Weer een maand naar de k.... *&%@^%$&^%$!&^%$@

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Weer een maand naar de k.... *&%@^%$&^%$!&^%$@

Bericht door Miss Laura »

Ik had gisteren mijn 4e gesprek bij het VU. Omdat ed afspraak om 13.00 uur was en ik uit het oosten van het land kom moest ik vroeg weg. Je weet wel de NS. Om 9.00 te voet naar het station. De trein van 9.30 naar Amsterdam. Mooi op bij bij het VU. Even bijkomen en mij dan melden. Ik naar Jos. Hij riep bij binnen en zei dat ik een speciaal geval was????.
Mijn psych was ziek en omdat ik al zo vroeg weg moest hadden zij mij niet kunnen bereiken. Eerst hadden zij mijn werk gebeld, waar mijn college zei dat ik een vrije dag had. Verder geen melding van het VU, anders hadden ze me wel gebeld. Jos heeft toen naar mijn huis gebeld. Mijn vader zei dat ik weg was. Ook ier geen verdere melding van wat of waarom van Jos, anders had mijn vader mij wel gebeld. (Toen Jos belde was ik nog onderweg naar het station).
Ik heb mijn mobiele nummer nu ook maar achtergelaten.
Al met al weer een maand naar de k......
Ik wordt hier niet goed van. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Groetjes,
Laura
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kan me voorstellen

maar jos is wel zo netjes geweest om informatie over wat er met je gaande is niet zomaar met derden te bespreken

verder zou ik ervoor zorgen dat je wat later op de dag een gesprek hebt ,zodat ze je nog wel kunnen bereiken, en een mobieltje aanschaffen

Joy
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Joy,

Een mobieltje heb ik wel, ingeschakeld en wel. Ik gebruik dat rotding alleen als ik echt weg moet, dit ook ivm met storingen in de computersystemen bij ons op de zaak. Als het niet nodig is staat hij normaal uit.

Op mijn werk wordt het gewoon geaccepteerd en als er gebeld wordt voor Laura dan verbinden ze gewoon naar mij door.
Vooral maar mijn vader nog niets zeggen vindt ik helemaal. Hij was de eerste met wie ik het heb besproken. Hij is ook mee geweest naar de huisarts. Toch sterk voor iemand van 80+. Hij weet al maar dan 25 jaar dat er iets "fout" zit, maar hij zweeg hierover als het graf.

Ik zal het de volgende maal wel aangeven geen geheim gedoe, maar recht voor z'n raap werkt in dit soort situaties mij mij het best en snelst.

Groetjes,
Laura.
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik heb alleen maar een mobieltje, geen vast toestel.

En het nummer op mijn werk hoeven ze dus niet te hebben. Ik ben vrijwel altijd mobiel bereilkbaar (tenzij ik hem een keer vergeten ben mee te nemen hihi).

Maar een bekend cabaretier vroeg zichzelf al es af of je daar nou blij mee moest zijn (altijd bereikbaar zijn).
Maar je voorkomt dit soort situaties er wel mee.
Cyn.
Plaats reactie