Groetjes Adeline
'ik voel mij vrouw'
Moderator: Moderators
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
Ik voel mij vrouw
Zelfs zonder make-up wordt ik meestal aanzien als vrouw wat uiteraard men ego streelt.Voel me wel vrouw maar heb geen probleemmet men mannenlichaam ben dus geen ts maar androgeen zoals cogiatitest uitwees,ik noem dat gewoon travestie.
Groetjes Adeline
Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Ah. Ik dacht op zich wel dat je dat bedoelde, maar is een beetje vreemde vraag .. kennelijk is het nl. wel interessant, anders was die vraag niet gesteld, en hadden niet zoveel mensen gereageerd ..~~**~~ schreef:Suffie, vrouwvoelen natuurlijk.Maruscha schreef:Weet even niet wat je met 'het' bedoelt ..~~**~~ schreef: ...is het interessant? Nee, is het niet.
Dat *jij* het niet interessant vind is iets anders natuurlijk, godzijdank hebben we allemaal andere interesses
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Maruscha, ga je gang zou ik zeggen....Maruscha schreef:Ah. Ik dacht op zich wel dat je dat bedoelde, maar is een beetje vreemde vraag .. kennelijk is het nl. wel interessant, anders was die vraag niet gesteld, en hadden niet zoveel mensen gereageerd ..~~**~~ schreef:Suffie, vrouwvoelen natuurlijk.Maruscha schreef: Weet even niet wat je met 'het' bedoelt ..
Dat *jij* het niet interessant vind is iets anders natuurlijk, godzijdank hebben we allemaal andere interesses :) Ik persoonlijk ben wel benieuwd hoe een Adeline zich dan voelt 'als vrouw' .. lijkt me net zoiets als hip-hop kleding aantrekken en je 'neger' voelen ..
Goh Elsa,Elsa schreef:Over kleine wereld gesproken, ik heb Maria Vasalis vaak gesproken. Zij heeft hier in ons dorp gewoond en wij kwam regelmatig aan de praat met elkaar wanneer wij onze honden uitlieten in het bos. Zij had een klein oud hondje en ik een wilde labrador die soms te enthousiast wilde spelen .. Elsa
wat grappig! Ik ben meteen jaloers...
Jammer dat zij niet meer leeft: ik betwijfel of ik de bescheidenheid op had kunnen brengen om haar niet te vragen naar aanleiding van welke relatie zij het bewuste gedicht heeft geschreven. Man? Vriendin? Moeder?
Groetjes van Jeanet