Joanne schreef:Heb even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat mannen nu eenmaal die drang hebben af en toe wat te moeten lozen. Wij vinden het vervelend dan als sexperiment gebruikt te worden vanwege onze TS maar denk dat bio's net zo vaak onzedelijke voorstellen krijgen maar dan zonder dat sexperimenteerconcept. Om daar de serieuze mannen tussenuit te pikken is mijns inziens net zo moeilijk als het bij ons is. Conclusie we zijn net vrouwen hahahaha....
Ja hoor Joanne, je hebt gelijk... kijk in feite is het juist wel grappig dat mannen zich door ons aangetrokken voelen, het is toch een eer dat je aantrekkelijk bevonden wordt, natuurlijk en is het dan zo erg dat ze JUIST op ons vallen OMDAT we transsexueel zijn ? BIO's hebben precies hetzelfde dat mannen zich door hun aangetrokken voelen JUIST doordat ze vrouw zijn en dat heeft niets met 'freakshow' te maken! Maar ja het hoort allemaal erbij he dat je zo denkt soms... We kunnen 'de aard van het beestje' moeilijk veroordelen om wat die is... ]
Normaliter vind ik het helemaal geen probleem als iemand mij interessant vind JUIST door mijn transsexualiteit. Ik heb er pas problemen mee als diegene het allemaal stiekem wil doen omdat ie zich schaamt om met een trans in bed gelegen te hebben. Dan kunnen ze van mij aan het gas:o)
Joanne schreef:Normaliter vind ik het helemaal geen probleem als iemand mij interessant vind JUIST door mijn transsexualiteit. Ik heb er pas problemen mee als diegene het allemaal stiekem wil doen omdat ie zich schaamt om met een trans in bed gelegen te hebben. Dan kunnen ze van mij aan het gas:o)
Precies, van mij mogen ze dan ook aan het GAS...
Vandeweek werd ik door een meneer benaderd voor een oosters feest ergens in Noord Holland en die zei tegen mij dat hij het juist als een EER zou beschouwen om een 'speciale dame' als mij als eregast te hebben. Nou nu hou ik niet echt van een speciale behandeling maar ik vond het wel grappig dat hij dat zei, omdat hij mensen 'zoals ons' beschouwde als speciaal en vond het een schande dat veel mensen zich ervoor schamen om met 'ons' gesignaleerd te worden!
Ik vind het te ver gaan om als 'speciaal' en 'bijzonder' gezien te worden maar het is wel grappig dat ik het nu eens van de ANDERE kant ervaar, hihihi...
Meid ik zou zonder problemen naar dat feest gegaan zijn. Beetje positieve aandacht is goed voor je ego. Maar dan had ik wel geeist dat ik in een limo opgehaald zou worden
Joanne schreef:Meid ik zou zonder problemen naar dat feest gegaan zijn. Beetje positieve aandacht is goed voor je ego. Maar dan had ik wel geeist dat ik in een limo opgehaald zou worden
Ja ik ook hihi maar ja ik kon niet ik had al een andere afspraak ,grrrrr maar ja volgende eker beter hihihi