ter relativering eerst het volgende: terwijl ik dit schijf, giert er voor 4 glazen wijn aan alcohol door mijn lijf .....
Vanavond was ik in mijn favoriete restaurant, een restaurant waar ik al jaren als 'jongen' binnen kwam. Vanavond voor de 2e keer als mezelf en wat ik meemaakte met het personeel en enkele vaste klanten is eigenlijk best heel mooi. De aanleiding dat ik er kwam was de verhuizing van mijn vader, waarbij mijn broer en ik de nodige hulp bieden (mijn vader bedankte met een etentje). Evenals mijn broer meldde ik dat ik eerst nog wat boodschappen wilde doen en wel wilde douchen. We spraken een tijd af en met enige vertraging kwam ik netjes opgedoft binnen. Met zijn 4en lekker gegeten en na afloop bleef ik nog achter, omdat er wat vrienden waren en ik de stemming wilde peilen na mijn vorige verschijning.
Aan de bar bestelde ik een glas wijn (2e van de avond) en met de vrienden verder gekeuveld over van alles en nog wat, waarbij overigens mijn eigen situatie niet onvermeld bleef. Het werd echt een gezellige avond.
Tijdens mij eerst glas wijn aan de bar kwam ook de kok uit de keuken vandaan naar de bar (doet hij altijd als er geen bestellingen meer zijn). Hij moest even kijken maar toch herkende hij me en ik antwoorde met een vriendelijke knik. Hij zij: "jij bent het", hij noemde niet mijn jongens naam, maar ik antwoordde wel met de naam van het gerecht dat ik vanavond ( en meestal) had "........ mooi" zij hij met echt een lieve lach .....
Verder lekker doorgekeufeld met de vrienden en bij het afrekenen stond bij de rekening werkelijk mijn meisjesnaam.......
Dit moest ik ff kwijt
Het was echt een heel fijne avond .
greetz Fenna