Liefs, Paula
Moderator: Moderators
Als dit de feiten zijn zoals jij ze ziet dan is het gras hier eerder net zo dor als elders, en dat is dus bepaald geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten, wantGras is dus elders net zo groen als hier.
Ik kan je hierin alleen maar gelijk geven!Ik heb eerder vandaag uitgelegd waarom ik niet overal op reageer. Nu leg jij het niet reageren uit als "goedkoop". Dat kan in jouw optiek uiteraard zo zijn, maar in de mijne zeker niet. Ik ga zeker met je mee dat bij het aangeven, dat je het met een bepaalde stelling eens bent, verhelderend kan zijn. Zeker bij discussies. Maar er zijn legio voorbeelden te bedenken dat het helemaal niets bijdraagt.
Ik noem maar wat: Iemand vraagt om tips. De tips worden gegeven .... Wat heeft het dan voor zin om te bevestigen dat ik het met de tip eens ben ?
Een onderwerp uitvergroten of verengen vind ik in een discussie geen probleem. Wanneer echter een niet met het onderwerp samenhangend punt ingebracht wordt vind ik dat je als forumbeheerder de mogelijkheid moet hebben om dit (deel van) het onderwerp apart te plaatsen onder een nieuwe titel.1) je kunt een probleem of een stelling algemener maken (uitzoomen), of er een onderdeel uit pakken (inzoomen), en daar uitgebreid op ingaan
Hiermee loop je natuurlijk wel het risico dat de discussie volledig van het onderwerp af komt te liggen. Dat vind ik storend. Gelukkig komt het de laatste tijd niet zoveel meer voor.
Ik wil er hier liever niet op ingaan, maar zou je dit onderwerp dan onder een nieuwe thread willen plaatsen, en er iets uitgebreider over schrijven? Dan zal ik daar reageren. Oké?Sommige vragen laten zich niet zo makkelijk door anderen oplossen. Zelf zit ik bijvoorbeeld nog met het vraagstuk 'to pruik & make-up or not to pruik & make-up' te worstelen. Als iemand weet wat ik moet doen mag hij/zij het zeggen![]()
Hallo Sabine,Op 2001-11-18 07:55, schreef sabine:
Ik wil regeren maar kij eerst of alles doorkomt
Nou dat hoeft ook weer niet, Nathalie .....zo bijzonder was mijn bijdrage ook weer niet om er stil van te zijn...Op 2001-11-19 00:02, schreef Nathalie:
Renate.. ik ben er stil van.
en ik ben heel trots op je !