Joy schreef:dat doen ik zeker hoor, brabant boereland.
idd ik heb ook nooit wat toe te voegen aan de onderwerpen, aangezien jij er overal al in zit te kutte of in jouw geval te klote he.
---------je laat je dus wederom gewoon kennen, zoals je altijd doet, softie
en idd brabant sla ik maar mooi over, want karnaval vieren kunnen ze er ook al niet
---------heeft ook niemand beweerd dus waar je die kronkel vandaan haalt?
tijd om de moonjtes eens wat naar benee te schoeven, het tast je brein aan, in zoverre dat al aanwezig is
bij mij is idd nog de vraag of ik wel hersens heb, bij jouw weten ze het al zeker dat je ze niet hebt.
maar je hebt een voordeel, wat je niet hebt, kun je niet missen
mooi zo, want het EK is idd al snel over voor het elftal en jij zal dan ook gauw op mamma's schoot gaan zitte huile. Weet jij wat jij moet gaan doen, ga jij eens lekker naar een balletschool en ga daar eens op een drumstel spelen. aangezien ook jij niks nuttigs hebt toe te voegen.
---------ik ben iiig niet de beroerdste om de mogelijkheden van een balletschool in te zien, jij komt niet eens van mamas schoot af omdat je te scheiterig bent om naar buiten te gaan zónder mama's handje
Ik heb even verschillende sterkte lenzen geprobeerd maar steeds lees ik hetzelfde.
Geruzie tussen Joy en Daantje, hier klopt iets niet.
Of ze hebben echt giga last van de hormonen, het weer of de wereld staat eventjes op zijn kop.
Ik ben het helemaal met je eens.
Het ziet ernaar uit alsof Daan en Joy het op de vrouw willen spelen.
Laten ze dat alsjeblieft prive houden. Daar is het forum niet voor.
Persoonlijk irriteert mij dat alleen maar.