karin spaink

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joy
Forumdiva

karin spaink

Bericht door Joy »

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Re: karin spaink

Bericht door Frederique_ »

Leuke column.

Wel is het raar dat het voor mij niet lijkt te kloppen: ik voel me mooier en beter in vrouwenkleren en met borstjes, terwijl ik me toch niet anders gedraag dan ik als man zou doen. Ik vind het dan ook moeilijk om te bepalen of ik me vrouwelijker voel in vrouwenkleren: ik voel weliswaar het "anders zijn" van die kleren (en dat voelt veel beter!), maar om nu te zeggen dat ik me daardoor vrouw voel?

Hoe voelen jullie dit? Voelen jullie je in vrouwenkleren anders dan in mannenkleren? Waardoor weet je "dit voel ik als vrouw" en wat is er anders aan dan dat je dat "als man" voelt?

Groetjes,

Annegreet
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Wel is het raar dat het voor mij niet lijkt te kloppen: ik voel me mooier en beter in vrouwenkleren en met borstjes, terwijl ik me toch niet anders gedraag dan ik als man zou doen. Ik vind het dan ook moeilijk om te bepalen of ik me vrouwelijker voel in vrouwenkleren: ik voel weliswaar het "anders zijn" van die kleren (en dat voelt veel beter!), maar om nu te zeggen dat ik me daardoor vrouw voel?

---------niks raars aan, wat zij beschrijfd is niet op iedereen van toepassing, ieders beleving is anders, daarnaast, misschien ben je nog niet zover dat je je emoties en gevoelens helder kan herkennen en benoemen
vrouw voelen zegt voor mij ook niet zoveel, ik weet alleen dat ik me beter voel, stukken beter , dan dat ik als man door het leven banjer

Hoe voelen jullie dit? Voelen jullie je in vrouwenkleren anders dan in mannenkleren? Waardoor weet je "dit voel ik als vrouw" en wat is er anders aan dan dat je dat "als man" voelt?

---------als je je niet 'anders'zou voelen zie ik het nut niet van die vrouwenkleding

shalomm

Joy
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joy schreef:als je je niet 'anders'zou voelen zie ik het nut niet van die vrouwenkleding
Ik kan beter bij mijn gevoelens komen in vrouwenkleren, ook vind ik dat ik mooier ben in vrouwenkleren. Maar dat ik mezelf nu echt anders voel? Nee, dat niet. Dat maakt 't ook verwarrend...

Groetjes,

Annegreet
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mooier in vrouwenkleren, das toch anders?

Joy
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Wanneer we weer terug gaan naar Eden, en kleren notdone is.
Wat dan?
Ik zit dan nog steeds met een probleem, en dit is dat ik geslachtelijk een man ben.
Het heeft bij mij niets te maken met kleren, mijn genderindentiteit komt niet overeen hoe mijn uiterlijk er uit ziet.
Dit is wat herstelt moet worden.

Anouk
x
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Op zondagschool heb ik ooit geleerd dat als je een arm of een been kwijtraakt, je die in de hemel weer terugkrijgt...
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Violet Skye schreef:Op zondagschool heb ik ooit geleerd dat als je een arm of een been kwijtraakt, je die in de hemel weer terugkrijgt...
Hmm dat zou een wrede grap zijn voor ons Postopjes :evil: :-? 8)
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Joanne schreef:
Violet Skye schreef:Op zondagschool heb ik ooit geleerd dat als je een arm of een been kwijtraakt, je die in de hemel weer terugkrijgt...
Hmm dat zou een wrede grap zijn voor ons Postopjes :evil: :-? 8)
:lol: die is leuk Joanne :lol:

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe maar om even ontopic te blijven. Ook zonder kleren blijf ik tegenwoordig gewoon Joanne :wink: Moet zeggen dat ik me heerlijk vrij voel zonder kleren en nu als postop ook gewoon vrouw.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

bewijze graag:)

Joy
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hmm binnenkort een leuke fotosessie dus bewijs komt er aan :wink:
Plaats reactie