vraagje mbt werk
Moderator: Moderators
Hoi Joy,
Ik werk ook nog steeds voor dezelfde werkgever als voor mijn comingout. ik ben daar in 1989 begonnen als productie medewerker en sinds ongeveer 7 jaar werk ik daar nu als kwaliteitscontroleur. dat werk bevalt me prima en ik denk op dit moment niet dat ik daar weg zal gaan.
Ik werk ook nog steeds voor dezelfde werkgever als voor mijn comingout. ik ben daar in 1989 begonnen als productie medewerker en sinds ongeveer 7 jaar werk ik daar nu als kwaliteitscontroleur. dat werk bevalt me prima en ik denk op dit moment niet dat ik daar weg zal gaan.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
Momenteel ben ik op zoek naar werk, uit een werkpositie solliciteerd makkelijker dan als ik ga wachten tot mijn contract afloopt.
Weer in de beveiliging ik vind het een leuk beroep, maar het liefst zo ik als buitengewoon opsporingsambtenaar aan het werk gaan. Hier leer ik nu voor. A.I.D, Boswachter of jachtopziener, zón beroep trekt me heel erg, maar moeilijk om te vinden.
Ik ga ervan uit dat ik heel snel een nieuwe baan heb, en dat ik het beter voor elkaar heb dan mijn aangenomen collega's
Ik had moeten doorpakken toen ik gesolliciteerd heb en toen dat beveiligingsbedrijf medewerkers zocht, maar nee ik was weer te collegiaal
Maar ja niks aan te doen ik sta over een paar maand op straat en een paar collega's met mij.
Reden van ontslag, niet meer naar gevraagd het werd me verteld en ik ben met de planner een sigaret gaan roken.
Maar woensdag kwam de klap ik dacht wat doe ik hier... ik heb ontslag en aan het werk ben ik gek of zo....
Maar toch even door gezet en gisteren ging het al veel beter.
Dit staat tenminste goed als referentie, Altijd bereid om te werken staat vaak klaar in geval van ziekte om in te vallen. dan hij hoorde dat hij ontslag kreeg en melde zich ziek
Al moet ik misschien wat meer aan mezelf denken.
Collegialiteit wordt beloont met .... ontslag.
Moest het even kwijt.
Nataschja
Weer in de beveiliging ik vind het een leuk beroep, maar het liefst zo ik als buitengewoon opsporingsambtenaar aan het werk gaan. Hier leer ik nu voor. A.I.D, Boswachter of jachtopziener, zón beroep trekt me heel erg, maar moeilijk om te vinden.
Ik ga ervan uit dat ik heel snel een nieuwe baan heb, en dat ik het beter voor elkaar heb dan mijn aangenomen collega's
Ik had moeten doorpakken toen ik gesolliciteerd heb en toen dat beveiligingsbedrijf medewerkers zocht, maar nee ik was weer te collegiaal
Maar ja niks aan te doen ik sta over een paar maand op straat en een paar collega's met mij.
Reden van ontslag, niet meer naar gevraagd het werd me verteld en ik ben met de planner een sigaret gaan roken.
Maar woensdag kwam de klap ik dacht wat doe ik hier... ik heb ontslag en aan het werk ben ik gek of zo....
Maar toch even door gezet en gisteren ging het al veel beter.
Dit staat tenminste goed als referentie, Altijd bereid om te werken staat vaak klaar in geval van ziekte om in te vallen. dan hij hoorde dat hij ontslag kreeg en melde zich ziek
Collegialiteit wordt beloont met .... ontslag.
Moest het even kwijt.
Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joy schreef: Nataschja
>Nog steeds in de kast en nog een paar maanden bij mijn huidige baas.
en dan.......
--dan, uit de kast of zo?
Joy
Nee Joy, Die kast is een vertrouwde en veilige omgeving die ik niet zo snel verlaat
Maar misschien ook wel ik weet niet hoe het balletje rolt.
Nataschja
>Nog steeds in de kast en nog een paar maanden bij mijn huidige baas.
en dan.......
--dan, uit de kast of zo?
Joy
Nee Joy, Die kast is een vertrouwde en veilige omgeving die ik niet zo snel verlaat
Maar misschien ook wel ik weet niet hoe het balletje rolt.
Nataschja
- Chantal C.
- Forumdiva
<De wereld is zoveel mooier buiten een kast!>
----je ziet iig veel meer:)
je hoef ook niet gelijk de deur wagenwijd open te zwaaien, het is jouw kast, en die ziet er dan ook uit zoals jij het wil, mischien zitten er wel kijkgaatjes in zodat je kan proeven van wat daarbuiten afspeeld, of extra sloten, alles is mogelijk, en je kan altijd weer terug:)
Joy
----je ziet iig veel meer:)
je hoef ook niet gelijk de deur wagenwijd open te zwaaien, het is jouw kast, en die ziet er dan ook uit zoals jij het wil, mischien zitten er wel kijkgaatjes in zodat je kan proeven van wat daarbuiten afspeeld, of extra sloten, alles is mogelijk, en je kan altijd weer terug:)
Joy
Hoi,
Af en toe kom ik uit de kast en ben ik in de kamer of even buiten als Nataschja, maar ik ben veel te bang om gezien te worden.
Lastig om helemaal Nataschja te zijn, nog thuiswonend.
Maar daar komt ook wel verandering in en dan maar hopen dat het hek niet van de dam gaat.
Nataschja
Af en toe kom ik uit de kast en ben ik in de kamer of even buiten als Nataschja, maar ik ben veel te bang om gezien te worden.
Lastig om helemaal Nataschja te zijn, nog thuiswonend.
Maar daar komt ook wel verandering in en dan maar hopen dat het hek niet van de dam gaat.
Nataschja
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Voor de comming out was ik nog aan het werk als internationaal vrachtwagen chauffeur. Soms wel 100 uur per week werken. Raakte zwaar overspannen, Toen ik voor de gesprekken in het AZG een dag vrij wou hebben, wou mijn baas die niet geven. Oke heb had toen nog niet verteld wat er aan de hand was. Heb me toen maar ziek gemeld, resultaat kwam bij de arbo arts, heb daar mijn hele verhaal gedaan, hij raadme mij aan ander werk te zoeken. Dus ZW tijdelijk. Contract werkgever liep af, en zo belande ik in de WAO. Ga binnen kort beginnen met opleiding. En hoop volgend jaar als de srs is geweest en ik daarvan hersteld ben weer aan het werk te kunnen, dit maal als boekhoudkundige of iets dergelijks.
Groetjes

- Chantal C.
- Forumdiva
Andere kast Joanne!Joanne schreef:Mmm ik mis Syp anders best wel hoorChantalC schreef:De wereld is zoveel mooier buiten een kast!
Had ik trouwens niet achter jou gezocht dat je Syp zo leuk vindt. Het verschil Syp en Chester is best groot.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Syb heeft een nieuwe flutband: Spanner. Nu kun je pas echt goed genieten van zijn matige zangstem. De neie Kast, met Johan(?) Tekstra als zanger vond ik een stuk beter dan de kast met Syb.Joanne schreef:
Mmm ik mis Syp anders best wel hoor
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.