Weet niet meer wat ik hier moet

Algemeen

Moderator: Moderators

leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Mara, ik moet zeggen dat ik van je tweede posting een stuk meer schrok dan van je eerste. Juist omdat ik me verschrikkelijk goed voor kan stellen dat je beslist niet altijd gelukkig bent met je gevoelens. Dacht je nou echt dat iedereen hier gelukkig is? Ik denk dat ik niet de enige ben die mijn verdriet en problemen lekker zit te verdringen, c.q. verbergen. Want daar hebben we het toch nooit over? Ga maar eens een keer als iemand aan je vraagt 'hoe gaat het' antwoorden beroerd. Heel erg weinig mensen die daar iets mee kunnen.

Mara, je bent echt niet uniek met je gevoelens en problemen en ook niet de enige die zo af en toe het gevoel heeft dat het hem/haar boven het hoofd groeit. Ik kan me ook voorstellen dat dit forum niet de plek is waar jij met je gevoelens een ieder continu wil lastig vallen (geredeneerd vanuit jouw gevoel is één keer misschien eigenlijk al 'teveel'), maar zoek dan s.v.p. (semi)professionele hulp.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Mara, deze posting is niet raar maar het af schrijven van je emoties wat hard nodig is. En gewoon blijven schrijven lieverd en het beste ermee, dat is alles wat ik kan zeggen.
liefs, Josette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoi-hoi, gaat nu wel weer, ook zie ik niet uit van 2dagen continu te huilen, mag zo naar het GAK, die kerel daar zal weer niet snappen waarmee ik zit, kan hem echt niet vertellen dat ik sinds 8maanden dat rijding kwijt ben, Jos zegt ook, moet je ook niet doen, zolang ik bij hem in behandeling ben heb ik recht op ziekteverlof, maar omdat ik belgisch verzekerd ben gaat nu na 8maanden un invaliditeitsprocedure van start, wat dat allemaal inhoud, weet ik niet, hoef maar nog 4-5maanden volhouden om weer volledig te kunnen verdienen! Tja, kijken wat ze vrijdag in A'dam zeggen, heb dan controle, receptje afhalen, zomaar te zeggen!

Ach ja, en het sloopt niet meer te roken, er liggen nog 2pakjes op tafel met de aansteker ernaast, en ik moet me voortdurend bij betrappen met welke gewoonte ik een cigaret wil pakken, heb immers 20jaar stevig roken achter de rug............

xmarax
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara W. schreef:Hoi-hoi, gaat nu wel weer, ook zie ik niet uit van 2dagen continu te huilen, mag zo naar het GAK, die kerel daar zal weer niet snappen waarmee ik zit, kan hem echt niet vertellen dat ik sinds 8maanden dat rijding kwijt ben,
Fijn om te horen dat je er al weer wat bovenop krabbelt. Bij de Gak meneer even je charmes in de strijd gooien en je windt hem zo om je vingertje. De gab valt je zwaarder dan verwacht, nou en? Dat doet het bij mij ook. Bij iedere trans denk ik. En dan heb jij ook nog de pech dat die eikel van een A Campo met je hoofd heeft lopen klooien. Neem de tijd voor jezelf, die heb je gewoon nodig. Op lastige vragen kun je gewoon antwoorden met dat gaat u niets aan.
Mara W. schreef: Jos zegt ook, moet je ook niet doen, zolang ik bij hem in behandeling ben heb ik recht op ziekteverlof, maar omdat ik belgisch verzekerd ben gaat nu na 8maanden un invaliditeitsprocedure van start, wat dat allemaal inhoud, weet ik niet,
Ik denk een soort van WAO procedure, daar wouden ze mij eerst ook in hebben en daar was ik flink kwaad om, ik ben toch zeker niet ziek? Achteraf heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.
Mara W. schreef: hoef maar nog 4-5maanden volhouden om weer volledig te kunnen verdienen! Tja, kijken wat ze vrijdag in A'dam zeggen, heb dan controle, receptje afhalen, zomaar te zeggen!
Dat je graag weer aan de slag wilt is logisch, maar neem niet teveel hooi op je vork. Praat erover met je psych, misschien dat zhij een brief naar het Gak kan sturen met een beetje tekst en uitleg.

