijn alvolgt:

Franciska de Vos:
Afdeling F1 Kamer 110
Van het slingelandziekenhuis in Doetinchem.
Verdere adresgegevens kun je vinden op deze link:
http://www.slingelandziekenhuis.nl/indexbezoeker.html

Ook heeft ze telefoon op haar kamer met het nummer:
0314 358719

En mag ik er van mezelf even bij zeggen dat Franciska niet echt veel mensen om haar heen heeft op het moment en het dus best kan gebruiken een beetje aanspraak. Ze wordt in de loop van morgen geopereerd en daarna mag ze een paar dagen niet van haar bed af. Tsja en dan is een telefoontje erg fijn. Zeker bij dit soort emotionele momenten. Bij voorbaat dank.
Okidoki, doe ik morgen want ze zal nu wel niet echt aanspreekbaar zijn.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ze word op dinsdag 25 mei geopereerd Anouk en pas om een uur of één in de middag dus ik denk dat je beter woensdag ochtend kunt bellen of zo. Of je zou voor énen moeten bellen anyway maakt niet uit ze ligt er voorlopig nog wel even.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Hai, er is weer een meisje geboren.....
Het pasgeboren kind kreeg ik vanmiddag aan de telefoon.
Zoals bij geboortes zijn de naweeen erg vervelend, ze heeft pijn en ongemakken.
Ook is ze veel bloed verloren, infuus helpt wel hoor.
Sowieso blijft ze tot en met zondag in het ziekenhuis, dan wordt nm de tampon er uit gehaald.

Dag,
anouk
x
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Yeps hihihi wij transen zijn wel scheppend bezig he :D
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi allemaal,

Ik ben nu even tussendoor naar huis gegaan om alle roddels over mij na te lezen. Het valt gelukkig allemaal wel mee met de rodels dan.
Afgelopen maandag hebben ze mij dan toch maar laten gaan wel met caheter dus morgen mag ik weer terug om de catheter te laten verwijderen en te kijken of ik mijn blaas dan wel helemaal leeg plas, zo niet vrees ik dat ik weer met Catheter naar huis gestuurd word. maar daar ga ik natuurlijk niet van uit. Ik heb verder heel weinig last van pijn aleen voor het slapen gaan neem ik voor de zekerheid een pijnstiller zodat ik de gehele nacht door kan slapen. Ik ben ook al weer goed terbeen. Ik blijf zekjer nog tot en met morgen bij mijn moeder logeren en zal dan vermoedelijk vrijdag wel weer lekker in mijn eigen huis gaan zitten gezien ik me al redelijk goed zelfstandig kan redden.

Totzover even het tussendoor berichtje. Ik zie vande week de reacties wel.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Franciska,

Dat klinkt dan eindelijk weer es wat positiever dan wat we de laatste tijd van je mochten vernemen. Werd dan ook wel es tijd voor je.
En nou maar aansterken en lekker van het mooie weer gaan genieten.
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Franciska, fijn dat je er weer terug bent.

groetjes,
anouk
x
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Congratulations

Overigens zou ik je nog bellen op een bewuste avond maar het is er niet meer van gekomen helaas. Fijn te horen dat je al weer bijna thuis bent.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Dames,

Gisteren is de katheter definitiev verwijdert ik ben daar voor wel de gehele dag in Doetingem geweest maar daar kun je later alles over lezen in mijn dagboek wat ik heb bij gehouden.

Ik ben vandaag ook devinitiev naar mijn eigen huisje gegaan, bij het afscheid van mijn moeder vanmorgen kreeg ik wel even een brok in mijn keel. Het was toch best wel even emotioneel na beina drie weken zoveel contact met mijn moeder.
Joanne schreef: Overigens zou ik je nog bellen op een bewuste avond maar het is er niet meer van gekomen helaas
Ik was op die bewuste dag al blij dat ik even met je heb kunnen praten juist omdat ik op dat moment best wel even in de put zat waar ik later weer uit gekomen ben met hulp van het bezoek van mijn moeder en de steun van de verpleging. Dus, dank je dat je op het juiste moment bereikbaar was. :wink:

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nou blij dat je weer veilig thuis bent en je kunt alsnog bellen als je het nodig vind.
Plaats reactie