Geniet ze allemaal .......
zaterdag..
Moderator: Moderators
zaterdag..
Wens iedereen een heel gezellige zaterdag toe, met niet al te verhitte discussies want het zal warm worden. Weg de burca en een dag zonder de pc,joepie de natuur in
Elsa
Zondag
Hier (Lelystad) is het ook niet echt droog,
Het is koop zondag in Almere, dus ben vanmiddag in Almere geweest.
Ik ben net terug.
Maar hebben jullie het ook dat je geen leuke dingen kan vinden.
Overal opruiming en er zijn alleen maar restanten overgebleven.
Ik kwam bijna met lege handen weer thuis.
Maar toch nog een leuk truitje kunnen vinden, voor de rest was het niet veel soeps.
O ja, heb ook nog verf gekocht om mijn haar te verven. die enkele grijze haren die ik heb moet ik eventjes verbergen.
En een sportbhtje (80AA)... (past bijna)
Groetjes,
Derya
Het is koop zondag in Almere, dus ben vanmiddag in Almere geweest.
Ik ben net terug.
Maar hebben jullie het ook dat je geen leuke dingen kan vinden.
Overal opruiming en er zijn alleen maar restanten overgebleven.
Ik kwam bijna met lege handen weer thuis.
Maar toch nog een leuk truitje kunnen vinden, voor de rest was het niet veel soeps.
O ja, heb ook nog verf gekocht om mijn haar te verven. die enkele grijze haren die ik heb moet ik eventjes verbergen.
En een sportbhtje (80AA)... (past bijna)
Groetjes,
Derya
Hoi,
Ik wou dat er bij ons een koopzondag was!!!!
Nu moet ik wachten tot maandag middag 13.00 uur voor ik bij de winkel terecht kan..... Niet om kleding te kopen, maar ik zit al een hele tijd te zoeken naar een liedje uit een film, eigenlijk 2 liedjes
de ene is besteld en de andere was een verkeerde CD, dat was balen. Maar de CD is inmiddels in bestelling Maar de nummers die ik graag hebben wil zijn: Unmarked helicopters en Its the end of the world as we know it (and i feel fine) de eerste is van soulcoughing en de andere van R.E.M. al is hij gezongen door meerdere artiesten.
Groetjes, Nataschja
Nu moet ik wachten tot maandag middag 13.00 uur voor ik bij de winkel terecht kan..... Niet om kleding te kopen, maar ik zit al een hele tijd te zoeken naar een liedje uit een film, eigenlijk 2 liedjes
Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Hoi Nataschja,Nataschja schreef:Hoi,
Nu moet ik wachten tot maandag middag 13.00 uur voor ik bij de winkel terecht kan..... Niet om kleding te kopen, maar ik zit al een hele tijd te zoeken naar een liedje uit een film, eigenlijk 2 liedjesde ene is besteld en de andere was een verkeerde CD, dat was balen. Maar de CD is inmiddels in bestelling Maar de nummers die ik graag hebben wil zijn: Unmarked helicopters en Its the end of the world as we know it (and i feel fine) de eerste is van soulcoughing en de andere van R.E.M. al is hij gezongen door meerdere artiesten.
Groetjes, Nataschja
Bij ons in Lelystad is er ook bijna nooit een koopzondag.
Soms zijn de praxis en gamma zondag geopend, maar dat is dan dat.
In Almere daar zijn de winkels iedere laatste zondag van de maand geopend. (alleen het centrum)
Het is wel handig als je werkt om dan te winkellen...
Het is ook niet zo druk als op een zaterdag.
Van mij mogen ze ieder zondag open.
Groetjes,
Derya
Hoi joanna_joanna_ schreef:
Toch handig voor als je op zondag plotseling een T-DHZ-pakketje nodig hebt!
Wat is een T-DHZ pakketje eigenlijk, als ik vragen mag?
Is het een Transseksueel-Doe Het Zelf pakketje of zit ik fout?
Ik wist niet dat die bestonden.
Moet dan toch maar eens naar de praxis gaan...
Groetjes,
Derya