Mara W. schreef: Ach ja, en het sloopt niet meer te roken, er liggen nog 2pakjes op tafel met de aansteker ernaast, en ik moet me voortdurend bij betrappen met welke gewoonte ik een cigaret wil pakken, heb immers 20jaar stevig roken achter de rug............
Wie probeert er dan ook te stoppen in de meest stressvolle periode van haar leven...
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Om over na te denken:
Vertrouwen is durven leven in onzekerheid!
Kop op!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Hey Mara,

kop op meid!

Je moet er even doorheen, maar straks is alles beter.

knuffel, Anne
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dank je, allemaal, heb me opgemaakt als maar wat, buikvrij aan en heb die mens bij het GAK so richtig zusammengeschissen, heb nu weer voor 5weken de ziekmelding, hè-hè! Vanaf 18 nov moet ik maar kijken wat ik doe, ben nog steeds aan wachten op de rechtzitting wegens mijn rijbewijs, had toch hoger beroep ingedient, anders wachten tot 18feb! Moet ik dus maar 3maanden wat anders doen dan lui achter het stuur van een truck hangen! Ik red me wel!!!!

Achja, Violet, ik stop met roken wanneer het nodig is, het kost alleen maar geld en is dodelijk, staat toch op elk pakje :wink: , nuttig is het helemaal niet, ben er nu achter :roll: duurde wel ff voordat ik dat doorhad!

Ik ben er weer, ook vind mijn comp van moeilijk doen, iedereen belooft me maar un aktuele virusbeveiliging me te branden, maar van deze meneeren komt niks, allemaal grote bek en verder niks, ik haat zoiets! Weet iemand waar ik iets for free kan downloaden, word langzaam nodig, mijn comp word ziek, 2bestanden zijn al besmet van meer dan 20000! Het werd tijd, mag alleen niks kosten :wink:

xmarax
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara W. schreef:Dank je, allemaal, heb me opgemaakt als maar wat, buikvrij aan en heb die mens bij het GAK so richtig zusammengeschissen, heb nu weer voor 5weken de ziekmelding, hè-hè! Vanaf 18 nov moet ik maar kijken wat ik doe, ben nog steeds aan wachten op de rechtzitting wegens mijn rijbewijs, had toch hoger beroep ingedient, anders wachten tot 18feb! Moet ik dus maar 3maanden wat anders doen dan lui achter het stuur van een truck hangen! Ik red me wel!!!!
Lui achter je pc hangen en posten misschien iets voor je? Wat is een buikvrij?
Mara W. schreef: Achja, Violet, ik stop met roken wanneer het nodig is, het kost alleen maar geld en is dodelijk, staat toch op elk pakje :wink: , nuttig is het helemaal niet, ben er nu achter :roll: duurde wel ff voordat ik dat doorhad!
Daar kan ik niks tegenin brengen. Ik stop pas als het licht uitgaat.
Mara W. schreef: Ik ben er weer, ook vind mijn comp van moeilijk doen, iedereen belooft me maar un aktuele virusbeveiliging me te branden, maar van deze meneeren komt niks, allemaal grote bek en verder niks, ik haat zoiets! Weet iemand waar ik iets for free kan downloaden, word langzaam nodig, mijn comp word ziek, 2bestanden zijn al besmet van meer dan 20000! Het werd tijd, mag alleen niks kosten :wink:
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Violet, dank je wel voor de link, de comp is weer gezond blijkbaar en mij gaat het ook al beter :wink:

Ach ja, bauch(buik)frei(vrij) was mijn opmaak net bij die GAK-belg, meneer meent me meneer te kunnen noemen, nou ik toonde hem duidelijk geen meneer, en hij had het wel ff benauwt maar hij is wel goed op weg, heeft het wel nog moeilijk met mevrouw zeggen, maar het kwam er wel uit, ohhhhh wonder! Ook bureaumensen mogen zich langzaam aan wennen, anders ga ik over, hem mevrouw te noemen :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Achja, alle anderen ook bedankt voor de lieve woorden, ik ben er dus weer, was echt ff een k*tweek, vele dingen uit mijn verleden kwamen omhoog en ik wist ff niet meer wat de toekomst zal brengen, wetend wat ik wil, maar de weg vol brokken! Nu ga ik me maar op de volgende party concentreren dit weekend, misschien komt ja toch alles goed en ik kan opschieten met mijn nieuwe lief.........

Ik zie het wel, kusjes en knuffs aan alle die hier texten, Mara
Niki
ff weer wat posten

Bericht door Niki »

Mara

voor mijzelf was afgelopen weekend het slechtste qua gevoelens
dat ik al gehad had sinds lange tijd.

