Seks, druks en Alcohol.
Moderator: Moderators
Seks, druks en Alcohol.
Hoi Allemaal,
Ik ben nooit aan druks en alcohol verslaafd geweest echter wel aan seks. Uiteraard heeft seks geen verslavende werking op het menselijke lichaam, maar wat wel verslavend werkt is het gevoel wat je door seks krijgt. Seks heeft voor mij altijd gediend om de eenzaamheid van alledag te ontvluchten en vaak gaf het me ook nog eens een goed gevoel over mezelf. Al duurde deze gevoelens altijd maar kort en was de eenzaamheid ook maar voor zeer korte tijd verdreven. moest ik er toch altijd weer aan toegeven. Hoe extremer de seksuele uitspatting dezte langer ik me goed voelde en de eenzaamheid weg bleef.
Waarom ik hierover begin is het volgende.
Ik heb tot op heden nog niet geprobeerd of ik een orgasme kan krijgen. Wanneer ik absoluut eerlijk tegen mezelf ben dan zou ik het best wel eens een keer willen uit proberen maar durf het eigelijk niet, mede ook omdat ik niet weet hoe ik het nu voor elkaar zou moeten krijgen. Maar ook omdat ik bang ben dat ik het zo lekker ga vinden dat ik weer verslaafd raak aan dat gevoel.
Nu ben ik a-seksueel temeer omdat er geen meetbare hoeveelheid testosteron meer in mijn bloed te vinden is, wat ik eigelijk best wel een beetje jammer vindt
Ik ben nooit aan druks en alcohol verslaafd geweest echter wel aan seks. Uiteraard heeft seks geen verslavende werking op het menselijke lichaam, maar wat wel verslavend werkt is het gevoel wat je door seks krijgt. Seks heeft voor mij altijd gediend om de eenzaamheid van alledag te ontvluchten en vaak gaf het me ook nog eens een goed gevoel over mezelf. Al duurde deze gevoelens altijd maar kort en was de eenzaamheid ook maar voor zeer korte tijd verdreven. moest ik er toch altijd weer aan toegeven. Hoe extremer de seksuele uitspatting dezte langer ik me goed voelde en de eenzaamheid weg bleef.
Waarom ik hierover begin is het volgende.
Ik heb tot op heden nog niet geprobeerd of ik een orgasme kan krijgen. Wanneer ik absoluut eerlijk tegen mezelf ben dan zou ik het best wel eens een keer willen uit proberen maar durf het eigelijk niet, mede ook omdat ik niet weet hoe ik het nu voor elkaar zou moeten krijgen. Maar ook omdat ik bang ben dat ik het zo lekker ga vinden dat ik weer verslaafd raak aan dat gevoel.
Nu ben ik a-seksueel temeer omdat er geen meetbare hoeveelheid testosteron meer in mijn bloed te vinden is, wat ik eigelijk best wel een beetje jammer vindt
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Franziska, wat heeft nou testo te maken met de mogelijkheit un orgasme te krijgen, ik heb al 5 jaar geen meetbaar testo meer maar dat belemmert me niet in het hebben van orgasmen zelfs merdere achter mekaar, zeker niet, wat wel tegenvalt, nou, ik ben nog niet geopereerd en kan me daarom niet uitleven
Ook moet ik zeker morgen weer aan de slag, bah-bah!
Als jij nou zegt dat sex un soort verslaving is, geef ik je gelijk, hoe vaker je het doet, hoe vaker je het nodig hebt, als je geen sex hebt of er niet aan moet doen, vind ik, mis je ook niks
het word alleen vervelend als het te belangrijk word, maarja maar dat kun je leren om dat niet toe te laten
Mara
Ook moet ik zeker morgen weer aan de slag, bah-bah!
Als jij nou zegt dat sex un soort verslaving is, geef ik je gelijk, hoe vaker je het doet, hoe vaker je het nodig hebt, als je geen sex hebt of er niet aan moet doen, vind ik, mis je ook niks
Mara
Moet zeggen dat het me erg bekend voorkomt Franciska maar wil er wel bijzeggen dat je gewoon je ding moet doen. Bang zijn om terug te vallen in een verslaving is geen goeie leidraad als je jezelf er mee te kort doet. Gewoon lekker gaan experimenteren. Ontdek je plekje zeg maar
En die verslaving pak je alleen aan door hulp te zoeken ervoor is mijn ervaring. heb drie jaar lang mijn verslavingen in de ijskast gezet en dacht dat ik er af was tot ik weer begon met stappen. Toe kwam alles weer boven en ging ik weer voor de bijl. Maar het heeft me wel aan het denken gezet en vanuit mijn nieuwe hoedanigheid kan ik er beter mee overweg en ben ik het een plekje aan het geven in mijn leven. Van de week in Patty's fort hoorde ik de goeroe van haar vertellen dat we allemaal onze slechte dingetjes doen in ons leven en dat dat ook gewoon moet kunnen omdat het ons iets extras geeft wat we kennelijk nodig hebben. Daar moet je dan mee leren omgaan en je niet schuldig over voelen. Dat is volgens mij de truuk. Werk er aan en kijk wat het je geeft en als je het leuk vind het af en toe toe te laten dan moet je leren dat te doen zonder je er schuldig over te voelen. My two cents
Hoi Mara en Joanne,
Testo regelt de zin in seks en zonder zin in seks kan ik geen orgasme hebben, ik kan me dan ook niet voorstellen hoe jij het voor elkaar kan krijgen. Ik ben zoals je weet al wel geopereert en kan me op dat punt ook niet uitleven.Mara schreef: wat heeft nou testo te maken met de mogelijkheit un orgasme te krijgen, ik heb al 5 jaar geen meetbaar testo meer maar dat belemmert me niet in het hebben van orgasmen zelfs merdere achter mekaar, zeker niet, wat wel tegenvalt, nou, ik ben nog niet geopereerd en kan me daarom niet uitleven
Hulp zoeken is best wel angstaanjagend omdat het alleen kan helpen wanneer ik mezelf helemaal niet in houd en absoluut eerlijk tegenover die hulpverlener kan zijn.Joanne schreef: En die verslaving pak je alleen aan door hulp te zoeken ervoor is mijn ervaring.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja, heb ik ook ergens gelezen, maar kan je echt niet zeggen hoe ik dat van mekaar krijg, heb er duidelijk ook minder zin in sex als voor de moontjes, maar werd ik nu goed versiert of slim veroverd, raak ik toch zonder moeite opgewonden alleen staat er dan nog iets in de weg, maar als je dit niet in het spel brengt, geniet ik van het samenzijn en wat je allemaal met z'n tweeën kunt doen in bed!Franciska schreef:Hoi Mara en Joanne,
Franziska schreef: Testo regelt de zin in seks en zonder zin in seks kan ik geen orgasme hebben
Moet wel ook zeggen dat ik de eerste 3 jaar op de monen ook helemaal a-sex was! Moest er echt niks in die richting hebben! Franziska, er komt zeker nog iemand die het goed aanpakt en het vuur in je laat onvlammen, ben ik me zeker van
Liefs Mara
Hoi Allemaal,
mijn genotscentrum blijkt toch te werken.
Gisteren avond was ik bij een vriendin en hebben we wat tederheden uit zitten wisselen. op de bank met de kleren aan. Dat bleek voor mij toch wel een opwindende ervaring te zijn.
Nadat ik thuis naar bed gegaan was gleed mijn hand over mijn buik naar beneden waardoor ik opeens een genotsgolf door mijn lichaam heen voelde gaan. Ik ben niet verder op onderzoek uit gegaan omdat ik eigelijk wilde gaan slapen. Ook vanmorgen lukte het me om zo'n genots golf te bewerkstelligen. deze keer was het wel wat minder heftig maar dat geeft niet ik moest toch weer mijn bed uit. Het belanrijkste vindt ik te weten dat het toch werkt en ik dus wel opgewonden kan raken. Of ik straks nog weer in mijn seksverslaving terug zal vallen weet ik natuurlijk nog niet maar het is toch maar helemaal afwachten hoe realischties deze angst werkelijk is. Wel is het zo dat ik me nu niet meteen naar een orgasme toe hoefde te helpen zoals het vroeger wel moest wanneer ik opgewonden was. Maar dat was dan ook al een bekend gegeven, dat heeft elke trans al verteld en het klopt ook.
Ik zal met die vriendin vast nog wel eens het spelletje ontdek je plekje spelen.
mijn genotscentrum blijkt toch te werken.
