En dat ik nu zo intens gelukkig ben met mezelf en mezelf volkomen accepteer.. Dat als ik terug denk denk ik waarom ben ik niet nog veel eerder hulp gaan zoeken ik had me al jaren geleden zo kunnen voelen...
Ik moet zeggen dat het ook bijna twee jaar heeft geduurt na mijn operatie voor dat ik ook absoluut gelukkig kon zijn ik heb zeker nog twee jaar lopen stuntelen met make up kleding etc en ik liep over straat en dacht oh zouden ze het kunnen zien horen ze het en geloof me dan word je echt super moe... Dat put je geestelijk en lichamelijk zo uit..
Ook die angst als iemand op straat met je flirte ofzo dan dacht ik oh AUB nu niet.. spreek me aub niet aan... Raar he..
Nu weet ik dat ik anders ben en wil me ook helemaal niet voor doen als iets wat ik niet ben en kan ik alleen maar zeggen dat ik trots ben op wie ik ben...
Belangrijkste is dat ik een goed mens ben en een redelijk vrolijk mens..
En respect hebt voor ieder mens we leven tenslotte in een wereld waar je lekker vrij in bent...
Ik heb ook absoluut geen problemen... Op kleine ruzie's na dan als ik uit ga.. (Met Bitches) Vast jaloersie
Het is fijn om te kunnen zeggen ik ben wie ik ben... and you can love or hate me... I dont care...
www.all-that.tk
Xxx Zèna
wat wil ik hier mee zeggen... Go for it.... Doe het voor jezelf leef voor jezelf... Maak je zelf gelukkig want niemand doet het voor je...