Welke ontharingsmethode en waarom?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal C.
Forumdiva

Welke ontharingsmethode en waarom?

Bericht door Chantal C. »

Afgelopen woensdag ben ik in Rotterdam bij een beautysalon geweest voor informatie over ELOS. Al eerder heb ik eens een proefstukje laten laseren mbv Lightsheer Diode Laser.

Waar ik erg benieuwd naar ben, is welke methode jullie gekozen hebben en waarom?

Ik nijg ELOS te gaan doen omdat het behoorlijk wat goedkoper is per behandeling. Bovendien zou het effectiever dan laseren moeten zijn.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Ik heb gekozen voor de diode laser, omdat ik had begrepen dat IPL minder effectief zou zijn. Bovendien heb ik een lichte huid en donker haar, dus verkeer ik in gunstige omstandigheden. Het resultaat is tot nu toe erg hoopgevend.
Heel eerlijk gezegd heb ik ook niet erg lang gewikt en gewogen: ik had een verschrikkelijke haast om van die baard af te zijn.

Groetjes, Jeanet
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Yanca
ff weer wat posten

Bericht door Yanca »

hejjjjjjjjjjjj ik stap over naar de elos methode die andere methode gaat me te langzaam.Na 19 behandelingen met diode laser ..zit er nog te veel op mn gezicht ............ dinsdag 1e behandeling
Tjauww Yanca

Geef de tijd, de tijd
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Blend, geen vertrouwen in laseren en weinig donkere haren.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

IPL, maar ik ben pas begonnen, had pas enkele behandelingen, wel met effekt, maar zal zeker nog laten blenden :roll: vanwegen ook wat lichtere haren :-?

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Niets nog :( Geld is op :-?
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

ik doe ook de ELOS in den haag, en de teststukjes zijn beide kaal nog steeds.

Vandaag mijn eerste volledige gezichtsbehandeling gehad, dus maar hopen.
T was niet echt pijnlijk, en niet zo heel duur.
beetje rauw nu op mijn gezicht.
Heel benieuwd hoe dat morgen is.
Groetjes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hou ons op de hoogte wil je Anne. Ik zit ook aan elos te denken maar heb geen idee of het werkt. Ik zou ook graag willen weten wat voor kleur baard je hebt aangezien die van mij te licht is voor de doorsnee laser en ik dus op zoek ben naar een plek om ook die blonde haren weg te zappen. Elos pretendeert dat te kunnen maar heb er nog maar weinig over gehoord. Mijn andere keuze is diode in combi met melaninespray wat toch ook schijnt te helpen heb ik her en der vernomen.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne

Je kunt blijven hopen dat er een manier wordt gevonden waarmee lichte haren kunnen worden behandeld.
Tot die tijd is er maar één effectieve manier: blenden.
Cyn.
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Ik gebruik de epilight methode, bevalt zeer goed. Kan me nog heel goed herrineren dat ik mij voor de behandelingen 2x per dag ging scheren. Nu 15 behandelingen verder moet ik de haartjes gaan zoeken.
Groetjes

Afbeelding
Yanca
ff weer wat posten

Bericht door Yanca »

soww vandaag voor het eerst elos behandeling gehad ....elos is de opvolger van de IPL techniek.... ik vond het een stuk minderpijnlijk :D dan de diode laser waarmee ik eerst werd behandeld ....dat zag ik meer als een martelwerktuig :evil: ...ook de gene die me behandelde snapte er er niks van ....geen goede instelling en dat na 10 keer (ben de tel kwijt geraakt ),........kijk goed uit met al die technieken je hebt maar 1 gezicht :wink:
Tjauww Yanca

Geef de tijd, de tijd
Plaats reactie