weer een afscheid

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
adriana
Eredivisie

weer een afscheid

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

een postje in de maand is niet wat je zal noemen iemand die erg betrokken is bij het dagelijkse gebeuren hier :-? , de reden mijn leven is drastisch ten goede veranderd waar geen plek(behoefte) meer is voor "T" gevoelens die er niet meer zij, het leven was wel goed, maar een ding ontbrak (een nieuwe partner).

Ik heb zeker in de eerste 1,5 jaar veel gehad aan deze site, het vinden van een weg in "T" land, T&T avonden, Humanitas voor de eerste gesprekken uiteindelijk het VU diagnostische fase en het belangrijkste kontakten met anderen van wie enkelen mij veel waard zijn om ze persoonlijk te hebben leren kennen.

Ik wil hier niet verder in details gaan en houdt dit voor de besloten groep hier op trav. org. en op TS-NL.

Ik kan niets meer bijdragen, zoals in het recente verleden, hier aan de diverse postings en op een gegeven moment heeft iets zijn funktie gehad en is overbodig geworden, in mijn huidige situatie.

En wat jullie mij wensen wens ik jullie ook neem hier afscheid als een gelukkig mens en ook voor jullie veel geluk en wijsheid in dit "T" land met zijn enorme variaties.

groeten, Adriana :D
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Veel geluk meid en het ga je goud:o)
Wel jammer dat men dit forum als een beetje overbodig gaat zien omdat er een periode is dat men niet veel weet bij te dragen. Kheb je postings altijd met plezier gelezen en zal ze dan ook erg missen. Misschien dat je toch nog af en toe kan terugkomen voor een postje of zo. Ik ben namelijk best benieuwd hoe het met je gaat in je ontwikkelingen. En af en toe een berichtje uit verweggistan waardeer ik ook altijd. Net alsof ik er zelf bij ben zeg maar.

Zal je in ieder geval missen :wink:
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Helaas ga je moet ik zeggen. Heb je altijd gezien als een interessant persoon met goede bijdrages op het forum. Las altijd graag je posting.

ik hoop dat je ooit nog is terug komt al is het idd maar om te vertellen hoe het met je gaat.

Arriverdeccie.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Re: weer een afscheid

Bericht door Yil »

Hoi Adriana,
Ik ben blij dat het goed met je gaat en vind het jammer dat je vertrekt.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je, je geluk gevonden hebt.
Ik wens je heel veel succes en geluk.
Groetjes,
Derya
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Dag Adriana,

Fijn te horen dat het goed met je gaat. Ik hoop voor je dat je een goede beslissing genomen hebt, ik vind het n.l. een heftige verandering. Voor het forum is het jammer dat je afscheid neemt, ik heb je postings altijd erg gewaardeerd vanwege je goede analyses en relativerend vermogen. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je af en toe toch nog tijd vindt om even iets van je te laten horen.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne,Pamela,Derya en Racine,

bedankt voor jullie fijne woorden goede wensen en ik zal hier tegen het einde van het jaar toch even laten weten hoe het verder gegaan is, nog een fijne tijd hier,

groetjes Adriana
Plaats reactie