"The Day After Tomorrow"

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

"The Day After Tomorrow"

Bericht door capt haok »

Morgen ga ik naar "The Day After Tomorrow"
Zulke films bepalen me tot het idee dat je eigenlijk als trans ( en niet allen wij) heel afhankelijk bent.
Stel dat de gezondheidsvoorziening helemaal spaak loopt door een ramp of zoiets dan heb je een probleem.
Een levensgrote probleem.
Al moet je een ramp als in de film eerst overleven, maar stel dat je dit hebt gedaan, dan begint de aftakeling van je lichaam.

Afbeelding
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Zal wel meevallen hoor, als de mogelijkheden er niet meer zijn ga je je er wel op instellen. Kijk maar naar al die oeroeboeroe-landen, daar kun je ook niet terecht met je T

Groetjes, Amanda
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Lijkt me inderdaat heel erg lastig als je nieuwe hormonen nodig hebt.
Groetjes

Afbeelding
Marry
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Marry »

Zulke rampen zijn jammer genoeg niet voorspelbaar dus laten we maar hopen dat het nooit gebeurd en dat gewoon onze hormonen kunnen blijven krijgen.
En trouwens ons lichaam takelt toch wel af of we nou hormonen gebruiken of niet , we worden er niet jonger op.
Marry
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

er zat 1 voordeel aan deze film in combinatie met T. door een soort reuze storm cellen werd super koude lucht van de bovenste lagen van de atmosfeer naar beneden gezogen waardoorf het in enkele seconden tot -150 a-180 graden werd. je bevrist dan zo snel dat ze je over 100.000 jaar weer kunnen ontdooien. ze zijn met de de techniek dan zover dat een sex change vrij eenvoudig is....lijkt me wel handig.... :lol:
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Door middel van een pilletje ofzo , lijkt me inderdaad makkelijk
Groetjes

Afbeelding
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Heb gisteravond net de film gezien. Mooie film en als het echt gebeurt denk ik dat ik gewoon op strooptocht ga naar een apotheek. Dan neem ik wel de anticonceptie pil die hebben ze vast wel op voorraad.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Ik vind eerlijk gezegd dat de mogelijkheden die de gezondheidszorg biedt, overigens ook afgezien van t-zijn, je vaak voor dilemma's stelt die je niet zou hebben als die mogelijkheden er niet waren.
Stel je nou eens voor dat je trans was in de 19e eeuw? Dan heb je een heel ander scala aan beelden voor ogen die je het leven mogelijk kunnen maken. Van alles, maar geen SRS en HRT. Ik denk vaak aan de Two Spirit people bij de Indianen zo'n paar honderd jaar terug, of aan de Hijra's in India.
Groetjes van Jeanet
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Stel je nou eens voor dat je trans was in de 19e eeuw? Dan heb je een heel ander scala aan beelden voor ogen die je het leven mogelijk kunnen maken. Van alles, maar geen SRS en HRT. Ik denk vaak aan de Two Spirit people bij de Indianen zo'n paar honderd jaar terug, of aan de Hijra's in India.
Groetjes van Jeanet

------wat niet weet wat niet deerd,de kennis van nu over transseksualieit is niet te vergelijken met de kennis van die tijd

elke tijd had zijn eigen oplossingen,en theoretische waarheden

men wist simpelweg niet beter

Joy
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Joanne schreef:Dan neem ik wel de anticonceptie pil die hebben ze vast wel op voorraad.
ik denk niet dat mijn lijf daar voldoende aan heeft, over een paar jaren misschien wel.
dus nou maar hopen dat het zeewater nog een tijdje op temperatuur blijft.
al wil ik na mijn srs ook nog een lange tijd leven, dus hopelijk valt het allemaal mee.
aan mij zal het niet liggen, zamel batterijen in, groen in de groene bak de rest in de andere, zuinig met energie, en laat de auto staan.
laatste is geen kunst want ik heb er geen :)

anouk
x
Plaats reactie