Veel mogelijke redenen, vermoeidheid, drank, huwelijksproblemen , and so on.

Dus gevolg , totale reddeloosheid tot ...

Gisteren , veel gepraat met men vrouw, oa over men naam ,
en ze had zelf een aantal ideeën daarover, dat op zich
vind ik positief , ze kan het steeds beter en beter plaatsen.
Maar ik hoop op een goede vriendin, diep in mijn hartje hoop ik op meer.

afgelopen nacht ook terug een beetje kunnen slapen.

Dus vandaag is een betere dag dan gisteren en gisteren was al beter dan zaterdag.

Voor sommigen lijkt het nog op strompelen , maar je moet ergens aan je traject beginnen , en zolang ik me er kan in vinden, vind ik van mezelf dat ik vooruit ga.

Groetjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Katrijn, dus het ging me niet alleen slecht, niet dat ik dat goed vind dat het ook met jou zo was, ik ben al ver in het trajekt, maar ook zoals in het loslopende leven kom je aan punten waar je ff niet meer weet of je goed bezig bent! Maar ik ben goed bezig, dat weet ik wel, het is blijkbaar die angst, wegen te bewandelen waar menig mensen problemen mee hebben, in jou geval nog letten op je vrouw en dat je haar niet kwetst met alles, weet er genoeg van, ik stelde mijn transitie maar jaren uit om mijn lief niet te verliezen, achteraf gezien, allemaal fout, maar ik kon me maar niet losmaken van haar, ook nu nog niet echt goed, leef immers nog in de woning die ik samen met haar heb ingericht, ik zie haar nog steeds hier rondwandelen in mijn gedachtes, vraag nu niet of ik graag aan leiden ben of zow, omdat ik me dat nog allemaal aandoe, ik kan me nu geen verhuizen veroorloven, dat komt er nog, maar daarvoor moet eerstmaar weer alles weer op rolletjes lopen, en dat hoop ik als mijn rijbewijs er weer in mijn handen is en ik weer fatsoenlijk verdien, maar dat komt weer, en dan zoek ik me een leuke hut voor mijn dierenthuin en voor me zelf..............

xmarax
Niki
ff weer wat posten

Bericht door Niki »

Mara ik begrijp je maar al te goed.

Ik probeer men vrouw idd niet meer te kwetsen, en men transeksualiteit heb ik steeds voor me uitgeschoven .
7 jaar heb ik zo verder gestrompeld niet besefende wat ik aan het veroorzaken was, emotionele chaos bij men vrouw en bij mij als gevolg.

In die periode zijn we ook nog eens getrouwd , binnenkort "vieren" we onze 3de huwelijksverjaardag. mss in mineur , maar veel slechter dan nu kan het relationeel niet dus ...

groetjes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara W. schreef: Ach ja, bauch(buik)frei(vrij) was mijn opmaak net bij die GAK-belg, meneer meent me meneer te kunnen noemen, nou ik toonde hem duidelijk geen meneer, en hij had het wel ff benauwt maar hij is wel goed op weg, heeft het wel nog moeilijk met mevrouw zeggen, maar het kwam er wel uit, ohhhhh wonder! Ook bureaumensen mogen zich langzaam aan wennen, anders ga ik over, hem mevrouw te noemen :wink:
Lol, dat deed ik eerst ook, mannen mevrouw noemen. Maarreh, waarom laat jij vreemden wennen? Als je jezelf voorstelt als mevrouw, dan hebben ze maar mevrouw te zeggen. Vrienden en familie heb ik laten wennen, voor de rest niemand.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ojeee, Katrijn, ik heb het mijn ex in het eerste jaar verteld waarmee ik worstel, hebben toch wel 10jaar relatie ondanks mijn TSheit kunnen gaan, zeg maar, transitie uit gestelt! Erg hè, maarja, er is nu een nieuwe meid in mijn leven gekomen waar ik het nogaal moeilijk mee heb, maar dit keer heb ik meteen vertelt dat ik al 5jaar naar het VU loop, maarja is ook niet te overzien, maar het blijft moeilijk voor haar dat te accepteren, en mij werd het weer te close, ben er niet aan toe aan een relatie, ook heb ik er eigenlijk wel zin in.......

Alleen is ook maar niks :roll: ben ik niet voor gemaakt......

xmarax
Plaats reactie