Ik heb nooit van kasten gehouden... Wat voor kast dan ook... alhoewel kledingkasten en keukenkastjes wel verrekte handig zijn. Niet om er in te gaan zitten hoor!Violet Skye schreef:Syb heeft een nieuwe flutband: Spanner. Nu kun je pas echt goed genieten van zijn matige zangstem. De neie Kast, met Johan(?) Tekstra als zanger vond ik een stuk beter dan de kast met Syb.Joanne schreef:
Mmm ik mis Syp anders best wel hoor
vraagje mbt werk
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik heb een hele brede interesse op gebied van muziek. Ik hou van rock pop urban klassiek soul hip hop etc etcChantalC schreef:Andere kast Joanne!Joanne schreef:Mmm ik mis Syp anders best wel hoorChantalC schreef:De wereld is zoveel mooier buiten een kast!![]()
Had ik trouwens niet achter jou gezocht dat je Syp zo leuk vindt. Het verschil Syp en Chester is best groot.
Ik moet zeggen dat ik zijn zangstem ook niet echt super vond maar het hele plaatje en de sound van de kast vond ik toch erg leuk om aan te zien en te horen. Ben benieuwd hoe die nieuwe kast nu klinkt. Verder ben ik ook geen kasttiepje ik heb claustrofobie dus ik moet er niet aan denken in die kast te moeten.ChantalC schreef:Ik heb nooit van kasten gehouden... Wat voor kast dan ook... alhoewel kledingkasten en keukenkastjes wel verrekte handig zijn. Niet om er in te gaan zitten hoor!Violet Skye schreef:Syb heeft een nieuwe flutband: Spanner. Nu kun je pas echt goed genieten van zijn matige zangstem. De neie Kast, met Johan(?) Tekstra als zanger vond ik een stuk beter dan de kast met Syb.Joanne schreef:
Mmm ik mis Syp anders best wel hoor
- Chantal C.
- Forumdiva
Alhoewel De Kast van The Cure (Close To Me) wel weer erg leuk is.Joanne schreef:Ik moet zeggen dat ik zijn zangstem ook niet echt super vond maar het hele plaatje en de sound van de kast vond ik toch erg leuk om aan te zien en te horen. Ben benieuwd hoe die nieuwe kast nu klinkt. Verder ben ik ook geen kasttiepje ik heb claustrofobie dus ik moet er niet aan denken in die kast te moeten.ChantalC schreef:Ik heb nooit van kasten gehouden... Wat voor kast dan ook... alhoewel kledingkasten en keukenkastjes wel verrekte handig zijn. Niet om er in te gaan zitten hoor!
Kunnen we het nog volgen?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva