Tsja, sommige dames houden het simpel, anderen hebben zowat een kruier nodig om die tas te vervoeren. Gezien de inhoud zou ik zeggen dat dit voor de betrokken dames de "overdagtas" is.
Hihihi mijn tas zit vol met nuttige zaken. Portemonaille, sleutels, make up, condooms, telefoon, sigaretten en niet te vergeten een baksteen voor lastige kerels
De inhoud van jouw tasje is niet veel , maar jij bent nèt dat beetje meer voorbereid als de onderzochte betrokken dames uit de website die Chantal heeft aangedragen. Jij hoeft geeneens nee te zeggen tegen een vent, je hebt altijd wel iets voor voor hem (goedschiks of kwaadschiks )!
Ik hoop alleen niet voor je, dat je, ondanks dat ze jouw favoriete wat-ze-ook-zijn-mag is, op haar gaat lijken. Grappig is ze wel.
Joanne schreef:Hihihi mijn tas zit vol met nuttige zaken. Portemonaille, sleutels, make up, condooms, telefoon, sigaretten en niet te vergeten een baksteen voor lastige kerels
Was jij niet gestopt met roken?
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne schreef:Hihihi mijn tas zit vol met nuttige zaken. Portemonaille, sleutels, make up, condooms, telefoon, sigaretten en niet te vergeten een baksteen voor lastige kerels
En die condooms in je tasje zijn natuurlijk bedoeld om je GSM droog te houden als het regent.
Verstandig.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
leuke site Chantal. Vooral ook omdat de inhoud van veel van de tasjes overeenkomt met wat ik zelf meeneem. Bij mij geldt dat ik meer meeneem naarmate de tas groter is. Het hangt natuurlijk ook af van waar ik naar toe ga.
Essentieel zijn in elk geval portemonnee, make-up poeder, spiegeltje, lippenstift, papieren zakdoekje, nagelvijl, strippenkaart en huissleutels. Verder enige maandverbandjes, een rol sporttape en een schaar om de boel beneden opnieuw weg te werken na toiletbezoek. M'n rijbewijs als ik zelf rij en, als er nog ruimte, is borstel, haarlak en evt. camera. Ik vergeet altijd pen en papier, wat irritant is want dan moet ik bierviltjes of servetjes gaan beschrijven als ik iemand z'n/haar (e-mail)adres wil hebben.
Monica Dreamgirl schreef:Ik vergeet altijd pen en papier, wat irritant is want dan moet ik bierviltjes of servetjes gaan beschrijven als ik iemand z'n/haar (e-mail)adres wil hebben.
Sla je slag en bestel die gratis icecards! Ik heb ze van L'Oreal Paris. Gratis visitekaartjes met je eigen naam en adres erop. Erg handig!