Different shade of grey

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

EN DAAR IS HELEMAAL NIETS MIS MEE!!! GVD.
Ophouden met dat gegeneraliseer. Smaak is persoonlijk! En sommige dingen kun je zelfs leren waarderen als je je er maar open voor stelt.
Ik ga er altijd gewoon van uit dat ik MUZIEK mooi vind. En juist de verschillende genres vind ik geweldig omdat je nooit hetzelfde hoeft te luisteren en bij elke muziek je eigen gevoel krijgt. Een heel genre afschrijven omdat je er toevalligerwijs niet van houdt vind ik nogal arrogant en kortzichtig. Zegt meer over je eigen karakter dan over het genre zelf.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Het teken :-? was niet als afkraker bedoeld. Het was een reactie op een uitlating van Cynthia over haar opgroeiende dochter, die als ze wat ouder wordt met muziek thuiskomt waar ouders totaal vervreemd van zijn. Ik ken het verschijnsel en het is al heel oud. Vraag je ouders maar, ik denk niet dat ze goede sier bij hun ouders maakten met sommige soorten muziek (Rolling Stones bijvoorbeeld)

Maar over smaak valt niet te twisten, zeker niet over muzieksmaak. Blijft over dat ik onverminderd een afwijkende smaak en bij tijd en wijle niet altijd genuanceerde mening er op na blijf houden. 8)
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi net zoals ik er soms wat niet-genuanceerd op reageren zal maar ik snap je.
Plaats reactie