Gisteren avond was ik bij een vriendin en hebben we wat tederheden uit zitten wisselen. op de bank met de kleren aan. Dat bleek voor mij toch wel een opwindende ervaring te zijn.
Nadat ik thuis naar bed gegaan was gleed mijn hand over mijn buik naar beneden waardoor ik opeens een genotsgolf door mijn lichaam heen voelde gaan. Ik ben niet verder op onderzoek uit gegaan omdat ik eigelijk wilde gaan slapen. Ook vanmorgen lukte het me om zo'n genots golf te bewerkstelligen. deze keer was het wel wat minder heftig maar dat geeft niet ik moest toch weer mijn bed uit. Het belanrijkste vindt ik te weten dat het toch werkt en ik dus wel opgewonden kan raken. Of ik straks nog weer in mijn seksverslaving terug zal vallen weet ik natuurlijk nog niet maar het is toch maar helemaal afwachten hoe realischties deze angst werkelijk is. Wel is het zo dat ik me nu niet meteen naar een orgasme toe hoefde te helpen zoals het vroeger wel moest wanneer ik opgewonden was. Maar dat was dan ook al een bekend gegeven, dat heeft elke trans al verteld en het klopt ook.
Ik zal met die vriendin vast nog wel eens het spelletje ontdek je plekje spelen.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo Franciska,
De drang om wat er binnenin me gebeurt met anderen toen te delen kan als gevolg hebben dat het allemaal te veel voor je naaste wordt. De fenix: uit het vuur groeit een nieuw leven en nog steeds verwelkom ik het elke nieuwe dag omdat zij me dichter bij mezelf heeft gebracht. En mijn lichaam reageert met me mee: de harmonie die ik voel is aan de buitenkant te zien. Zo voel ik dat tenminste.
Drugs & drank - in feite liet ik me toen gewoon naaien. Telkens als ik weer moest terugvallen in mijn oude rol betrapte ik me erop om te grijpen naar iets verdovends. Dat is opzich al helemaal fout, maar waarom zou ik me toen moeten laten terugschoppen?
Inmiddels al enkele jaren van al die shit troep af, en concludeerde dat ik makkelijk zonder iets verdovends kan.
Sexueel gezien aamde ik in mijn vorige rol er helemaal niet naar, tot tegenstelling van nu. Ik mastrubeer zeker één maal per dag
niet dat ik hier iedere dag aan denk. Toch wanneer ik in een supermarkt loop of met zonnig weer wanneer de zonnestralen op mij neerdalen of wanneer ik op een terasje zit of vertoef in een uitgaansgelegenheid bekruipt mij spontaan vlinders in mijn buik en dan heb ik de drang om me heerlijk te ontladen.
Dan ben ik liever sexueel gezien verslaafd aan de erotiek dan aan de drugs.
Liefs Carola
ritmische bewegingen.
Zij en ik mijden
elk zacht geluid
dat reeds fijnere
poëzie wil bedwingen.
De drang om wat er binnenin me gebeurt met anderen toen te delen kan als gevolg hebben dat het allemaal te veel voor je naaste wordt. De fenix: uit het vuur groeit een nieuw leven en nog steeds verwelkom ik het elke nieuwe dag omdat zij me dichter bij mezelf heeft gebracht. En mijn lichaam reageert met me mee: de harmonie die ik voel is aan de buitenkant te zien. Zo voel ik dat tenminste.
Drugs & drank - in feite liet ik me toen gewoon naaien. Telkens als ik weer moest terugvallen in mijn oude rol betrapte ik me erop om te grijpen naar iets verdovends. Dat is opzich al helemaal fout, maar waarom zou ik me toen moeten laten terugschoppen?
Inmiddels al enkele jaren van al die shit troep af, en concludeerde dat ik makkelijk zonder iets verdovends kan.
Sexueel gezien aamde ik in mijn vorige rol er helemaal niet naar, tot tegenstelling van nu. Ik mastrubeer zeker één maal per dag
Dan ben ik liever sexueel gezien verslaafd aan de erotiek dan aan de drugs.
Liefs Carola
ritmische bewegingen.
Zij en ik mijden
elk zacht geluid
dat reeds fijnere
poëzie wil bedwingen.
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
-->