T*-zijn en werk
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
T*-zijn en werk
Omdat ik er terecht op gewezen ben, dat de nieuwste cijfers over de arbeidspositie van T*'s al meer dan 10 jaar oud zijn, dacht ik om te polsen hoe het hier zit.
Bij de opties "men is op de hoogte van mijn T*-zijn", bedoel ik niet, dat er enkele collega's dat weten, maar dat het redelijk bekend is, bijvoorbeeld binnen je hele afdeling, bij je direkte baas en bij PZ.
Lisa
Bij de opties "men is op de hoogte van mijn T*-zijn", bedoel ik niet, dat er enkele collega's dat weten, maar dat het redelijk bekend is, bijvoorbeeld binnen je hele afdeling, bij je direkte baas en bij PZ.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: T*-zijn en werk
Leuke poll, ik ben benieuwd!Lisa met een S schreef:Omdat ik er terecht op gewezen ben, dat de nieuwste cijfers over de arbeidspositie van T*'s al meer dan 10 jaar oud zijn, dacht ik om te polsen hoe het hier zit.
Groetjes,
Frederique
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik heb het eerste gekozen, omdat mijn situatie er niet bij staat.
Op dit moment werk ik "als man met vrouwelijke trekken in overheidsdienst". Een aantal collega's zijn op de hoogte, maar binnen nu en 2 maanden weet iedereen het en ga ik fulltime als vrouw leven. Vandaar keuze 1.
Op dit moment werk ik "als man met vrouwelijke trekken in overheidsdienst". Een aantal collega's zijn op de hoogte, maar binnen nu en 2 maanden weet iedereen het en ga ik fulltime als vrouw leven. Vandaar keuze 1.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De laatste optie, ik voel er geen behoefte toe, heb er geen enkel belang bij en verwacht geen enkele toegevoegde waarde van het op mijn werk openbaar maken van mijn T-zijn. Bij mijn eerste bezoek aan de T&T avond was daar een collega aanwezig, pas op de tweede avond vertelde ze mij dat ze in hetzelfde bedrijf werkte, ik had het helemaal niet in de gaten. Ik ben benieuwd of er meer zijn die collegas hebben en het van elkaar weten.
Denise
Denise
Er is altijd wel een goed moment
(Y) Ik ben ook benieuwd naar de uitkomstenLisa met een S schreef:Omdat ik er terecht op gewezen ben, dat de nieuwste cijfers over de arbeidspositie van T*'s al meer dan 10 jaar oud zijn, dacht ik om te polsen hoe het hier zit.
-
michelle1983
- ff weer wat posten
- Chantal C.
- Forumdiva
Blijft alleen de vraag: hoe representatief is deze poll?jenni_b schreef:(Y) Ik ben ook benieuwd naar de uitkomstenLisa met een S schreef:Omdat ik er terecht op gewezen ben, dat de nieuwste cijfers over de arbeidspositie van T*'s al meer dan 10 jaar oud zijn, dacht ik om te polsen hoe het hier zit.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Zullen wij daar een aparte poll aan wijden?Chantal C. schreef:Blijft alleen de vraag: hoe representatief is deze poll?jenni_b schreef:(Y) Ik ben ook benieuwd naar de uitkomstenLisa met een S schreef:Omdat ik er terecht op gewezen ben, dat de nieuwste cijfers over de arbeidspositie van T*'s al meer dan 10 jaar oud zijn, dacht ik om te polsen hoe het hier zit.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat de poll vooral wat zegt over de aantrekkelijkheid van dit forum voor de diverse "bloedgroepen".Chantal C. schreef:Blijft alleen de vraag: hoe representatief is deze poll?
Groetjes,
Frederique
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Caroline B
- dagelijks aanwezig